Stránka 1 z 1

Napsal: sob 05.01.2013 13:03
od chrompacket
motor M54 3,0. koupil jsem nové těsnění (staré bylo už jako plast) po 10tis km prosakování oleje, kapání na svody - smrad
výměna za nové, takřka ihned opět prosakování
znovu výměna včetně nových gumových podložek pod šrouby - ukapuje na zadní části - opět smrad..

těsnění při montáži sedí dokonale, nechápu už v čem může být problém
napadlo mně jestli nemá něco vliv na případné přetlakování soustavy či něco nefunkčního v odvětrávání tohoto ventilového víka..
nesetkal se někdo??
hledal jsem, ale povětšinou v příspěvcích zmiňují, že výměna pomohla..
díky za každý postřeh

Napsal: sob 05.01.2013 13:06
od starynovy
mozno tam chyba slaba vrstva motoroveho silikonu v kritickych castiach.

Napsal: sob 05.01.2013 13:10
od pepino5xx
Na silikon, rozhodně a všude, komu se nelíbí červený, normálně se prodává i černý.
Nic jiného ti nepomůže :!:

Napsal: sob 05.01.2013 14:00
od Sweden
podmáznout celé mot.silikonem a šrouby dotahovat předepsaným momentem a pro klid duše ve správném pořadí:wink:

Napsal: sob 05.01.2013 14:25
od chrompacket
no ješte jsem nad tim včera dumal, v ruce jsem držel technickou pryž v tubě, vysokoodolnou do 300°C tu průmyslovou a říkám si mám to tam dát?? nebudu přece prase, mám nové těsnění :-D
no ale asi budu muset..
díky za info

Napsal: sob 05.01.2013 14:32
od starynovy
maval som rovnake uslachtile myslienkove pochody, nez som musel veci rozoberat 2x :D

Napsal: sob 05.01.2013 14:33
od pepino5xx
Tady žádné myšlení nepomůže, silikon a je klid :wink:

Napsal: sob 05.01.2013 18:22
od JaraX
ale houby silikon, v bmw tam taky nedavaj silikon a funguje to!!!
ja silikon nikdy nedaval a i po 150 tkm u M62 ok.
duležity je dat ale silikon a dreibond na spoj mezi prsama a hlavou. nove gumičky pod šrouby nutnosti, ty dělaj spravné dotažení toho víka, pokud je gumička vymačkaná tak ho dobře nedotlačí + dotažení momentákem ve spravné pořadí šroubů.

Napsal: sob 05.01.2013 20:44
od chrompacket
Jardo gumicky nove. tesneni treti pokazde od jine firmy..to posledni je Victor Reinz, bylo i Goetze..dotahovano samozrejme podle spravneho poradi (obdobne jako palice) a stejne to mlzi..na starem kombajnu jsem to udelal a doted jezdi cca 50tis..
na X5 za posledni pul rok 3x a furt to stoji za prd..poprve jsem to delal hned po pul roce po koupi a i to co tam bylo vypadalo nove..Lukyn rikal ze menil..a vydrzelo mnou 10tis..
je to holt zahada..asi fakt silikon, pryz a snad uz bude klid

Napsal: sob 05.01.2013 23:49
od JaraX
to je hooodně divny, jako silikonem nic nezkazíš, ale jen uplně mikrovstrvičku

Napsal: ned 06.01.2013 09:31
od Meda
Tata tohle taky resil na dvou M54 a obe maji v tom miste, kde to prosakuje na svody napraskly kraj-ten plast je hodne vyhraty, az budes to viko sundavat, tak viko v tom miste zevnitr odmasti a poradne si prohlidni, jestli tam neni mala prasklinka.. Nechavali jsme to svarovat a dobry..

Napsal: pon 07.01.2013 13:33
od chrompacket
tak nove tesneni, nove gumicky pod srouby, tenka vrstva specialni technicke pryze urcena na tyto veci a stejne to chcije..asi mne uz z toho jebne..
viko jsem prohlizel, ale asi ne tak dukladne ze bych si treba vsiml nejakou mikroprasklinu..takze mne nemine opetovne sundani..
takze budu kontrolovat jeste zespodu odkud presne se to tlaci a varianta ze to bude praskle je asi ted uz to jedine..
diky za postrehy

Napsal: pon 07.01.2013 16:04
od JaraX
tak to asi chčije někde jinde než přes tesnění