Stránka 1 z 1

Napsal: sob 26.01.2013 18:11
od wilicim
Všechny Vás zdravím. Vím že už se tady o tom hodně psalo ale zajímalo by mě proč se mi rosvěcují až po ujetí 10 km. když je auto zahřáté. Dnes jsem zastavil vypnul motor a zapnul znova klíček. Kontrolky zhasnou,rosvítí,zhasnou a zase rosvítí několikrát se to opakuje a pak už svítí pořát. Myslíte si že jde o nejakou malickost nebo neco vážného. Dekuju za opovědi. Cus.

Napsal: sob 26.01.2013 18:54
od triogenn
nerad bych mluvil uplně mimo téma protože vlastním e60..ale tam se to může dít z více důvodů,např rozdílný tlak v jednotlivých kolech,špatné čidlo polohy volantu,snímač abs na některém kole...slabá baterie.

Napsal: sob 26.01.2013 20:37
od Hanz
Nejspíš ti umírá jednotka abs/dsc, cca 5-8tis repas/nova...

Napsal: ned 27.01.2013 18:24
od wilicim
Dnes jsem rozpojil zásuvky jak v motoru u ABS tak u kol odmastil vyfoukal a pořád stejný. Pojedu na diagnostiku, snad mi řeknou co se děje. Děkuju

Napsal: ned 27.01.2013 20:08
od krestak
mam to samí :( tak sem zvědavej jak pořídíš :)

Napsal: ned 27.01.2013 20:46
od kalashnikow
Vzhledem k tomu, že je to jen někdy, mohlo by to být jen čidlo.

Jinak kdyby někdo potřeboval jednotku, mám jednu 000, kdyžtak SZ.

Napsal: pon 28.01.2013 12:52
od starML
Přečti si můj příběh tady http://www.bmwklub.sk/post834400.html#p834400 . Pokud Ti to bude hlásit takový blbiny jako mě na začátku, tak můžeš preventivně vyměnit všechny ABS čidla, všechna ložiska, případně nějakou tu řídící jednotku. Mě se vyplatilo chvilku počkat, ještě chvilku s tím jezdít = nechat vyhnít, až se závada naplno projeví.

Až se Ti začnou kontrolky rozsvěcet okamžitě po zapnutí klíčku, tak s tím zajdi na diagnostiku, která Ti řekne, které čidlo odešlo do věčných lovišť.

Napsal: stř 30.01.2013 18:59
od mario42
Pokud je tam vztah studené- nesvítí, teplé- svítí, bude to asi jednotka. Dělalo mi to stejně, časem v čím dál kratších intervalech. Když jsem tu jednotku DSC viděl rozebranou, pokládal jsem to za špatný vtip. Ani se nedivím, že když ten brak plný studených spojů nasadili soudruzi z BMW kousek nad výfukové svody (u E39), má s tím tolik lidí potíže ...

Napsal: ned 03.02.2013 19:24
od wilicim
Od svodu je to chráněné izolačním plechem, nevím jstli dostatečně. Jinak kontrolky se spiš zlepšujou nž zhoršujou. Takže zkusím vytrvat aby se ta vada projevila naplno,i když je to hrozný dívat se na ně. Vcera jsem měnil silentbloky vrchních ramen na přední nápravě, kdybych neměl soustruch tak bych je tam ani nenalisoval. Měli o 0,4mm větší pruměr.

Napsal: čtv 31.12.2015 10:18
od sir-kiss
triogenn píše:nerad bych mluvil uplně mimo téma protože vlastním e60..ale tam se to může dít z více důvodů,např rozdílný tlak v jednotlivých kolech,špatné čidlo polohy volantu,snímač abs na některém kole...slabá baterie.
Ahoj, měl bych dotaz, jelikož už se tady o tom psalo. Jde o vliv slabé baterie na DSC.

Kupoval jsem nové budíky a v době výměny a pokusu o opravu původních jsem asi týden jezdil bez budíků. Jednou jsem asi zapomněl něco vypnout ( možná i klíč, když nejsou budíky, těžko se projevuje ) a baterka se přes noc vylámala. Ráno jsem hodil auto na nabíječku, auto nastartovalo a na druhej den jsem namontoval nové budíky. Na těch už mi vyskočila chyba DSC.

Možná mám baterku fakt už hodně slabou, ale pořád startuje. Vím, že na emisích jim to hlásilo, že baterka má nízký stav napětí... Ale mohlo by to a může stále to mít vliv na DSC? Jak chybu odstraním?

DSC, nebo ESP je prý dočasně vypnuté, jedná se o chybu č. 90.

Napsal: čtv 31.12.2015 11:03
od e155
No, já jsem baterku odrovnal úplně a ani těsně před smrtí DSC nesvítilo.

Napsal: čtv 31.12.2015 13:19
od sir-kiss
To jo... Ale spíš mě zajímá, jestli to nemůže být jedna z možností. Teda ne jestli se to musí stát, ale jestli může...

Napsal: čtv 31.12.2015 20:25
od ACDC
Asi je to blbost, ale tohle udělá taky nízká hladina kapaliny.

Napsal: čtv 31.12.2015 20:37
od sir-kiss
Kapaliny čeho?

Napsal: čtv 31.12.2015 21:18
od horan
Vzhledem k tomu, ze resis brzdy, tak asi brzdove kapaliny :wink:

Napsal: úte 05.01.2016 14:33
od Falcon
sir-kiss píše:jsem namontoval nové budíky. Na těch už mi vyskočila chyba DSC.
Máš budíky správně nakódované, aby se shodovalo VIN v budíkách s DSC?
sir-kiss píše:baterka má nízký stav napětí... Ale mohlo by to a může stále to mít vliv na DSC? Jak chybu odstraním? DSC, nebo ESP je prý dočasně vypnuté, jedná se o chybu č. 90.
Chyba č.90 u DSC 5.7 znamená Temporary System Deactivation a to si myslím, že může být kvůli nesouladu VIN. Mohli by se vyjádřit kolegové diagnostici?

Co vlastně máš se starými budíky, poškodil jsi je?

Napsal: úte 05.01.2016 18:21
od starML
Nechce se mi to hledat ve WDS, proto kopíruji svůj předchozí příspěvek:

Před startem motoru si přepni menu BC do podmenu
9. Palubní napětí (Bordspannung, Battery) :
9.0 140 Battery Voltage - 140 = UB 14.0v, Bordspannung in Volt = Palubní napětí ve Voltech
a sleduj hodnoty napětí v palubní síti. Pokud Ti napětí klesne (asi) pod 10,5 Voltu (= na BC 105) a méně, rozsvítí se Ti kontrolky ABS a ASC. To není chyba systému ABS/ASC, ale vlastnost a systém Tě varuje, že elektrické čerpadlo ABS by nemuselo zapracovat, jak by jsi očekával. Příčinu nízkého napětí hledej v baterce, alternátoru, prokluzujícím řemenu a množství zapnutých spotřebičů jako je výhřev okna a podobně. Stejně tak se nízké palubní napětí projeví na posilovači řízení - řízení jde ztuha.

Napsal: úte 05.01.2016 18:40
od Falcon
Probliknutí ABS + trakce při velkém propadu napětí během startu je jasné, ale spíše jsem pochopil, že mu ty žluté kontrolky svítí stále?

Nebo ne, sir-kiss?