Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zjištění skutečného stavu tachometru
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Myslim si že když vemeš velkej techničák k dealerovi BMW měl by ti něco říct.
A druhá možnost: http://www.zkontrolujsiauto.cz/autotrac ... ii-vozidla
A druhá možnost: http://www.zkontrolujsiauto.cz/autotrac ... ii-vozidla
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Promiň, dneska jsem se přihlásila a nemám čas prohlížet 210 stránek, tak jsem myslela, že mi někdo rozumně odpoví a ne mě hned pošle k šípku...matiz píše:fakt nemas zac. je tu toho hromada. A opakuje se to s naprosto zeleznou pravidelnosti. Opakovani matka moudrosti -))))))))) Jinak ti poradim, zjistit to nejde nijak a ani u e46...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned 10.02.2013 01:00
Ahoj, mam takovou zkušenost na fiatech kolem roku výroby 2000 stačilo simulovat závadu třeba odpojit jeden žhavič a v examineru si pak vyčetl závadu se skutečnými kilometry. Viděl jsem multiplu z aaaauto stočenou o 160000 km, ale netušim jestli to takhle funguje i u bmw a taky v dnešní době jsou týpci co to uměj vymazat i z řídících jednotek v celém autě což je prý u bmw dost pracný a drahý zkus najít někoho kdo to umí a ten bude vědět jestli to jde 

Ahoj, díky za odpověď. Přítel už to u bmw právě viděl na té E46, ale nechci se tady s nikym dohadovat, že to jde. Je to právě nějak v závyslosti toho klíče v zapalování a nulovače tachometru, jen už je to dlouho a zapoměl jak se to dělá a nikoho nemáme kdo by to dělal a málo kdo tuto informaci zná. Viděl takhle tu E46 co mělo 800tis km a stočené bylo na 300tis díky tomuto fíglu.Stano_530d píše:Ahoj, mam takovou zkušenost na fiatech kolem roku výroby 2000 stačilo simulovat závadu třeba odpojit jeden žhavič a v examineru si pak vyčetl závadu se skutečnými kilometry. Viděl jsem multiplu z aaaauto stočenou o 160000 km, ale netušim jestli to takhle funguje i u bmw a taky v dnešní době jsou týpci co to uměj vymazat i z řídících jednotek v celém autě což je prý u bmw dost pracný a drahý zkus najít někoho kdo to umí a ten bude vědět jestli to jde
Díky ti taky za odpověď, ale jak tento proces provedu prosim?zverbo píše:Zistis to z vypisou STK aka kolvek krajina, staci zavolat na STK z krajiny ktorej je a mas skutocne km do odhlasenia
Z kluca ti zistia kolko ma motohodin
Pokial napojis budiky tak je vidiet ci boli kodovane lebo za adresou ostane ciarka miesto bodky, bodka znamena ze su ciste, ciarka ze su otvorene
veja píše:Díky ti taky za odpověď, ale jak tento proces provedu prosim?zverbo píše:Zistis to z vypisou STK aka kolvek krajina, staci zavolat na STK z krajiny ktorej je a mas skutocne km do odhlasenia
Z kluca ti zistia kolko ma motohodin
Pokial napojis budiky tak je vidiet ci boli kodovane lebo za adresou ostane ciarka miesto bodky, bodka znamena ze su ciste, ciarka ze su otvorene
Treba zavolat na magistrat Instruciie a tam ti povedia kedy mala zasebou poslednu kontrolu a hned aj popis km popripade zavady a tak.
Nahodou som svoju prvu e36 M3 a ponej e46 328ci kupoval z Talianska preto to viem - potrebujes vin samozrejme a vedet po taliansky
Skoc do BMW a tam ti nacitaju motohodiny z kluca
Diagnostickym kablom predpokladam tak ako ked ides stacat km tak musis ist na adresu co budes robit tam bude . alebo ,
Nikdy som to nerobil ani neskusal ale ked som predaval moju poslednu e46ci tak ten manik mi to povedal lebo to bol rok 2000 a mala iba 200navrtene tak tomu neveril ze 11 rocne auto ma iba 200 a tak si to kontroloval a samozrejme vsetko OK.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nojo, šel na adresu, zaklepal, tam se slušně zeptal
Pokud to někdo udělá opravdu pořádně, tak to prostě nezjistíš. Jakmile jdou data přepsat, tak jdou přepsat. V klíči na to většina stáčečů kašle a když ne, používají většinou univerzální interface na změnu dat v EWS. Stačí vyndat jednotku imobilizéru a podívat se dovnitř na MCU, jestli je připájené jako z fabriky. Ale ani to není záruka.



Pokud to někdo udělá opravdu pořádně, tak to prostě nezjistíš. Jakmile jdou data přepsat, tak jdou přepsat. V klíči na to většina stáčečů kašle a když ne, používají většinou univerzální interface na změnu dat v EWS. Stačí vyndat jednotku imobilizéru a podívat se dovnitř na MCU, jestli je připájené jako z fabriky. Ale ani to není záruka.
veja píše:Zdravím, jak zjistim skutečný stav tachometru na E39 r.v.1997. Na E46 se to dělalo za pomoci nulovače kilometru a za pomocí klíčku v zapalování. Můžete prosím poradit? Předem děkuji...
Co to trepes???? AKo si na E46 vedel zistit skutocny stav tachometra za pomoci nulovace a kluca ?????
Dobry for!!!!



Ani na E46, ani na E39 a ani na ziadnom inom sa to zistit neda.
Nevim co je na tom pravdy ale pres klicek v prvni poloze a se zmacknutim nulovace km se dostanes do menu 1-19.to pokud se odblokuje,tusim ze prave v menu 19 sei najedes na menu 2 kde je rada cisel a pokud mezi nimi je tecka tak bylo manipulovano s pocitadlem,ale hodnotu z nej nevyctes..nevim jestli je to pravda,ale bmw s teckou ma znamej kterej koupil evidntne stoceny,pri 110000km ramena,cepy,tlumice total a nebyly origo ,rizeni k.o.silentbloky motoru atd.motor rachtal vic nez moje bejvala trica,ktera mela 341tis.ja tecku nemam a az na unik oleje pres tesneni a ted spojku nic stav tach.240tiscena jeho vozu 145000 v bazaru,cena meho 55000 od soukromnika..