Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 07.02.2013 14:17
od golf2vr6
Zdravim,kdo mate toto BMW,ma tento motor nejake neduhy,caste zavady,problemy?

dekuju

Napsal: čtv 07.02.2013 14:26
od matiz
Ja myslim ze by JaraX mohl neco vedet :oops:

Napsal: čtv 07.02.2013 18:37
od fik001
Mám ho 5let najeto 222000km a zná jen výměny olejů a ted nedavno jsem měnil termostaty.Jinak nic.Bez problemu.

Napsal: čtv 07.02.2013 19:06
od butthead740
A kolik mas prumernou hltavost? :D

Napsal: čtv 07.02.2013 20:29
od peco1111
Já ho mám půl roku a můžu říct, že jsem spokojený, jede krásně, poruchy klep, klep, klep, zatím žádné, najeto teď 204 tisíc poctivých.

Napsal: sob 09.02.2013 19:46
od golf2vr6
dobre :) diky diky jo budu rad za kazde info :)

Napsal: sob 09.02.2013 21:43
od Sweden
pročti si zkušenosti o 530d,je jich tady mraky, připočítej k tomu jedno málé turbo a máš to samé :wink:

Napsal: sob 09.02.2013 22:05
od Hartge120d
Máme doma 535 najeto 118tkm a zlobí převodovka zrovna( je to pry jen o diagnostice ) minulej týden jsem měnil silentbloky motoru jsou tam úplne jiné než v 530 a novy setrvacnik

Napsal: sob 09.02.2013 23:57
od golf2vr6
tak ja 30d naftaky mel,tak vim co a ja ktrosku :) zajimaly me nazory majitelu 535d spis,jestli je to nejak vic rozlisne,nez 30d ;)

Napsal: ned 10.02.2013 10:33
od Hartge120d
535D má dost jiných dílu než 530D

Napsal: ned 10.02.2013 13:12
od Sweden
tak bral jsem to z pohledu motoru a jeho spolehlivosti,to kolik vydrží vetší brzdy apod.myslím zakladatele asi moc nezajímá,možná se ale mýlím.Každopádně asi to bude o fous vychatnější než 530d,lepší výf.svody,tuším že je použitá i jiná slitina na blok motoru,převodovka je lépe dimenzovaná na danný výkon apod :wink:

Napsal: ned 10.02.2013 19:26
od fik001
Dlouhodobá spotřeba je na PC 8,7l jezdím tak nějak normálně.když se chci svézt svezu se.jinak oproti 3,0d je to úplně něco jiného nééé že je tam jedno malý turbo navíc.jinej kroťák všechno je jinde.Proč to asi nedělají s manualem?Protože by to spojka nepokousala.Opravdu jen dobrý skušenosti.

Napsal: ned 10.02.2013 20:31
od Sweden
ty woe vy ste jak telata fakt,je mi jasný že výkonově je to někde jinde,na to se tu ale nikdo neptal,spolehlivost bude na stejné úrovni jako 530d...vy rozumbradové s 535d,koukněte se do ETK a zijstíte ty obrovské rozdíly v konstrukci motoru :D

Napsal: ned 10.02.2013 23:43
od JaraX
535d je stejně spolehliva nebo ještě spolehllivější než 530d.
ale furt je to nafta a furt v kastli s celkem dost vrozenyma vadama.
ale na to že to je nafta je ten motor baječnej.

Napsal: pon 11.02.2013 10:07
od Hartge120d
motor je super...ten náš už má za sebou párkrát Nürburgring :D

Napsal: pon 11.02.2013 15:01
od Eks
to:Hartge120d
od kdy je v 535d setrvačník. Tyhle auta se dělaly jen ve spojení s automatem. Co jste tomu autu provedli, že musíte měnit silentbloky motoru po 118tkm. Víš když si takový příspěvek přečtu tak vždycky pochybuji o jeho věrohodnosti. Pokud máš doma 535d v manuálu tak se omlouvám ale ani ETK nenabízí manuál.
Jinak 535d servisy vychvalují jako jeden z nejpovedenějších dieslů.

Napsal: pon 11.02.2013 15:24
od ada540i
Ono i u auta s automatickou převodovkou je něco, co by se dalo nazvat setrvačníkem. Do něčeho se startér opírat musí. Ale je pravda, že některý automaty setrvačník vůbec nemaji.

Napsal: pon 11.02.2013 15:30
od JaraX
to není setrvačník ale oběžné kolo,
setrvačník jed od slova setrvat, něco co má držet energii svou rotací, to bys pak mohl říkat že je setrvačník přední řemenice na klice, nebo altík apod.
setrvačník se bere od určité energie.

Napsal: pon 11.02.2013 15:32
od ada540i
Aha a má teda 535d setrvačník nebo ne?

Napsal: pon 11.02.2013 15:35
od Eks
Jasně, je to deska (plech) na kterou se přišroubuje měnič. Ale není to dvouhmota. Takže jaký je důvod k výměně po 118tkm?