Martinéz píše:Pod ET 22 bych u e34 nešel, záleží samozřejmě co tam chceš konkrétně rvát za šířku kol.
Mohl jsi ale napsat, že "základní" ET je 20, 22 mají většinou zadní kola, třeba široké sekery
Tak tak.. a pod to bych asi uz nesel.. et30 uz v mym pripade zadalo podlozky (vypadalo to nechutne, ale jeste to bylo pojizdny).. et41 zapomen, to jsou kola na trojku a kdyby to nahodou slo, bude to odporny..
e34 má stejně jako spousta dalších bmw kromě 3er ET20.S ET47 je to pěknej hnus,předloni jsem je musel z nouze použít a vypadalo to jako škoda 120M na užovkových (105) nápravách.Kola utopený kdesi v podběhu
No to nechapu jak jste tam vubec to ET 47 dostali,já jsem omylem koupil tyhle disky z e36 no a vzadu mi to dřelo o brzdiče a skoro o rameno a vypadalo to no,nevím,šíleně a ve předu to vypadalo ještě hůř a navíc se to gumou opřelo o phersn a nešlo otočit kolem
Klasika je ET 20,22
Ji-rka musím tě zklamat ale jako tramvaj to nevypadá, et47 sedí korektně, nikde nedrhne, krásně lícuje, sice když tam hodím zimáky s et54 je to ještě lepší, ale co už no, tohle etčko se dost blbě shání
aDAm: opravdu píšeš o e34 ??? ET47 je opičárna a ET 54 tam snad ani nejde dát natož zatáčet.Čím je ET vyšší,tak tím je to víc zalezlý.
Jestli máš foto,tak se rád podivám.Pokud ano ,tak bych poprosil o celek auta a detail popisu na disku.
Tak ono jde o to,že e34 4x4 nikdo nebere jako běžné vozidlo Nenapadlo mě to,ale kdyby si někdo se zadokolkou koupil co doporučuješ,tak by se při přezutí smíchy neudržel A rezeru klidně vyfoť