Stránka 1 z 1

Napsal: ned 14.04.2013 16:37
od paveld
Tušíte někdo co to je za konektor? Něco odpojenýho nebo příprava k něčemu?
Jde o E34 530i V8 a je to u pojistkovky. Dík.

Napsal: ned 14.04.2013 21:07
od Filozof
mám ho taky volnej ten samej na 525i 24v nepátral jsem asi na určitej druh výbavy kterou nemáme ...

Napsal: ned 14.04.2013 21:33
od beny-maser
a není to od motorku přítlaku stěračů?

Napsal: pon 15.04.2013 00:28
od paveld
Nevim o tom, že bych tam něco takovýho měl, tak je možný, že to je příprava na to. Zvlášť když jsme dva co to takhle mají nezapojený... :-)

Napsal: pon 15.04.2013 12:47
od aDAm_2
to je pro motorek seřizovače přítlaku stěrače: http://aukro.cz/serizovac-pritlaku-ster ... 70656.html

Napsal: pon 15.04.2013 12:50
od paveld
K čemu to vubec je? To má stírat nějak líp? Neměl jsem nikdy problém, že by stěrače neměli přítlak.

Napsal: pon 15.04.2013 17:52
od beny-maser
čím větší rychlost tím větší přítlak, maj to V8 a tak, prostě auta co jsou v palbě.

Napsal: pon 15.04.2013 19:43
od paveld
Právě že si zatim nedokážu představit situaci, kdy bych tohle potřeboval, stěrače mi vždycky stírali OK... nevim, třeba to je s timhle ještě lepší :-).

Napsal: pon 15.04.2013 19:58
od Filozof
já jsem si všiml že při 180ti + cca to stírá opravdu slabě a chtělo by to větší přítlak na sklo.. a hlavně ostřikovače stříkají nízko nedávají to v té rychlosti.... :lol:
takže to svuj smysl má pokud někdo jezdí často rychle...třeba v DE

Napsal: pon 15.04.2013 20:02
od sedyvlk6
Filozof píše:já jsem si všiml že při 180ti + cca to stírá opravdu slabě a chtělo by to větší přítlak na sklo.. a hlavně ostřikovače stříkají nízko nedávají to v té rychlosti.... :lol:
takže to svuj smysl má pokud někdo jezdí často rychle...třeba v DE
:D nevím jestli je dobré pálit to při dešti 180 a více :D

Napsal: pon 15.04.2013 20:09
od paveld
Takovou rychlostí jezdim vyjimečně a stěrače jsem fakt nepotřeboval. Asi fakt jedinně pro němce na nových dobrých pneu, co si to za deště takovou rychlostí dá to má smysl.

Napsal: pon 15.04.2013 21:39
od darklord
Davalo sa to do M30/M60 do urciteho roku myslim. M50 uz to vo vybave nemavali vobec ale kabelaz z nejakeho dovodu ten konektor obsahuje (a myslim ze aj SW grundmodulu, pretoze INPA rada hazde prave onu ADV chybu v aute co ADV/variabilny pritlak nema)

Napsal: pon 15.04.2013 21:49
od paveld
Asi nechtěli předělávat kabeláž no... :-D

Napsal: pon 15.04.2013 23:04
od Filozof
nemusí pršet stačí si ostříknout sklo :D

zase sebevrah nejsem abych to tady pálil 180-200 za deště :lol:

ikdyž je malej deštík poprchává a jede auto 160-170 cítím že to nestírá stoprocentně jak by mělo..tam se to už začíná lehce zvedat větrem ale jinak jezdím 130-140km/h já jsem klidnej řidič z 98procent :)

takže by stačilo dokoupit a namontovat a bude to fungovat když se to diagnostikou aktivuje ?

Napsal: pon 15.04.2013 23:24
od aDAm_2
tak ono to asi není potřeba nijak aktivovat. pokud to tam je zapojené a je pro tohle jednotka co bude vyhodnocovat rychlost a podle ní nastavovat ten přítlak tak by to fachčit mělo.