Stránka 1 z 1

Napsal: pát 08.02.2013 13:21
od E36Topr
Ahoj mám 530D 142 Kw auto z ničeho nic začalo cukat a někdy i chcípne. Na diagnostice mi to píše 2 chyby 1. Glow device a 2. rail pressure sensor. čidlo tlaku na railu je nedávno vyměněné. Mám podezření na podávací čerpadlo v nádrži ale nejsem si jistý. Čerpadlo bylo načatý protože při nižším stavu paliva už prostě nenatáhlo ale nenapíše to žádnou chybu. Když chyby které byly načtený smažu tak i potom co to chcípne znovu tak mi napíše že žádná chyba neni. Díky za rady a za pomoc.

Dále bych potřeboval vědět co znamená UB OPERATING HOUR a Friction torque je to v kolonce live data. mám u toho !a nějaké šílené číslo

Napsal: pát 08.02.2013 14:16
od jararak
glow device - zeby zhavenie? mas v prdeli zhavice (alebo rele zhavenia)

presure control - ako vyzera konektor na konci sania? vecisnou robi problemy on, rokmi je vyhadzany a nieje tam doby kontakt.

ak ti to kape pod 15l paliva, potom mas problem s cerpadlom, skus ine, popripade ked o tom vies, vymen ho rovno lebo odrovnas aj druhe cerpadlo.

Napsal: sob 09.02.2013 15:12
od E36Topr
Tak Podávací čerpadlo je vyměněné. Zlepšilo se to asi o 95% ale stále je malinkej problém. Když jedu cca 15 Km kulnu tzn: 160 tak potom co zastavím třeba na křižovatce tak ve volnoběhu začnou lítat otáčky. auto sice nechcípne ale to jak se to klepe mě sere. Díky za rady...

Napsal: sob 09.02.2013 17:53
od Vlasta
Vstřik v hajzlu

Napsal: pon 11.02.2013 23:10
od E36Topr
Vyřešeno... Závěr.: Nová podávací pumpa, čidlo teploty chladící kapaliny a nová hadice podtlaku klapek v sání.