Zdravim, potřebuju se zeptat jak ztlumit cakání hydroštelů ? Dal jsem tam zatim motor doktor ten to trochu ztlumil ale chtělo by to ještě. Děkuji, ale nějak za levno, taly vím že jde vyměnit motor
motor : 2,0 l 24V vanos M50
jinak snadny reseni je komplet repasovat vanos, vymenit hydrostely, udelat generalku hlavy, vymenit vsecky napinaky retezu. to pak pobezi jedna basen...
no začlo to dělat ted nějak po zimě a leju olej 10W40, tak to nebudu dělat gemerálku, to raději vyměnim motor za studena to nedělá ohřeje se a dělá to, zvýšim plynem otáčky a přestane cvakat...
daveosm píše: tak to nebudu dělat gemerálku, to raději vyměnim motor za studena to nedělá ohřeje se a dělá to, zvýšim plynem otáčky a přestane cvakat...
vymnenis minimalne za stejnou zdechlinu myslet si, ze sou ostatni motory v 100% kondici je po 20ti letech naivita. doporucuju taky zmerit tlaky, at mas aspon predstavu, jak na tom ten motor je... proste bmw je sracka a je nutny jednou za pul milionu kilometru sundat hlavu a udelat jeji repasi, skandáááál
je to napinak horniho retezu. sundej ventildekl, pomnackej ho a uvidis. kdyz bude prolinat, tak vymenit.
tak tak,je to hrůza dneska ty auta nic nevydržej 20 let a začne v tom rachotit
to je furt něco: olej,napínáky,vodítka,destičky,voda do ostřikovačů atd. atd.
to taková mastná tyč je mnohem lepší hodíš desetikačku a o nic se nestaráš a ani nemusíš mít papíry
Jo jo, je to tdso. Právě že je mi to divný, že to dělá takový kravál na volnoběh. Co poradíte jak to zjistit co to je?. Chtěl bych to auto koupit, ale abych do něj moc nezahučel .. Hydroštely přece nedělaj takovej kravál, nebo se mýlím? Diky za postřehy.
Taky mi to tak připadá, ale majitel říkal, že jel domů a začlo mu to takhle dělat, tak auto odstavil a už s ním nejezdí... Teď je otázka proč. Co je příčinou a hlavně kolik by stála oprava
je divný ,že to s otáčkama už není slyšet,
jinak aby jsi do toho nezahučel tak si k pořizovací ceně auta rovnou přičti jinej motor,pro případ ,že to nenajdeš.
Na to ti asi nikto priamu odpoved neda, a kedze to nieje tvoje tak je to este horsie, treba ist vylucovacou metodou, a lokalizovat odkial to ide, potom sa uz hada celkom lahko. Uplne najmenej je zhodit drazkovy remen, a hned si vyradil prislusenstvo motora, potom otvorit zatku oleja, ci sa odtial ten zvuk poriadne nevysype