Napsal: pon 21.01.2013 11:23
Cau kluci,
na idrive mi vcera vyskocila tahle hlaska "Restraint system faulty". Dneska jsem to napichl a byla tam chyba viz priloha. Po jejim smazani aitbagy zhasly, ale jakmile jsem vypnul a zapnul zapalovani opet stejna chyba. Nastartoval jsem, chybu smazal a rovnou vyrazil. Dojedu do prace vypnu zapnu zapalovani a airbagy sviti znovu.
Hledal jsem tady na foru, ale nasel jsem jen dve temata, kde byl podobny problem nedoresen.
Osobne mam pocit, ze se jedna o nejaky globalnejsi problem s palubni siti. Obcas mi nechce naskocit idrive, to jsem resil v jinem tematu, kdy jsem pred cca mesicem a pul koupil novou baterku (nakodoval) a mel jsem skoro mesic pokoj. Ted to zase obcas zazlobi (neustaly reboot s logem BMW). Dal mi diag pise AFS (aktivni rizeni) - neaktivní a ARS (dynamic drive) - neaktivní. Docetl jsem se na zahranicnich forech, ze zavady AFS a ARS byvaji dost cast zpusobeny vlivem nefunkcnosti jine elektronicke komponenty. (napr IBS). Dale se mi stava, ze kdyz necham napr 10min pri zhasnutem motoru klice v zapalovani, zahlasi to oranzovou baterku. Kdyz to mam napichle, pri zhasnutem motoru kolisa napeti od 10,7V do treba 11,5V. Me prijde, ze to muze mit spolecneho jmenovatele.
Diky za radu
na idrive mi vcera vyskocila tahle hlaska "Restraint system faulty". Dneska jsem to napichl a byla tam chyba viz priloha. Po jejim smazani aitbagy zhasly, ale jakmile jsem vypnul a zapnul zapalovani opet stejna chyba. Nastartoval jsem, chybu smazal a rovnou vyrazil. Dojedu do prace vypnu zapnu zapalovani a airbagy sviti znovu.
Hledal jsem tady na foru, ale nasel jsem jen dve temata, kde byl podobny problem nedoresen.
Osobne mam pocit, ze se jedna o nejaky globalnejsi problem s palubni siti. Obcas mi nechce naskocit idrive, to jsem resil v jinem tematu, kdy jsem pred cca mesicem a pul koupil novou baterku (nakodoval) a mel jsem skoro mesic pokoj. Ted to zase obcas zazlobi (neustaly reboot s logem BMW). Dal mi diag pise AFS (aktivni rizeni) - neaktivní a ARS (dynamic drive) - neaktivní. Docetl jsem se na zahranicnich forech, ze zavady AFS a ARS byvaji dost cast zpusobeny vlivem nefunkcnosti jine elektronicke komponenty. (napr IBS). Dale se mi stava, ze kdyz necham napr 10min pri zhasnutem motoru klice v zapalovani, zahlasi to oranzovou baterku. Kdyz to mam napichle, pri zhasnutem motoru kolisa napeti od 10,7V do treba 11,5V. Me prijde, ze to muze mit spolecneho jmenovatele.
Diky za radu