Ahoj, procital jsem internet a mam dotaz. Automat mi radi pekne bez cukani a nic dalsiho olej i filtr jsem udelal pred cca 2000km. Jen nekdy dele trva nez si to preradi z 2 na 3 parkrat to i trosicku cuklo. ale nekdy to preradi uplne lehce ani o tom nevim...
dotaz 1: jak smazu adaptace v prevodovce? musi to byt origo diag bmw?
dotaz 2: prehrani softu prevodovky na novejsi? kdo to dela? kde? cena?
Pedal reaguje citelnejs a driv, no a prevodovka radi v mensich otackach kdyz jedes na pohodu, ne jak mi delala ze tocila min 2000. Takze to rozhodne doporucuju, no a kdyz sme v tom byli taxme rovnou dali zaslepky virivych klapek a EGR off tak ted muzu mit klidny spani
butthead740 píše:Adaptaci prevodovky udelas pres diagnostiku, bez ni de udelat adaptace plyn pedalu, vcera sme delali na mym aute oboji a zmena citelna
Mám přesně to samé auto z toho samého roku i podobnými kilometry. Nejdřív mi to blblo jen za studena, z 1 na 2 - prodleva pak kopanec. Pak už někdy i ohřáté. Pak jeden den OK, druhý den kopance jak hovado. Měnil jsem 2x olej (podruhé origo BMW). Nakonec jsem to odvezl na repas za pade... s tím jsem si taky užil (nepovedlo se to hned napoprvé). Ale teď už to konečně funguje jak má, dokonce můžu říct, že jsem nedávno jel delší trasu s Q7 s origo 150tkm a v Báwu mi to řadí líp.
Mám přesně to samé auto z toho samého roku i podobnými kilometry. Nejdřív mi to blblo jen za studena, z 1 na 2 - prodleva pak kopanec. Pak už někdy i ohřáté. Pak jeden den OK, druhý den kopance jak hovado. Měnil jsem 2x olej (podruhé origo BMW). Nakonec jsem to odvezl na repas za pade... s tím jsem si taky užil (nepovedlo se to hned napoprvé). Ale teď už to konečně funguje jak má, dokonce můžu říct, že jsem nedávno jel delší trasu s Q7 s origo 150tkm a v Báwu mi to řadí líp.
dneska jsem vyjel z domu a po chvilicce to krasne zaradilo nekde u 1700otacek bez trhnuti a niceho dalsiho cely den bez problemu bude stacit udelat jen smazani adaptacnich hodnot me to netrha jen nekde to zaradi pozdeji a to se mi nelibi jinak je prevodovka oka jezsdim ve trech e39 a tato je zatim nejlepsi