Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

HEEEEELP!!!! Co je "Einspritzlage" ...

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
actcz
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Nové Město na Moravě
Klubové ID: 3244

#1 Příspěvek od actcz »

Mám takový problém.... mám E39 530d 142kW, při prudším sešlápnutí plynu mi to píše hlášku na BC displayi "EINSPRITZLAGE"
- co to způsobuje?
- jak to odstarním?

díky Ady
talio2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: úte 22.01.2013 01:00

#2 Příspěvek od talio2 »

actcz píše:Mám takový problém.... mám E39 530d 142kW, při prudším sešlápnutí plynu mi to píše hlášku na BC displayi "EINSPRITZLAGE"
- co to způsobuje?
- jak to odstarním?

díky Ady
Něco se vstřikováním, šel bych na diagnostiku..
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2456
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#3 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Einspritzanlage je vstřikovací zařízení a Ty máš problém s dopravou nafty do motoru. Tlak mezi filtrem paliva a vysokotlakým čerpadlem musí být přes 3,5 Baru, nejlépe s tendencí 4-5 Baru. Čerpadlo pod sedačkou řidiče (zvenku) nebo v nádrži nestíhají dodávat palivo. Tady začni.
actcz
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Nové Město na Moravě
Klubové ID: 3244

#4 Příspěvek od actcz »

Aha... a co taková sranda stojí???
Celou dobu jsem mysel, že jsou to vstřikovače.... Něco na common-railu... vždy jsem měl jen TDSa...
Tam když odcházelo čerpadlo v nádrži, přestalo to jet...
... stačilo mít více jak 15litrů paliva a bylo to dobrý...

Ale díky, každá rada dobrá...
HonzaX
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18.04.2013 00:00
Bydliště: Reichenberg

#5 Příspěvek od HonzaX »

Čerpadlo pod podlahu stojí zhruba 7172,- ale začal bych u toho měření tlaku. Ne jen na volnoběh ale i v zátěži. Jakmile ten tlak spadne zhruba pod 2 bary tak se většinou rozsvítí kontrolka a nebo to auto nemá výkon a je cítit cukání od motoru. Jestli ti to třeba i hůř startuje, tak ještě změřit přepady vstřikovačů.
actcz
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Nové Město na Moravě
Klubové ID: 3244

#6 Příspěvek od actcz »

thy jo :roll:
to je raketa!!!

určo pípnu Carsoftem livedata a mrknu na to...
na a dam vedet...

Díky za každý nápad...
actcz
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Nové Město na Moravě
Klubové ID: 3244

#7 Příspěvek od actcz »

Tak dnes jsem to píchl na INPU a díval se, co se vlastně děje... napsalo mi to EGR ventil... ale, před tím, než to přepne do nouzáku a vypíše chybu, tak v motoru jokokdyby zacvaká... takový kovový zvuk (zarachtání)
Co by to mohlo být?

Tipoval jsem vstřiky, ale podle live dat dobrý všechny zhruba stejný....
Tlak taky dobrý...

Nějaký nápad?

Jo a motor má tři koule... možná rozvody...???
Odpovědět