Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 21.03.2013 00:46
od LukesE39
Dělali jsme s kolegou zde z klubu diagnostiku - přes INPU, BMW Scanner a NCSexpert. Konkrétně jen vyčtení chyb, programování denního svícení a seřízení NIVA. Tohle "hraní si" po cca hodině vytlouklo baterku. Připojili jsme druhou E39 na kabely. Auto teď motá ale nechytne. Odpojil jsem hadice ke vstřikům a čerpadlo evidentně netlačí. V nádrži bylo cca 50 litrů benzínu, teď to však ukazuje plnou..

A můj dotaz zní, zda je možné, že je v háji imobilizér nebo... :?: Než začnu bezhlavě vyměňovat čerpadlo. Pojistky se tváří že jsou OK. Zkoušel jsem i druhý klíč - ten "pro poslíčky" šedivý a taky nic, stále krásně točí, ale nechytne. Je to rok 4/97, automat.

Díky za rady a postřehy

Napsal: čtv 21.03.2013 01:07
od Karbos1
Nejdříve bych změřil jestli jdou proudy do čerpadla,než ho zacneš měnit.. kdyby byl v hájí imobilizér,tak by to chytlo a v zápětí chciplo.. tedy nejsem si jistý jestli i u bmw,ale u většiny aut takhle imobilizér funguje.

Napsal: čtv 21.03.2013 01:16
od LukesE39
To jo, zítra ho zkusím připojit natvrdo na 12. Jen mě zaráží, že to udělalo vzápětí po diag a vytlučené baterce... Ale děkuju za radu :wink:

Napsal: čtv 21.03.2013 01:17
od LukesE39
To jo, zítra ho zkusím připojit natvrdo na 12. Jen mě zaráží, že to udělalo vzápětí po diag a vytlučené baterce... Ale děkuju za radu :wink:

Napsal: čtv 21.03.2013 08:56
od Fx
Pokud ti to toci a nechytne potom, co se vytloukla baterka, udelej nekterou z tech diagnostik synchronizaci ews s dme/dde. Druha moznost, ale ta by zahrnula moznost, ze sis spletl budik nadrze s teplotou, je motorova pojistka nebo hlavni rele rj motoru.

Napsal: čtv 21.03.2013 08:58
od Fx
Karbos1 píše:Nejdříve bych změřil jestli jdou proudy do čerpadla,než ho zacneš měnit.. kdyby byl v hájí imobilizér,tak by to chytlo a v zápětí chciplo.. tedy nejsem si jistý jestli i u bmw,ale u většiny aut takhle imobilizér funguje.
U bmw ne. Ochrana ma dva stupne - jeden resi starter a druhy zapalovani, vstrikovani a cerpadlo.

Napsal: čtv 21.03.2013 10:23
od Karbos1
Fx píše:
Karbos1 píše:Nejdříve bych změřil jestli jdou proudy do čerpadla,než ho zacneš měnit.. kdyby byl v hájí imobilizér,tak by to chytlo a v zápětí chciplo.. tedy nejsem si jistý jestli i u bmw,ale u většiny aut takhle imobilizér funguje.
U bmw ne. Ochrana ma dva stupne - jeden resi starter a druhy zapalovani, vstrikovani a cerpadlo.
Aha,tak to jsem nevěděl... 8O

Napsal: čtv 21.03.2013 10:25
od Karbos1
Fx píše:
Karbos1 píše:Nejdříve bych změřil jestli jdou proudy do čerpadla,než ho zacneš měnit.. kdyby byl v hájí imobilizér,tak by to chytlo a v zápětí chciplo.. tedy nejsem si jistý jestli i u bmw,ale u většiny aut takhle imobilizér funguje.
U bmw ne. Ochrana ma dva stupne - jeden resi starter a druhy zapalovani, vstrikovani a cerpadlo.
Aha,tak to jsem nevěděl... 8O

Napsal: čtv 21.03.2013 10:27
od Karbos1
U bmw ne. Ochrana ma dva stupne - jeden resi starter a druhy zapalovani, vstrikovani a cerpadlo.[/quote]

Aha,tak to jsem nevěděl... 8O

Napsal: čtv 21.03.2013 10:27
od Karbos1
Aha,tak to jsem nevěděl... 8O

Napsal: čtv 21.03.2013 11:06
od Karbos1
Oj nejaka chyba se tu stala... vyskocilo to tady nejak mockrat

Napsal: čtv 21.03.2013 12:19
od LukesE39
Fx: Díky moc, zkusím!

Napsal: čtv 21.03.2013 18:08
od LukesE39
Tak chlapi, teď jsem z toho fakt jalovej...! Ráno přijdu k autu a normálně to nastartovalo. Vše chodí jak má, motor táhne, prostě jako předtím. Teda všechno až na ukazatel paliva.. Ukazuje neustále plnou nebo i přes. Když jsem měl plnou až po hrdlo, tak ručička nikdy nepřelezla rysku max. Teď jse neustále cca 2-3 mm za ryskou s nastartvaným motorem. Když mám chcípnuto a klíček v 2. poloze, ukazuje to přesně plnou. Dojezd to hlásí kolem 800 km, což je pí***na. V reálu je tam cca 45-50 litrů benzínu. Netuší někdo, prosím, co to může být? Díky

Napsal: čtv 21.03.2013 19:35
od kupca
Startoval jsem jednou auto přes kabely, ale hodně záleží na kabelech. Tenkrát byly "tenké" startér točil, ale taky to nechytlo. Nechal jsem to asi 10 minut na těch kabelech a pak zkusil znovu a chytl hned.

Palivoměr, udělej test budíků - číslo 6 a uvidíš, co hlásí plováky. Mě blbne pravý, naneštěstí je to ten u čerpadla a tedy "hlavní". Buď mám plnou, nebo nic. Jen občas to funguje jak má.

Napsal: čtv 21.03.2013 19:36
od kupca
Omlouvám se double, blbne mě net.

Napsal: pát 22.03.2013 09:38
od LukesE39
O víkendu mrknu na plováky...

Napsal: pát 22.03.2013 18:37
od LukesE39
Tak jeden plovák nejspíš ukazuje nesmysl. Je tady někdo schopen mi říct, dle fotky, na který se mám zaměřit. Zda ten za řidičovou nebo spolujezdcovou sedačkou.. Díky

Napsal: pát 22.03.2013 21:04
od kupca
Je to ten levý za řidičem. tedy podle mého. :-)
Skvělá hodnota. to vypadá na poškozený drát.

Napsal: sob 23.03.2013 11:01
od LukesE39
Děkuji Ti mnohokráte :!: :) jojo, taky si myslím, že by to mohl být poškozený drát... Doufám...

Napsal: sob 23.03.2013 20:04
od LukesE39
Tak nevím, odpojím levý plovák (za řidičem), a nádrž ukazuje furt nesmysl (na odpojení pravýho jsem neměl kulky - to je asi ten hlavní), ale kabely a vše okolo se tváří v pořádku... :?