Stránka 1 z 1

Napsal: ned 17.03.2013 20:13
od venca750
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=05

Je dil č. 15 nutnej?nejak mi uhnily srouby a rachta mi to..Bude vadit kdyz tam ten plech nebude,nebo mam shanet nahradni?Samozrejmne ze bych byl radsi kdyby tam byl,ale jedna se mi o to,jestli bude vadit kdyz tam treba do leta nebude...Dik

Napsal: ned 17.03.2013 20:17
od beny-maser
je tam aby nelítal bordel na kotouč

Napsal: ned 17.03.2013 21:11
od venca750
To je mi jasny,jde mi jen o to,jestli kdyz to tam nebude,tak jestli to muze mit vazny nasledky.koutouce mam uz spatny,tak je budu v lete menit a dal bych tam zpatky i ten plech.znamymu je mechanik urval a vyhodil s tim,ze sou tam k hovnu.kdyby byly k nicemu tak je tam davat nebudou od vyroby.

Napsal: ned 17.03.2013 21:14
od fasik
Je to také kvůli teplotě co jde od kotoučů k tomu čepu v řízení.

Napsal: ned 17.03.2013 21:30
od Raadii
Mě to taky rachtalo a stačilo to jen trošku upravit flexou a plech tam jinak normálně nechat. Záleží jak moc ho máš v prdeli. Původně jsem ho chtěl taky vyhodit, protože mě tam sral už docela dlouho, ale pak jsem ho jen trošku obřízl aby nerachtal a od tý doby v klidu. Ale znám i lidi, co ho nemaj vůbec a taky zatim v pohodě.

Napsal: pon 18.03.2013 00:04
od venca750
no na pravym kole by jeste sel zachranit,ale na levym uz nedrzi ani na jednom sroubku a od toho spodniho je celej skroucenej a roztrzenej.Napadlo me tam heftnout podlozky a nastrikat to nejakou sragorou at to nerezne.Ale to pujde jen u toho pravyho.nalevo uz je k.o

Napsal: pon 18.03.2013 04:49
od bibikuba
co třeba koupit novej,dát si tu práci s výměnou-nemáme přece embéčka :D :D :D Taky mám jeden už chcíplej a nechce se mi rozebírat komplet kolo,řekl bych i s ložiskem a měnit jeden kryt ale asi ho vyměním... Koukal jsem že druhovýroba se nenabízí a origo už někdo kupoval???

Napsal: pon 18.03.2013 12:17
od LukesE39
Já to vyřešil podložkama mezi šroub a štít a bez problému :)

Napsal: pon 18.03.2013 12:47
od cmelak
Přesně tohle jsem taky řešil a ty štíty jsem vyhodil, ale neměl jsem to dělat, v žádným případě tohle nedoporučuju, už jen kvůli bezpečnosti za deště když na to dupnete tak než to začne pořádně brzdit trvá to tak o 1−2 vteřiny déle. Už jsem měl kvůli tomu na dálnici párkrát naděláno v kalhotech když potřebujete hned zabrzdit tak ta 1−2 vteřiny je docela dlouhá doba.

Chystám se teď koupit origo nový, blbý je jenom to že se musí kvůli tomu sundavat ložisko a povytáhnout phersna abyste se k jednomu šroubu vůbec dostali.

Napsal: pon 20.05.2013 21:12
od Victor
takze lozisko musi von ? ked sa uvolnia sruby pojde von lahko alebo ... ?

Napsal: pon 20.05.2013 22:31
od Kantry
Taky záleží co máš za auto, já je na svym TDS vyhodil před dvěma rokama a rozdíl neni žádnej. Se silnějšim motorem a většíma brzdama bych to ale asi nedělal.