Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
prosakování oleje ventilové víko po X-té
-
chrompacket
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
motor M54 3,0. koupil jsem nové těsnění (staré bylo už jako plast) po 10tis km prosakování oleje, kapání na svody - smrad
výměna za nové, takřka ihned opět prosakování
znovu výměna včetně nových gumových podložek pod šrouby - ukapuje na zadní části - opět smrad..
těsnění při montáži sedí dokonale, nechápu už v čem může být problém
napadlo mně jestli nemá něco vliv na případné přetlakování soustavy či něco nefunkčního v odvětrávání tohoto ventilového víka..
nesetkal se někdo??
hledal jsem, ale povětšinou v příspěvcích zmiňují, že výměna pomohla..
díky za každý postřeh
výměna za nové, takřka ihned opět prosakování
znovu výměna včetně nových gumových podložek pod šrouby - ukapuje na zadní části - opět smrad..
těsnění při montáži sedí dokonale, nechápu už v čem může být problém
napadlo mně jestli nemá něco vliv na případné přetlakování soustavy či něco nefunkčního v odvětrávání tohoto ventilového víka..
nesetkal se někdo??
hledal jsem, ale povětšinou v příspěvcích zmiňují, že výměna pomohla..
díky za každý postřeh
-
chrompacket
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ale houby silikon, v bmw tam taky nedavaj silikon a funguje to!!!
ja silikon nikdy nedaval a i po 150 tkm u M62 ok.
duležity je dat ale silikon a dreibond na spoj mezi prsama a hlavou. nove gumičky pod šrouby nutnosti, ty dělaj spravné dotažení toho víka, pokud je gumička vymačkaná tak ho dobře nedotlačí + dotažení momentákem ve spravné pořadí šroubů.
ja silikon nikdy nedaval a i po 150 tkm u M62 ok.
duležity je dat ale silikon a dreibond na spoj mezi prsama a hlavou. nove gumičky pod šrouby nutnosti, ty dělaj spravné dotažení toho víka, pokud je gumička vymačkaná tak ho dobře nedotlačí + dotažení momentákem ve spravné pořadí šroubů.
-
chrompacket
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
Jardo gumicky nove. tesneni treti pokazde od jine firmy..to posledni je Victor Reinz, bylo i Goetze..dotahovano samozrejme podle spravneho poradi (obdobne jako palice) a stejne to mlzi..na starem kombajnu jsem to udelal a doted jezdi cca 50tis..
na X5 za posledni pul rok 3x a furt to stoji za prd..poprve jsem to delal hned po pul roce po koupi a i to co tam bylo vypadalo nove..Lukyn rikal ze menil..a vydrzelo mnou 10tis..
je to holt zahada..asi fakt silikon, pryz a snad uz bude klid
na X5 za posledni pul rok 3x a furt to stoji za prd..poprve jsem to delal hned po pul roce po koupi a i to co tam bylo vypadalo nove..Lukyn rikal ze menil..a vydrzelo mnou 10tis..
je to holt zahada..asi fakt silikon, pryz a snad uz bude klid
-
chrompacket
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
tak nove tesneni, nove gumicky pod srouby, tenka vrstva specialni technicke pryze urcena na tyto veci a stejne to chcije..asi mne uz z toho jebne..
viko jsem prohlizel, ale asi ne tak dukladne ze bych si treba vsiml nejakou mikroprasklinu..takze mne nemine opetovne sundani..
takze budu kontrolovat jeste zespodu odkud presne se to tlaci a varianta ze to bude praskle je asi ted uz to jedine..
diky za postrehy
viko jsem prohlizel, ale asi ne tak dukladne ze bych si treba vsiml nejakou mikroprasklinu..takze mne nemine opetovne sundani..
takze budu kontrolovat jeste zespodu odkud presne se to tlaci a varianta ze to bude praskle je asi ted uz to jedine..
diky za postrehy
