Stránka 1 z 1

Napsal: pon 08.04.2013 08:07
od PetanE60tka
Ahoj chlapi,

z duvodu zvysovani vykonu u sve E60 530D 174 kW a naladeni na 300 PS, jsem byl nucenej vykuchat DPF filtr, ale nelibi se mi zvuk auta z vyfuku, resp takove to "prdlani" viz ilustracni video, co jsem nasel na netu,a le je to to samy.

http://www.youtube.com/watch?v=RyOLAAxevAs

Nemate nekdo zkusenost ci radu, zda-li se da tento neduh nejak odstranit? Ladeny koncak, nebo rezonator ci tak neco, ci pripadny odkaz na neco konkretniho?

Diky moc

Napsal: pon 08.04.2013 09:17
od VRsix
Cau Petane,

ty ho mas uplne pryc nebo vykuchanej? Ja koupil E60 a domnivam se, ze je vykuchanej - fyzicky tam je, ale auto obcas kourne, coz by asi s DPF nemelo. Ale zvuk mam uplne v poradku jak s DPF.

Napsal: pon 08.04.2013 09:24
od PetanE60tka
je vykuchanej, chtel jsem dat skrz trubku, ale znemoznily mi to rozdilne prumery u vstupu a vystupu, mel jsem kat i DPF v jednom.

Takze je tam ted jen obal, coz by nemelo mi u naftaku s turben vliv, protoze razy z motoru by melo pochytit turbo, tak nevim,kde je ma teorie spatna :)

Auto si taky obcas zakouri, predtim nezakourilo vubec

Napsal: pon 08.04.2013 09:37
od VRsix
No, z toho usuzuju, ze ho tam taky nemam - protoze s DPF to podle me zakourit nemuze. Ale muzu ti natocit muj zvuk, je uplne v poradku. Chipla nafta si kourne vzdycky kdyz neni nova. V zrcatku to nevidim vubec, ale kolega rikal :)

Napsal: pon 08.04.2013 09:47
od PetanE60tka
Ja ho ted mam jen vyndanej, zatim jen mechanicky, softwarove se na to auto nesahlo, bylo pred tim chiply, ale ted teprve v patek se s tim pojede do dieselpoweru na poladeni softu ohledne vyndani DPF a naladeni na brzde na 300 PS, tak jsem zvedavej, jestli se to nejak zmeni a je to treba jen tim, ze to ted neni naladeny, nevim

Napsal: pon 08.04.2013 14:53
od VRsix
v tom softu si myslim pouze deaktivujou regeneraci.... podle me ten zvuk je proste hardwarovej :)

Napsal: stř 10.04.2013 20:33
od kornout
Bordel může dělat samotnej obal filtru, když je prázdnej.
Já měl na brzdě 309PS 650Nmi s DPF filtrem, pak se to stahovalo kvůli spojce (klouzla) na 304PS, 640Nm auto nehulí. Počítej že bez DPF to s 300PS hulit bude a to poměrně dost.
V sérii tam bylo nějakejch 227PS a 470Nm

Napsal: stř 10.04.2013 22:42
od Black-Light
Chlapi, možná mě za tento všetečný dotaz ubijete, ale proč to čipujete?

Jo, pár desítek koní navíc je super, ale ty motory to dlouho nevydrží...
Měli jsme v rodině 530d E39 z nějakých 142kw sériových zvednutou někam ke 170kw a cca po roce odešlo turbo, rok na to všech 6 stříků, dále to bylo čerpadlo a předtím, než se poslalo auto dělat trable jinam odešla ještě auto. převodovka..
Páč ani jedna z těch součástek na to nebyla v sérii připravená, počítáte s tím? A jestli vám už teď klouže spojka, tak omg.. jak dlouho asi převodovka vydrží..
Jo, a oprava všech těch srand stála dohromady přes 130k...

Já myslím, že v BMW a všude jinde vědí, proč ty výkony nastavují na hodnoty, na jaké to nastavují...

Napsal: čtv 11.04.2013 21:15
od kornout
Hele to je každýho věc, ale třeba u 530d e61 v automatu je převodovka stejná jak u 535d, tak proč by měla jít do kytek. To že vám odešly vstřiky , není chipem, ale naftou, popř čerpadlo pustilo šponky.
Měl jsem víc aut a kvůli chipu žádný nelehlo, ale viděl jsem spousty aut, co byly dokaličený a setrváky KO i po 100tkm. Ono totiž hodně záleží jak se s tím autem jezdí.
Mezi námy, ono 530D 173kW není v sérii žádnej dravec a rozdíl teď a předtím je sakramentskej, mě to za to rozhodně stojí.
DPF vyndavat nějak nehodlám, spíš bych zkusil sehat jinej a vyměnit, přeci jen už má nárok jít do kytek.
Klidně se stav, tě nechám svézt.

Napsal: čtv 11.04.2013 21:53
od Black-Light
Jo, jak říkáš, každého věc :)

Já vím, že čip je na turbo motoru setsakramensky poznat, ale nejde mi dohlavy, proč to výrobci neladí na takové výkony sami?

Jediné, kde to chápu, když chtějí výkonově odlišit nějaké verze od sebe, aby bylo co prodávat, ale dejme tomu, 530D v E39 byla v té době nejsilnější nafta, jestli se nepletu, tak proč by dobrovolně nabízeli třeba o 30kW míň?

Kolik má tvoje auto nalítáno? Rád se povozím, dost teď totiž přemýšlím o koupi E60, jen se nafty bojím, až se něco vysype.. Jenže 530i je tu jak šafránu :/

Napsal: čtv 11.04.2013 21:56
od VRsix
Podle me ma 535d jinou prevodovku. Co vim tak prevodovka je stejna 525d a 530d.

Napsal: pát 12.04.2013 12:27
od PetanE60tka
Ja si tocipoval z duvodu snizeni spotreby a obcasne radosti s vykonu, kdyz za to vezmu. Jezdim s autem slusne, takze si nemyslim, ze by ten motor nejak trpel. Daval jsem ted nove vstriky a pro jistotou i cerpadlo, tak jsem zvedavej :)

Napsal: sob 13.04.2013 08:56
od kornout
PetanE60tka píše:Ja si tocipoval z duvodu snizeni spotreby a obcasne radosti s vykonu, kdyz za to vezmu. Jezdim s autem slusne, takze si nemyslim, ze by ten motor nejak trpel. Daval jsem ted nove vstriky a pro jistotou i cerpadlo, tak jsem zvedavej :)

Tím spíš nechápu proč jsi vykuchnul to DPFo, protože by to normálně fungovalo. Tam jde nejvíc o to, že když pak v extrénmích situlacích je vysoká teplota, ale to chiper v softu ovlivní a pokud nejedeš furt plnej, tak s tím problém není.
Ukaž graf z brzdy, jak to dopadlo, ono totiž tam jsou výkonový rozdíly mezi motory, záleží jak je kterej v kondici. Na stejném softu i přes 10PS.

Napsal: sob 13.04.2013 09:03
od kornout
Black-Light píše:Jo, jak říkáš, každého věc :)

Já vím, že čip je na turbo motoru setsakramensky poznat, ale nejde mi dohlavy, proč to výrobci neladí na takové výkony sami?

Jediné, kde to chápu, když chtějí výkonově odlišit nějaké verze od sebe, aby bylo co prodávat, ale dejme tomu, 530D v E39 byla v té době nejsilnější nafta, jestli se nepletu, tak proč by dobrovolně nabízeli třeba o 30kW míň?

Kolik má tvoje auto nalítáno? Rád se povozím, dost teď totiž přemýšlím o koupi E60, jen se nafty bojím, až se něco vysype.. Jenže 530i je tu jak šafránu :/

Hodně 260t, funguje to luxusně.
Proč to nedělají výrobci, no každý auto má nějakou rezervu, a výrobce musí zaručit, že když v tom pojede kdejaký blb, tak to auto prostě fungovat bude, ja tam toho víc, proč to je takto předimenzované, třeba kvalita paliva, provozní stavy atd.

To VRsix, no co já si pamtuju, tak když právě BMW přišlo s první 535D, tak právě neměly manuální špajzku, co by to udržela a proto tam daly automat, nicméně jsme nedávno jezdily s 330D e91 v automatu a 310PS naladěném autě v Mostě a fakt ten automat fungoval luxusně a drží už delší dobu, auto má 2kila najeto, špajzka stejná jak u E60.
Osobně se toho nebojím, ale chce to používat trochu hlavu a hlavně vybrat dobrýho úpravce.

Napsal: sob 13.04.2013 13:17
od Hanz
Do obalu je potreba dat trubku, jinak ten blbej zvuk bude porad, je z toho rezonanční komora a jen to zpomaluje plyny=nižší výkon a divnej zvuk...
jinak na 530-535d mám fungl novej typovej nerez koncovej tlumič od G-power .-) cenu doladime, zůstal mi po aute...