Stránka 1 z 2

Napsal: stř 20.02.2013 17:37
od veja
Zdravím, jak zjistim skutečný stav tachometru na E39 r.v.1997. Na E46 se to dělalo za pomoci nulovače kilometru a za pomocí klíčku v zapalování. Můžete prosím poradit? Předem děkuji...

Napsal: stř 20.02.2013 17:39
od matiz
muzeme. najdi tlacitko hledat...

Napsal: stř 20.02.2013 17:42
od veja
Fakt díky za odpověď...

Napsal: stř 20.02.2013 17:46
od Miguel
veja píše:Zdravím, jak zjistim skutečný stav tachometru na E39 r.v.1997. Na E46 se to dělalo za pomoci nulovače kilometru a za pomocí klíčku v zapalování. Můžete prosím poradit? Předem děkuji...


Nedělalo se to ani u E46 ani u jiného auta, jenom si skočil na fámu :lol:

Napsal: stř 20.02.2013 17:49
od matiz
fakt nemas zac. je tu toho hromada. A opakuje se to s naprosto zeleznou pravidelnosti. Opakovani matka moudrosti -))))))))) Jinak ti poradim, zjistit to nejde nijak a ani u e46...

Napsal: stř 20.02.2013 17:49
od cmelak
Myslim si že když vemeš velkej techničák k dealerovi BMW měl by ti něco říct.

A druhá možnost: http://www.zkontrolujsiauto.cz/autotrac ... ii-vozidla

Napsal: stř 20.02.2013 17:52
od veja
matiz píše:fakt nemas zac. je tu toho hromada. A opakuje se to s naprosto zeleznou pravidelnosti. Opakovani matka moudrosti -))))))))) Jinak ti poradim, zjistit to nejde nijak a ani u e46...
Promiň, dneska jsem se přihlásila a nemám čas prohlížet 210 stránek, tak jsem myslela, že mi někdo rozumně odpoví a ne mě hned pošle k šípku...

Napsal: stř 20.02.2013 17:53
od veja
Ostatním děkuji...

Napsal: stř 20.02.2013 18:10
od Stano_530d
Ahoj, mam takovou zkušenost na fiatech kolem roku výroby 2000 stačilo simulovat závadu třeba odpojit jeden žhavič a v examineru si pak vyčetl závadu se skutečnými kilometry. Viděl jsem multiplu z aaaauto stočenou o 160000 km, ale netušim jestli to takhle funguje i u bmw a taky v dnešní době jsou týpci co to uměj vymazat i z řídících jednotek v celém autě což je prý u bmw dost pracný a drahý zkus najít někoho kdo to umí a ten bude vědět jestli to jde :)

Napsal: stř 20.02.2013 18:23
od veja
Stano_530d píše:Ahoj, mam takovou zkušenost na fiatech kolem roku výroby 2000 stačilo simulovat závadu třeba odpojit jeden žhavič a v examineru si pak vyčetl závadu se skutečnými kilometry. Viděl jsem multiplu z aaaauto stočenou o 160000 km, ale netušim jestli to takhle funguje i u bmw a taky v dnešní době jsou týpci co to uměj vymazat i z řídících jednotek v celém autě což je prý u bmw dost pracný a drahý zkus najít někoho kdo to umí a ten bude vědět jestli to jde :)
Ahoj, díky za odpověď. Přítel už to u bmw právě viděl na té E46, ale nechci se tady s nikym dohadovat, že to jde. Je to právě nějak v závyslosti toho klíče v zapalování a nulovače tachometru, jen už je to dlouho a zapoměl jak se to dělá a nikoho nemáme kdo by to dělal a málo kdo tuto informaci zná. Viděl takhle tu E46 co mělo 800tis km a stočené bylo na 300tis díky tomuto fíglu.

Napsal: stř 20.02.2013 18:34
od zverbo
Zistis to z vypisou STK aka kolvek krajina, staci zavolat na STK z krajiny ktorej je a mas skutocne km do odhlasenia
Z kluca ti zistia kolko ma motohodin
Pokial napojis budiky tak je vidiet ci boli kodovane lebo za adresou ostane ciarka miesto bodky, bodka znamena ze su ciste, ciarka ze su otvorene

Napsal: stř 20.02.2013 18:53
od veja
zverbo píše:Zistis to z vypisou STK aka kolvek krajina, staci zavolat na STK z krajiny ktorej je a mas skutocne km do odhlasenia
Z kluca ti zistia kolko ma motohodin
Pokial napojis budiky tak je vidiet ci boli kodovane lebo za adresou ostane ciarka miesto bodky, bodka znamena ze su ciste, ciarka ze su otvorene
Díky ti taky za odpověď, ale jak tento proces provedu prosim?

Napsal: stř 20.02.2013 19:23
od zverbo
veja píše:
zverbo píše:Zistis to z vypisou STK aka kolvek krajina, staci zavolat na STK z krajiny ktorej je a mas skutocne km do odhlasenia
Z kluca ti zistia kolko ma motohodin
Pokial napojis budiky tak je vidiet ci boli kodovane lebo za adresou ostane ciarka miesto bodky, bodka znamena ze su ciste, ciarka ze su otvorene
Díky ti taky za odpověď, ale jak tento proces provedu prosim?



Treba zavolat na magistrat Instruciie a tam ti povedia kedy mala zasebou poslednu kontrolu a hned aj popis km popripade zavady a tak.
Nahodou som svoju prvu e36 M3 a ponej e46 328ci kupoval z Talianska preto to viem - potrebujes vin samozrejme a vedet po taliansky

Skoc do BMW a tam ti nacitaju motohodiny z kluca

Diagnostickym kablom predpokladam tak ako ked ides stacat km tak musis ist na adresu co budes robit tam bude . alebo ,
Nikdy som to nerobil ani neskusal ale ked som predaval moju poslednu e46ci tak ten manik mi to povedal lebo to bol rok 2000 a mala iba 200navrtene tak tomu neveril ze 11 rocne auto ma iba 200 a tak si to kontroloval a samozrejme vsetko OK.

Napsal: stř 20.02.2013 20:20
od Fx
Nojo, šel na adresu, zaklepal, tam se slušně zeptal :-) :-) :-)

Pokud to někdo udělá opravdu pořádně, tak to prostě nezjistíš. Jakmile jdou data přepsat, tak jdou přepsat. V klíči na to většina stáčečů kašle a když ne, používají většinou univerzální interface na změnu dat v EWS. Stačí vyndat jednotku imobilizéru a podívat se dovnitř na MCU, jestli je připájené jako z fabriky. Ale ani to není záruka.

Napsal: čtv 21.02.2013 02:38
od airbone
veja píše:Zdravím, jak zjistim skutečný stav tachometru na E39 r.v.1997. Na E46 se to dělalo za pomoci nulovače kilometru a za pomocí klíčku v zapalování. Můžete prosím poradit? Předem děkuji...



Co to trepes???? AKo si na E46 vedel zistit skutocny stav tachometra za pomoci nulovace a kluca ?????
Dobry for!!!!
:D :D :D

Ani na E46, ani na E39 a ani na ziadnom inom sa to zistit neda.

Napsal: čtv 21.02.2013 08:09
od zverbo
Oni si to vsetci myslia ze to je skutocny stav km ale nikto netusi ze to su dve zasebou iduce trojcislia preve identifikator a druhe najazd ktory so po dosiahnuti 999 vrati na 000 a stupa dalej

Opravte ma ak trepem ale aspon tak mi to bolo vysvetlene.

Napsal: čtv 21.02.2013 16:06
od airbone
zverbo píše:Oni si to vsetci myslia ze to je skutocny stav km ale nikto netusi ze to su dve zasebou iduce trojcislia preve identifikator a druhe najazd ktory so po dosiahnuti 999 vrati na 000 a stupa dalej

Opravte ma ak trepem ale aspon tak mi to bolo vysvetlene.


Nie ani to to nie je ;)

Napsal: čtv 21.02.2013 20:25
od rooc
já si myslím.., že vím.., jak to v 80% odhalit..., ale ne zjistit kolik to má najeto

Napsal: čtv 21.02.2013 21:37
od Angelos
Můžeš prozradit, nebo to je tajemství? :nono: :D

Napsal: pát 22.02.2013 16:33
od venca750
Nevim co je na tom pravdy ale pres klicek v prvni poloze a se zmacknutim nulovace km se dostanes do menu 1-19.to pokud se odblokuje,tusim ze prave v menu 19 sei najedes na menu 2 kde je rada cisel a pokud mezi nimi je tecka tak bylo manipulovano s pocitadlem,ale hodnotu z nej nevyctes..nevim jestli je to pravda,ale bmw s teckou ma znamej kterej koupil evidntne stoceny,pri 110000km ramena,cepy,tlumice total a nebyly origo ,rizeni k.o.silentbloky motoru atd.motor rachtal vic nez moje bejvala trica,ktera mela 341tis.ja tecku nemam a az na unik oleje pres tesneni a ted spojku nic stav tach.240tiscena jeho vozu 145000 v bazaru,cena meho 55000 od soukromnika..