Mám takový problém.... mám E39 530d 142kW, při prudším sešlápnutí plynu mi to píše hlášku na BC displayi "EINSPRITZLAGE"
- co to způsobuje?
- jak to odstarním?
actcz píše:Mám takový problém.... mám E39 530d 142kW, při prudším sešlápnutí plynu mi to píše hlášku na BC displayi "EINSPRITZLAGE"
- co to způsobuje?
- jak to odstarním?
Einspritzanlage je vstřikovací zařízení a Ty máš problém s dopravou nafty do motoru. Tlak mezi filtrem paliva a vysokotlakým čerpadlem musí být přes 3,5 Baru, nejlépe s tendencí 4-5 Baru. Čerpadlo pod sedačkou řidiče (zvenku) nebo v nádrži nestíhají dodávat palivo. Tady začni.
Aha... a co taková sranda stojí???
Celou dobu jsem mysel, že jsou to vstřikovače.... Něco na common-railu... vždy jsem měl jen TDSa...
Tam když odcházelo čerpadlo v nádrži, přestalo to jet...
... stačilo mít více jak 15litrů paliva a bylo to dobrý...
Čerpadlo pod podlahu stojí zhruba 7172,- ale začal bych u toho měření tlaku. Ne jen na volnoběh ale i v zátěži. Jakmile ten tlak spadne zhruba pod 2 bary tak se většinou rozsvítí kontrolka a nebo to auto nemá výkon a je cítit cukání od motoru. Jestli ti to třeba i hůř startuje, tak ještě změřit přepady vstřikovačů.
Tak dnes jsem to píchl na INPU a díval se, co se vlastně děje... napsalo mi to EGR ventil... ale, před tím, než to přepne do nouzáku a vypíše chybu, tak v motoru jokokdyby zacvaká... takový kovový zvuk (zarachtání)
Co by to mohlo být?
Tipoval jsem vstřiky, ale podle live dat dobrý všechny zhruba stejný....
Tlak taky dobrý...