Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 530D nechce nastartovat

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#1 Příspěvek od kubito »

Zdravim panove, mam problem s 530D r.v.-99 135kw. Spatne to chytalo prve dlouho startovalo ale vzdy chytlo. Postupem casu se to zhorsovalo prve to zaclo ze jsem jednou za mesic nenastartoval vubec potom se to stupnovalo az me museli nekolikrat odtahnout.

Diagnostika: cidlo otacek vacky, spatny regulator nafty (v dusledku toho zapsana chyba nizkeho tlaku)

cidlo otacek nove, regulator taktez novy vse ok.

Bmw zaclo jezdit bez problemu ujel jsem cca 1200km bez jedineho problemu a ze vcerejska na dnesek auto stalo dnes jsem prisel a nejde opet nastartovat.

Mozne dalsi zavady co uz jsem ale proveril!!:
cerpadlo pod ridicem je meneno,
cerpadlo v nadrzi je take ok (vyzkouseno zmeren tlak a odpustena nafta do sklinky bez zadnych bublinek vse krasne ciste)
sito v nadrzi vycisteno zadny bordel tam neni
cele vedeni prohlidnuto kvuli uniku nafty vse ok


nic vic jsem se nedocetl na netu. vzdy to bylo zpusobeno bud cidlem vacky nebo cerpadlem pod ridicem a to je u me NOVE!

dnes jsem jeste na diag nebyl musim ji udelat jak bude cas tedka na to nemam naladu vecer napisi co tam bylo zapsane.

Za kazdou radu budu vdecny.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Vstřiky nebo imobilizér, pokud je všechno ostatní OK.

Rozhozený plovoucí kód imobilizéru zablokuje vstřiky.
Radoch
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pát 23.01.2009 01:00

#3 Příspěvek od Radoch »

Nebo vysokotlaký čerpadlo.Kolik to má asi najeto.
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#4 Příspěvek od kubito »

imobilizer tim si nejsem jisty. ale vezmu to v uvahu.
jinak auto jsem opet nastartoval po chvilce chytlo a tedka jede zase normalne bez problemu.
Co jsem dnes zjistil: privod nafty od filtru do VT cerpadla hadica naprosto sterela a cele cerpadlo dochcane od nafty.
Pred tim kdyz to bylo poprve tak jsem myslel ze to je regulator nafty na VT cerpadle zezadu nakonec na nem chybel jen tesnici O-krouzek (asi se v tom nekdo drapal a nedal ho tam?) dnes kontrola vse ok.

Kdyby bylo ale VT cerpadlo na odchodu tak by to prece ve vysokych otackach nemelo tah neby by to bylo znat ne? Jakmile to chytne tak to krasne jede az do 4500ot kdy preradi tah je bez problemu

najeto dle budiku 250000km (neverim tomu)
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#5 Příspěvek od kubito »

jeste kdyby to byl vstrik tekl tak to prece dela porad a tim padem ty starty jsou spatne neustale. Ne jen jednou za 60 startu jak mi to dela tedka. Ale samosdrejme neni problem ty vstriky zkontrolovat( zkusim to doma jen kontrolu pres prepady mnozstvi nafty)
Radoch
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pát 23.01.2009 01:00

#6 Příspěvek od Radoch »

Nejdřiv vyměn ty hadice k tomu VTC a pořadně omrkni to VTC jestli někde neprolina,ale zajed nekam na diagnostiku. Muj tip takhe od pasu je pávě to VTC a navic se v tom podle tebe někdo vrtal.
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#7 Příspěvek od kubito »

na diag zapsano cidlo vacky a regulator tlaku (mel jsem to odpojene takze to je tim) jinak to bylo ciste samosdrejme v dusledku nenastartovani tam bylo zapsano nizky tlak na VT. hadice je vymenena vse zkontrolovano. zatim se to jevi OK startuje to lepe nez kdy pred tim ale muze to byt jen na chvilku uvidim jestli to neudela znovu.
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#8 Příspěvek od kubito »

tak dnes opet auto nepojizdne...

po odpojeni privodu nafty do filtru z toho lezou bubliny a sotva to tece= čerpadlo pod ridicem KO. :(

nebo co myslite vy?
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#9 Příspěvek od kubito »

tak jsem procetl forum a rozdelal nadrz. Zitra koupim nove O-krouzky ten vetsi i ten mensi do propojovacich(precerpavacich) hadic. jinak jsem zkontrolovat stav paliva v nadrzi pres BC naprosto odpovida stavu v jednotlivych castech i celkovemu stavu na budiku=plovaky jsou OK.
precerpavaci hadice nebyla nejak poskozena.
Sitko na pal. pumpe uplne zaneseno bordelem :( + cely saci kos je plny bordele tzn. asi budu muset nadrz vytahnout do sucha a vycistit pro jistotu.

Zitra musim zmerit tlak manometrem na nizkotlakem cerpadle a potom i na stredotlaku at jsem chytrejsi....
Odpovědět