Stránka 1 z 1
Napsal: úte 02.04.2013 21:22
od Hustler
Ahoj mam dotaz odesla mi baterie...chci se zeptat jak to je s vymenou za novou.mam bmw 525 D r.v.2006 Kdybych dal vyssi kapacitu musim delat kodovani?
Popripade kde si to muzu nechat zaregistrovat a nakodovat a kolik to cca stoji?
Diky moc za info
Napsal: úte 02.04.2013 21:40
od milo
kolegyni odesla pred par lety baterka na 530d E60. bylo to u plzne, konal se odtah z pojistky do inveltu.
nasledne v inveltu chteli za novou gelovou baterku (+ kodovani + problemy s diagnostikou + update jednotek atd) pres 16 tisic (vc. dane)!!! nakonec jsem tam pro auto jel s ni a "vyhadalo" se to na 10 + dan (8 gelova baterka, 2 prace s diagnostikou)...
osobne bych tam hodil tu baterku, co tam byla. v autorizaku co nam tvrdili pry maji vnitrni smernici do E60 davat vzdy gelovky, i kdyz tam byla olovena.
Napsal: úte 02.04.2013 21:46
od sedyvlk6
milo píše:kolegyni odesla pred par lety baterka na 530d E60. bylo to u plzne, konal se odtah z pojistky do inveltu.
nasledne v inveltu chteli za novou gelovou baterku (+ kodovani + problemy s diagnostikou + update jednotek atd) pres 16 tisic (vc. dane)!!! nakonec jsem tam pro auto jel s ni a "vyhadalo" se to na 10 + dan (8 gelova baterka, 2 prace s diagnostikou)...
osobne bych tam hodil tu baterku, co tam byla. v autorizaku co nam tvrdili pry maji vnitrni smernici do E60 davat vzdy gelovky, i kdyz tam byla olovena.
S Inveltem v Plzni prosím nic nesrovnávejte.Nic neumí a ceny tu mají víc než vysokohorské.Mluvím ze své zkušenosti nezvládli přehrát software v mé E61 donutli mě koupit novou jednotku alarmu kterou s tím spojovali a nakonec jsem tam nechal 12 600,- a auto vezl do servisu ve Vohenstrausu kde mi to za den přehráli bez sebemešího problému.
Napsal: úte 02.04.2013 22:18
od Hustler
no ja dostal typ na vartu silver.mam tam ted 90Ah tak chci koupit zase 90Ah jen mi nevim jak s tim registrovanim jestli to bude hazet nejake chyby.Protoze to je pro me novinka a nestkal jsem se s tim jeste.
Diky
Napsal: stř 03.04.2013 09:53
od Sonny
Rozhodne nechat "zaregistrovat" pres diagnostiku. Jde o to, ze starou baterku auto samo dobiji jinak nez novou, bez "registrace" by ti pak ta nova odesla mnohem driv, nez by musela. Samotna prace s diagnostikou (DIS) je na 10min., z ceho 9 min. je jenom pocatecni synchronizace dat.
Napsal: stř 03.04.2013 09:53
od Snejk
Nekupuj vartu ale bosh... a zaregistrovani ti klidne udelam na pockani... v praze..
Napsal: stř 03.04.2013 19:00
od cmelak
Musí se registrovat i u E39? Mám rok a půl novou Vartu Silver Dynamic a už je skoro v píči, nemá někdo zkušenosti s reklamací? Zřejmě ji budu muset využít ale nemám náhradní baterku

Jak se to normálně řeší? Jak poznaj že jsem si jí neodkurvil sám?
Napsal: stř 03.04.2013 19:24
od chip
E39 opravdu registrovat novou baterku nemusí

Napsal: stř 03.04.2013 19:38
od cmelak
To je taky dobře, další důvod proč si nechat E39

Napsal: stř 03.04.2013 23:43
od Snejk
a dalsui duvod proc se vysrat na vartu, vsechny varty co sem kdy montoval sou v pici... od dob co davam bosch tak zadnej problem
Napsal: stř 01.10.2014 22:40
od Maslista
O registrování baterie je zde napsáno spoustu, ale nikde jsem nenašel postup jak např. pomocí INPA postupovat..
Opravte mne pokud jsem postupoval špatně..
Pomocí INPA jsem se spojil s řídící jednotkou motoru v mém případě DDE5, po té jsem zvolil F5 read status, dále F7 IBS, v tomto podmenu jsem zvolil F5 Batterietausch registrieren, objevila se hláška OKAY a tu jsem potvrdil..
Je to takhle správně ..?
Kde se v INPA dočtu jakou baterii mám zaregistrovanou a při jakém nájezdu..
Děkuji..
