Stránka 1 z 3

Napsal: pon 21.01.2013 11:23
od VRsix
Cau kluci,

na idrive mi vcera vyskocila tahle hlaska "Restraint system faulty". Dneska jsem to napichl a byla tam chyba viz priloha. Po jejim smazani aitbagy zhasly, ale jakmile jsem vypnul a zapnul zapalovani opet stejna chyba. Nastartoval jsem, chybu smazal a rovnou vyrazil. Dojedu do prace vypnu zapnu zapalovani a airbagy sviti znovu.

Hledal jsem tady na foru, ale nasel jsem jen dve temata, kde byl podobny problem nedoresen.

Osobne mam pocit, ze se jedna o nejaky globalnejsi problem s palubni siti. Obcas mi nechce naskocit idrive, to jsem resil v jinem tematu, kdy jsem pred cca mesicem a pul koupil novou baterku (nakodoval) a mel jsem skoro mesic pokoj. Ted to zase obcas zazlobi (neustaly reboot s logem BMW). Dal mi diag pise AFS (aktivni rizeni) - neaktivní a ARS (dynamic drive) - neaktivní. Docetl jsem se na zahranicnich forech, ze zavady AFS a ARS byvaji dost cast zpusobeny vlivem nefunkcnosti jine elektronicke komponenty. (napr IBS). Dale se mi stava, ze kdyz necham napr 10min pri zhasnutem motoru klice v zapalovani, zahlasi to oranzovou baterku. Kdyz to mam napichle, pri zhasnutem motoru kolisa napeti od 10,7V do treba 11,5V. Me prijde, ze to muze mit spolecneho jmenovatele.

Diky za radu

Napsal: pon 21.01.2013 12:09
od rooc
to máš e61?

Napsal: pon 21.01.2013 12:12
od rooc
hele já to mám třebas rozkódované.., takže mi to sem tam vyhdí stejnou chybu...nicméně poukud máš kombi..., nech si udělat dráty v zadních dveřích.., já už mám po opravě.., nicméně jsem měl eště skřípnutý drátek co j v mikrospínači na zadním okně...takže auto neusínalo.., a do rána jsem měl baterku ale úplně dead!!! Pokud ti to tak lítá.., něco ti řere proud tak, jako mě

Napsal: pon 21.01.2013 12:43
od VRsix
Hele to auto usina urcite, pres vanoce stalo cca 6 dni a bez problemu. I kdyz pojedu 200km, po chcipnuti to napichnu na diag a baterka bude mit kolem 11V.

Napsal: pon 21.01.2013 14:01
od matiz
Hlavne si zajed na poradnou diagnostiku... Jednu naaahodou mam -)) Ted vyzne, ta hracka co mas je nahovno...

Napsal: pon 21.01.2013 14:13
od JaraX
todle vypada na IBS.

Napsal: pon 21.01.2013 15:09
od VRsix
zatim se priklanim taky k IBS, nicmene uz jsem vyrostl z metody reseni problemu pokus omyl :) ale je mi divny, ze pri chcipnutym motoru je tam vzdy maximalne 11,5V. A pravdou je, ze cca 3 tydny od toho co jsem dal novou baterku byl s idrivem pokoj, az zase ted + airbagy.

S diag samozrejme nemam problem, ale do opavy to mam z prahy z ruky :)

Napsal: pon 21.01.2013 17:30
od matiz
Do opavy to je samozrejme kokotina, ale zajed nekam dke maji ista. Treba do autorizaku. Nedelam si az tolik prdel, nedobiji ti to, mas nekde problem a pokus omyl je tragedie jak casova, tak financni.

To ze jsem napsal ze ji mam bylo tak trochu spis z legrace :roll:

Napsal: pon 21.01.2013 17:36
od VRsix
A nemuzes nekoho poradit v Pha a okoli? Autorizak nechci, to jsou menici dilu a stejne vetsinou vedi prd. :)

Napsal: pon 21.01.2013 17:38
od matiz
Nemuzu, nevim... Je to ode mne straslive daleko.

Napsal: pon 21.01.2013 20:38
od rooc
v praze je´d ke snejkovi nebo k mentulimu...to jsou hlavně snejk všeobecně machři na bmw

Napsal: pon 21.01.2013 21:35
od JaraX
v praze určitě snejk. mentuli už v praze není

Napsal: pon 21.01.2013 21:42
od VRsix
mentuli neni? byl jsem za nim o vanocich a rikal mi, ze je normalne porad v praze

Napsal: úte 22.01.2013 00:23
od rooc
bude zase někdy v únoru má se mu te´d narodit chlapeček.., takže je te´d doma

Napsal: úte 22.01.2013 08:23
od VRsix
Aha, jinak jsem zapomnel rict, ze s nastartovanym motore je napeti cca 14V. Co kdybych zkusil odpojit IBS jak se to bude chovat?

Napsal: úte 22.01.2013 09:13
od JaraX
zkus to

Napsal: úte 22.01.2013 11:44
od VRsix
Odpojeno, pytle smazany a zatim dobry - necham to tak par dni. Na altiku zmereno dobijeni 13,9V.

Jinak kdyz jsem to mel na diag dneska rano, auto ukazovalo 10,3V! Ale startovalo jak vino.

Napsal: úte 22.01.2013 12:14
od matiz
co ukazovalo 10,3 a na jake diagnostice? Ono to je strasne obecny pojem. Pokud to bylo napeti na 30 nebo 15, tak to res. Pokud na baterce tak taky. Ovsem s tim napetim naprazdno na baterce bys uz nejspis nenastartoval...

Napsal: úte 22.01.2013 13:12
od VRsix
Psal to Bosch KTS540, ukazuje to palubni napeti a na baterce to asi nebylo, to mas pravdu ze bych nenestartoval, minimalne by to tocilo spatne.

Napsal: úte 22.01.2013 13:47
od matiz
kdo chce kam...