Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 31.01.2013 12:50
od Meda
Vite nekdo jak je to s hmotnostmi brzdenych privesu u sedanu/kombiku E39? Ja mam ve velkem TP na sedanu zapsano max 1800kg na M5, tazne nemam, tata ma v malem TP zapsano 2000kg na 530i, tazne ma, je to trochu matouci.
Nekde jsem slysel, ze Tour by mel mit na kouli 2200kg, muze mi to nektery majitel potvrdit overenim ve velkem TP?
Jinak predpokladam, ze vice na kouli uz bude mit z produkce BMW asi jen X5, ze?
Diky
Napsal: čtv 31.01.2013 13:04
od kupca
Já mám psaný bržděný 2000kg.
Touring 540i 97 rok
Napsal: čtv 31.01.2013 14:21
od thundercat
530iA touring 2001
bržděný ... 2000 kg
nebrzd. ... 750 kg
Napsal: čtv 31.01.2013 15:03
od kubito
touring 530D 1999
brzdeny 2000kg
Napsal: čtv 31.01.2013 15:10
od Nikbmw
Nemám tažné ale v TP na 528i saloon r.v.99 bržděný 2000kg,
nebržděný 750kg.
U minulé E39 530D touring r.v.99 stejné hodnoty.
Napsal: čtv 31.01.2013 15:30
od jararak
530dT 10/2000
2000kg brzdeny, nebrzdeny 750kg
viac ma tusim e38, ta ma 2200 a to ma zhodne ako x5, potom je nejake ine tazne na x5 a tam mozes dat 2500 ale x5 ma slabe napravy na nieco take a diffy spolu s prevodovkou ti odijdu cochvila
ak potrebujes tahat take naklady, pozrel by som sa po niecom inom
Napsal: čtv 31.01.2013 16:27
od Francis
To co je v TP je směroplatné leda u naší korumpovatelné policie, v Evropě na západ od nás platí to, co je na štítku v motorovém prostoru. Je tam max. hmotnost vozu a max. hmotnost soupravy, rozdíl těchto dvou čísel je max. hmotnost přívěsu.
Pokud ti nějaký úředník "za flašku" napíše např. 2400 kg a ty v dobré víře vyrazíš s takovýmto údajem v TP s vlekem o max. hmotnosti 2400 kg do DE, může se ti stát, že budeš shánět jiný tahač a nebude ti dovoleno pokračovat v jízdě. Odlehčení o několik set eur proběhne, ale k povolení jízdy stačit nebude

Napsal: čtv 31.01.2013 19:14
od Meda
Jojo, to jsem se taky docetl, ze se u nas muzou vyskytovat rozdily u dodatecne montovanych taznych zarizeni ohledne zapsanych hodnot v TP..
Nechci tahat zadne "velke" vahy, ale kdyz vyrazim pro auto stredni tridy, jako je E39, tazne na 2,2t je uz na hrane, 2,0t bude malo
E38 to ma urcite na 2,2t? Hodne me zarazi, ze M5, ktera ma pohotovostni 1800kg nema na kouli vice.. Jeste kouknu na stitek..
Napsal: čtv 31.01.2013 19:41
od Vlasta
Se divím, že se na E39 M5 vůbec tažný dělá. Na E46 M3 se těžný nedělá
Napsal: čtv 31.01.2013 19:46
od Velvetek
Na e39 530dA sedan jsem měl taky 2000kg.
Dobrý známý měl to samé, točil s tím německo (dovozy) několikrát týdně, nejezdil zrovna pro malé fiatky, vozil prakticky vše a to auto to zvládalo zcela v pohodě. Jde Ti o to, co je zapsané nebo spíše o to, co ta e39 zvládá?
Napsal: čtv 31.01.2013 19:55
od kupca
No já asi taky otázku špatně pochopil, proto jsem napsal co mám v TP.
A TP věřím na 100% otec dělal na STK.
Jinak dobře je to popsané:
http://www.agados.cz/poradna/jaky-prive ... to-zapojit
plus kategorie vozidel:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie_ ... ategorie_M
A další jsou němečtí policajti, jak píše Francis, tam to neukecáš.

Napsal: čtv 31.01.2013 21:26
od Meda
Nevim, jestli se na M5 tazny dela, na aute ho nemam, jen v TP zapsany udaj jako maximalne pripustna hmotnost pripojneho vozidla, mozna je to standartne vyplnene u vsech E39..
Ani mi tak nejde o to, co auto zvladne, 200 kilo sem, 200 kilo tam, to uz na 2 tunach nebude tolik znat, auto jako E39, nebo E38 by nemelo mit velky problem to ukocirovat, jde mi o to, ktere BMW ma ofiko na kouli nejvic. Nechce se mi moc jit do nejake dodavky, nebo osklive X5

Napsal: čtv 31.01.2013 22:52
od Meda
Jeste me napadlo-majitele kombiku (idealne FL 540ia-to je adept), mohli by jste se mi nekdo kouknout na stitek v motorovem prostoru jak bylo psano vyse na hmotnosti?
Dekuji
Napsal: pát 01.02.2013 09:45
od Francis
Čistě teoreticky, i jednotlivé 540i se od sebe mohou lišit s údaji na štítku. Hraje v tom roli výbava, tedy hmotnost vozu a hraje v tom roli země, kam bylo auto původně vyrobeno/prodáno a její legislativa.
Napsal: pát 01.02.2013 10:27
od Rejchy
E39 má nejvíc ty dvě tuny na bržděnej přívěs,Pokud má nějaká víc tak je to jak psal Francis-pololegálně.A X5 nebude mít o moc víc.
Na moji E39 si musel známej vzít podval na dvě auta a táhnout to za dodávkou,protože mám hmotnost přes 1700kg.Na auto nad 1.5t už potřebuješ větší vlek a ten zase už neváží 400kg ale víc,takže pokud chceš tahat těžší auta nezbyde než dodávka ( třeba multivan ) nebo ofroud

Napsal: pát 01.02.2013 10:43
od Meda
Hmm, nejradeji bych zustal u E39, uz ty auta znam, dily na to jsou taky, Transportery a podobny zverstva by znamenaly, ze bych si musel poridit jeste auto na "normalni" jezdeni a to uz mi prijde financne zbytecny, kdyz se nechci tahanim aut zivit
Jeste pockam, jestli se mi nekdo mrkne na stitky

Napsal: pát 01.02.2013 14:25
od zverbo
Kde je stitek? UPnu foto jak to tam je, nasel sem tyhle 2 stitky jen, tazne je original BMW, je to bajonet.
Napsal: pát 01.02.2013 14:37
od zverbo
nebo jeste z velkeho TP
Napsal: pát 01.02.2013 15:15
od Francis
Tvé auto je ukázkový případ, co všechno je možné do TP zapsat, že TP není radno věřit a papís snese všechno. Podle platného zákona nesmí být za automobilem M1/N1 tažen přívěs O2 o vyšší hmotnosti než je hmotnost tažného vozidla !!!
Není přípustné, aby 528i s max. hmotností 1975 kg mohla táhnout přívěs o hmotnosti 2050 kg !!!
Vyfoť štítek v motrovém prostoru, na kterém by měl být VIN, max. hmotnost solo auta, max. hmotnost soupravy a hmotnost na jednotlivých nápravách.
Napsal: pát 01.02.2013 15:21
od zverbo
Takto som auto už kupil, a tazne je original BMW ziadne dorabanie garazove alebo na parkovisku. Takze tak.
A podla vin je tazne od vyroby.