Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 24.01.2013 23:11
od miresekstary
Zdar chlapi ... mám E39 TDS ... nedávno jsem koupil ...
přetěsnil jsem čerpadlo vstřikovací,tzn komplet ven rozebrat, složit ...
po opravě v pohodě na volnoběh šlapalo ... chytalo to na první šup ... i po zahřátí ...
no jel jsem to projet ... samozřejmě jsem to nechal pěkně békat na volnoběh až do zahřátí ...
točím se na křižovatce jedna plný ...
dva už jen do cca 2700 otáček a bez výkonu ... plyn na podlaze za mnou bílý dým ....
no sotva jsem dojel ... 1km ... pak nechytl vůbec ... jen asi po 30 vteřinách točení chytne zas bílý dým ... jede 3s a zdechne ....

diagnostika píše závadu 10
Start of Injection Regulator --- německy si nevzpomenu ....
něco spritzregelung

zkusi jsem odpojit vstřik řídící .,..
tak to hned napsalo závadu 5
vstřik ...
to jsem tedy vyloučil ...

jo turbo to není ... je cítit nespálená nafta !!! olej ne ...

Nějaké rady ??? Díky moc ...

Napsal: čtv 24.01.2013 23:32
od Misanek
čistě hypoteticky - v jakém stavu jsou rozvody? Nepohlo se ti čerpadlo a nerozšteloval předvstřik? nebo neskočilo to na rozvodech (což je asi blbost) Jaký zvuk měl (má) motor?

Napsal: pát 25.01.2013 08:43
od miresekstary
řetěz i napínáky good ... v základním nastavení bez vůle !!!
je fakt že jsem šteloval vačku ... podle příručky na těch x mm už si nepamatuji kolik ...
třeba se povolil šroub ...
ale teď jsem zkoušel startovat studené a zase 30 vteřin ... chytne dýmu jak z avije a za 2 sekundy chcípne ... pak zase nenatočím ...
zkontroluji základní nastavení a uvidíme !!!

Napsal: pát 25.01.2013 08:45
od miresekstary
ono když to jakoby ztratilo výkon ... a jel jsem žpět na dílnu tak se to sem tam chytlo ... dvojka ... kolem 1500 a najednou zase tah ... tak jsem raději ubral ať se něco nevysere ...

Napsal: pát 25.01.2013 09:15
od miresekstary
tak čerpadlo je potočené úplně naopak takže mám podezření na tu vačku že je taky mimo ...


čerpadlo jsem potočil zpět ale stejně to nepomohlo ...

Napsal: pát 25.01.2013 09:23
od miresekstary
spritzbeginnregelung to je ta chyba ..... nevíte někdo co to je?

Napsal: pát 25.01.2013 10:18
od JaraX
není to nahodou nastavení předvstřiku?

Napsal: pát 25.01.2013 11:19
od k5ynd1
priklanel bych se k tomu predvstriku. kdyz jsi zpatky nasadil cerpadlo,nastavoval jsi ho? takovy problem se startem a volnobehem to muze delat (vyzkousene). jestli jsi treba to cerpadlo nahodou nedotahl, tak se mohlo pohnout, jak jsi tomu dal.
jen pro jistotu, kdyz jsi teda znovu nastavil to cerpadlo, nastavil jsi i vacku?
zkus mit povolene cerpadlo, nekdo at startuje a zkus hybat s predvstrikem.

Napsal: pát 25.01.2013 17:58
od miresekstary
jasně bylo na starých otiscích ... startovalo to úplně stejně (dlouho) ... potčil jsem ho tak ať startuje na škrt ... a v poho ...

projedu a KO


ted si s ním můžu točit kde chci ...

zrovna jse to chtěl vézt do lakovny a zas nic ...

Napsal: pát 25.01.2013 19:59
od beny-maser
když jsi to dotahoval neskočilo ti to o zub? kam ti směřuje klínek čerpadla v základním nastavení?

Napsal: pát 25.01.2013 20:24
od sklenus
mal som podobný problém na svojej e34, čerpadlo pretočené o 180°, ( vtedy som sa tomu moc nerozumel), odporúčam znovu nastaviť rozvody, použiť aretáciu kľuky a čerpadla, nastaviť predvstrek a určite pozrieť aj el. hlavu vstrek čerpadla na diagnostike, tým so to nastavíš úplne presne a už to musí ísť

Napsal: sob 26.01.2013 14:44
od k5ynd1
jestli jsi neotocil vacku o 180°pri tom pretesnovani. jak pise sklenus.

Napsal: ned 27.01.2013 13:41
od pajpa
čau kluci těd sem měl to samé a sjel sem s autem ze zvedaku a nokop sem to popojel a chíploto až na desate otočení to chytlo a nevytočil sem to do 25OO ot. tak sem odpojil z filtru naftovyho hadici co de do čerpadla a dal ji do flašky z naftou a jel uplně normalně tak v nadrži sem přetesnil gumičky co jsou na těch plastových přechodkach byly tři dohromady a bylo to ok