Stránka 1 z 10

Napsal: úte 12.03.2013 23:11
od kubito
Ahoj, tak poradte kdo tahal vstriky ven na 530D e39 jak to slo cim jste to delali a nejaky rady a tipy.

To stejne u zhavicu nejakej vul je nevymenil a samosdrejme uz nejdou povolit takze nejaky tipy? pripravim se na to nejhorsi a to ze se utrhnou....

Napsal: úte 12.03.2013 23:19
od kubito
a jen pro info jaky je rodil mezi vstrikem z 142kw a 135kw motorem?

Napsal: stř 13.03.2013 00:06
od blinker
za teplýho motoru by mohli jít povolit, nechtěl bych je urvat :D

Napsal: stř 13.03.2013 00:12
od Daudgen
tady je návod :D

http://www.youtube.com/watch?v=nK8MqxEeMJY

PS: hodně štěstí

Napsal: stř 13.03.2013 00:15
od DaweTDS
Daudgen píše:tady je návod :D

http://www.youtube.com/watch?v=nK8MqxEeMJY

PS: hodně štěstí


To si děláš prdel ne? 8O tý woe .. to je hustý videjko..

Napsal: stř 13.03.2013 00:48
od starML
Tohle jsem hledal ... http://www.youtube.com/watch?v=CUsgJiqOZY0
Tohle je ideální případ http://www.youtube.com/watch?v=EEJxuJr5RkE
a http://www.youtube.com/watch?v=Q-caj2Bk4gI je flaštičkový test, kolik jde do přepadu.

Napsal: stř 13.03.2013 08:41
od kubito
no sehnal jsem pripravek na vytahovani vstriku takze sned to nebude tak hrozne... vyzkousim uvidim dam vedet jak se co podarilo.

Napsal: stř 13.03.2013 08:51
od kubito
jeste vyzkousim test vstriku na prepadech s lahvickama potom vyfotim vysledek.

Napsal: stř 13.03.2013 14:11
od kubito
cau tak vstrik je venku bez probelmu to slo celkem pekne prace celekem na cca 2 hodky.

ale je to cele vyrezle v hlave a nevim jak to vycistit kvuli tesneni na novem vstriku jak ste to delali vy?

Napsal: stř 13.03.2013 17:18
od bartpt
Také jsem už vyndaval dva. Oba vyrážecím kladivem asi půl hodiny jeden.
Vcelku dřina. :( :lol:

Nejvíc jsem se bál,aby mi rez a bordel nenadělali neplechu v motoru. Snažil jsem se díru pro vstřik zacpat a vyfoukat atd. ale člověk nikdy neví..

Měděný kroužek jsem srovnal na brousku a těsnící gumičky vyměnil.
Celý vstřik pak namazal měděnou vazelínou. Po 3/4 roce a 20tis Km jsem teď jeden z nich vyndaval znova a šel rukou..

Co přesně zjistím tím testem vstřiků na lahvičkách? :oops:

Napsal: stř 13.03.2013 17:44
od kubito
ja mam priprvaek na to ale musis ten vstrik rozdelat jen oddelat magnet nahore a nasroubovat misto nej. ale jak rikam nebyl potreba slo celkem pekne.

jo dirku dole ucpu vyfoukam vzduchem vycistim.

Testem lahvicek na prepadech zjistis kteryej vstrik je horsi a vic prochcava zpet do prepadu.


TEN rozdil mezi vstriky z 142kw a 135kw nikdo nevi??? :oops:

Napsal: stř 13.03.2013 17:51
od bartpt
Tak to mě zajímá také. Live data jsou ok, ale stále se mi ten chod nezdá.
Takže bych ten test chtěl udělat také.. :oops:

Jen jestli někdo bude vědět kolik a poví nám to. :)

Napsal: stř 13.03.2013 18:07
od kubito
pouzijes 6 lahvicek nejlepe s merkou treba lakyrnicke napojis pruhledne hadicky na prepady a nastartujes. vice mene pujde jen o porovnani vsech valcu mezi sebou.

Jestli mas INPA diagnostiku tak se podivej na korekce vstriku.

Napsal: stř 13.03.2013 20:15
od all
rozdíl totiž mezi nima není! jsou stejný jak pro 135kw a pro 142kw
jediné co je na vstřikách jiné, je: staré vstřiky nemají tesnící gumičku, tu tam začli dávat na nové vstřikovače

Napsal: stř 13.03.2013 22:05
od kubito
super diky konecne kloudná odpoved. zitra vyykousim dam vedet vyfotim koekcni hodnoty z INPA potom zase a poriovnam.

Napsal: stř 13.03.2013 22:16
od bibikuba
žhavičky vyndavej na ohřátém motoru-taky jsem je nemohl za studena urvat a po ořátí to většinou jde dobře-pokud je teda někdo už měnil :D :D :D :D Docela jsem se bál je prvně vyndavat,vlastně jsem ani nemusel ale nedalo mi to a když jsem měl dole sání tak jsem to prubnul,očistil je,namazal a vrhnul zpět-prevence :D

Napsal: stř 13.03.2013 22:38
od kubito
no jo momentalne auto ani nejede :D musim udelat prve ten vstrik potom auto muzu zahrat.

Dneska celej den chodim a strikam na ne uvolnovac ale bez uspechu holt na studenem motoru to asi nepujde nechce se mi sundavat hlava... :D

Napsal: stř 13.03.2013 22:42
od kubito
jeste nechapu ze vsichni co vytahli ty vstriky z motoru tak vypadaji skoro jak nove jen ty moje jsou ohnile a hnusne? :D :D

Napsal: čtv 14.03.2013 00:38
od starML
kubito píše:TEN rozdil mezi vstriky z 142kw a 135kw nikdo nevi??? :oops:
Vstřiky jsou pro motory 135-142kW stejné. Když budeš hledat v ETK, tak najdeš BMW čísla
13537785437 pro automat
13537785573 pro manuál,
oba 09/1999 - to proto, aby to nebylo jednoduché. Důležitý je typ motoru 306D1 nebo 306D2 a tedy specifikace Euro 3 nebo Euro4. To už zaměnitelné není. Takže si najdi v ETK typ motoru, tomu by měla odpovídat specifikace čistoty výfukových plynů Euro. Potom si najdi na starém vstřikovači BOSCH číslo. Jenže vstřikovače tohoto čísla se už nevyrábějí - existuje tzv. náhradní produkt. Proto hledej v katalogu BOSCH http://aa.bosch.cz/Autoprislusenstvi/pr ... stemy.html , který náhradní produkt odpovídá BOSCH číslu vstřikovače, který jsi vyndal. Snad tam byl ten správný, když tak porovnej s ostatními válci. Trošku jsem Ti to usnadnil na dalších odkazech jsou díly pro motory 306D1 a 306D2:
http://www.bosch-automotive-catalog.com ... ation=true

http://www.bosch-automotive-catalog.com ... ation=true

Takže když si do http://www.bosch-automotive-catalog.com ... ation=true zadáš Bosch číslo 0 445 110 131 a dáš porovnat, vyplivne Ti odpovídající BMW čísla :
13 53 7 789 661
13 53 7 789 670
13 53 7 787 234
13 53 7 787 187
13 53 7 788 609

A pokud se jedná o gumičku, tak já nejradši bez :D

Napsal: čtv 14.03.2013 15:17
od kubito
takze hotovo vse slo bez problemu a krasne je tam teda vstrik 0445110 047 z 530d 142kw.

vse funguje jak ma a uz to kenecne startuje jak ma.

zde aktual korekce na starym vstriku na 2 valci byla korekce 5.64!!!!