Stránka 1 z 1

Napsal: úte 18.12.2012 21:03
od patas24
Prosím o radu kdyz se rozjedu cca nad 50km/h rozsiti se mi kontrolka akt.řízení pak to siti do doby nez vypnu motor pak zase nic nez se rozjedu diagnostika ukazala 613f cidlo uhlu rizeni,6145 vztah souctu uhlu,614a polohovy uhel motoru,jinak na aute jelo se nez se udelala geometrie a vymena cepu rizeni,lehl jsem pod auto je tam praskly konektor nevim ceho je to vedle toho snimace uhlu rizeni tezko popsat co to je ten konektor ma ctyry draty

Napsal: stř 19.12.2012 21:01
od Honza325
Napiš o jaký se jedná auto a on Ti nĕkdo poradí... nebo hoď fotku toho konektoru.
Mĕ na e61 530d taky svítí kontrolka s chybou akt.říz.,sle u mĕ je to ř.j. Nemůžu se furt dokopat k tomu jí vyndat a dát na repas,protože nemůžu na týden odstavit auto. A za použitou si všichni řikaj nesmyl... ;-)

Napsal: stř 19.12.2012 21:03
od Honza325
Napiš o jaký se jedná auto a on Ti nĕkdo poradí...
Mĕ na e61 530d taky svítí kontrolka s chybou akt.říz.,sle u mĕ je to ř.j. Nemůžu se furt dokopat k tomu jí vyndat a dát na repas,protože nemůžu na týden odstavit auto. A za použitou si všichni řikaj nesmyl... ;-)

Napsal: čtv 20.12.2012 00:53
od patas24
530d e60 2003 jde o konektor do toho pomocneho motorku 4 piny no jednotka komunikuje takze asi tou to nebude

Napsal: čtv 20.12.2012 18:47
od patas24
Tak problem vyresen spatna gometrie az na podruhe se mu povedla

Napsal: pon 07.01.2013 21:45
od E30STORM
Rád bych tento problém trošku rozpytval a zeptal se tady někoho, kdo se v tom vyzná a možná i měl stejný problém jako já .
Od koupě auta mi svítí aktivní řízení, do poslední chvíle bych to nějak neřešil ale :
Jednoho krásného dne jsem přišel do auta, nastartoval otočil volantem směrem do ulice a při jízdě rovně, jsem z ničeho nic měl volant lehce doleva :-D- tak jsem si říkal že jsem asi debil ale že to snad není možný :-D.
Šel jsem na GO - lehce rozhašený , kluci spravili , volant mi dali do správné polohy , bylo to OK.
Po pátrání jsem zjistil , že volantová tyč jde do elektromtoru a z el.motru do řízení-pak mi asi něoc docvaklo..
No , týden jsem jezdil a hle, volant se posunul o tu část a o opačný směr o tolik, kolik jsme mu posunuli na GO ..
Říkal jsem si , tady asi něco nebude v pořádku ale jezdil jsem dál.
No a včera po nastartování mám volant opět na opačnou stranu ale o podstatně více než-li předtím.
Sehnal jsem si borce, co to prej umí opravit .Myslí si , že nemám špatné čidlo dole na řízení,ale tu drážku kterou čidlo snímá.
Tak jsem se chtěl jen zeptat, zda tady s tím má někdo z Vás nějakou zkušenost.

Zde jsou hlášky , které mi to píše :
ACTIVE STEERING FAULT
Steering behaviour altered.
Steering wheel may be at an angle.
Possible to continue the journey.
Steer with care!
Tohle je hláška kterou mi to běžně psalo , ale cca 4 měsíce jsem s tím jezdil.

A po této hlášce, se volant sám přenastavil , takže více co Vás čeká :-D, ps- než jsem stačil zastavit a vypnout motor tak se to stalo..
ACTIVE STEERING INACTIVE
Please stop if possible and reset angine to initialise the active
steering.


Určitě nejsem sám komu to svítí , takže dávejte postřehy ,auto budu dávat borci asi tento týden, tak se pak vyjádřím co to bylo a
kolik stála oprava.

PS - zlatá E39 ...
Jinak se jedná o rok 2004 - 530i.

Napsal: čtv 10.01.2013 14:05
od patas24
Diagnostika ti primo ukazuje to cidlo jak jede. pise to stupne otoceni jak mas nastartovane...proste kdyz to kalibrujes tak musis videt jestli jde nebo ne

Napsal: čtv 10.01.2013 15:15
od E30STORM
je to u toho borce , takže uvidíme.
TZN - že to jde nakalibrovat , ta poloha toho volantu ?
Že to jen napíchne nakalibruje a je to ?

Napsal: čtv 10.01.2013 15:20
od matiz
jo a udelal bych ti to taky... I s novym sofrwerem...

Napsal: sob 09.02.2013 22:23
od jiririder
E30STORM píše:je to u toho borce , takže uvidíme.
TZN - že to jde nakalibrovat , ta poloha toho volantu ?
Že to jen napíchne nakalibruje a je to ?
tak jak to dopadlo?

Napsal: úte 19.02.2013 22:17
od E30STORM
Sorry , dopadlo to tak, že bylo vyzkoušeno jiné řízení - také starší a tam to fungovalo dobře .
Bylo mi řečeno , že mé řízení je sice možná v pořádku , čidlo v pořádku atd, ale prej ta dráha kterou snímá to čidlo , je v prdeli .
Prostě ten elektromotor přes to čidlo prej špatně vyhodnocuje , tak jsem mu řekl ať mi tam nasadí zpátky to staré a sehnal jsem si druhé za 7tis jen ještě nebyla možnost ho vyměnit .
Ale ceny lidi opravdu přehání , nicméně je běžně k sehnání ( KOMPLET ) , od 6 do 12tis tady na Ostravě .

Napsal: stř 20.02.2013 15:47
od jiririder
E30STORM píše:Sorry , dopadlo to tak, že bylo vyzkoušeno jiné řízení - také starší a tam to fungovalo dobře .
Bylo mi řečeno , že mé řízení je sice možná v pořádku , čidlo v pořádku atd, ale prej ta dráha kterou snímá to čidlo , je v prdeli .
Prostě ten elektromotor přes to čidlo prej špatně vyhodnocuje , tak jsem mu řekl ať mi tam nasadí zpátky to staré a sehnal jsem si druhé za 7tis jen ještě nebyla možnost ho vyměnit .
Ale ceny lidi opravdu přehání , nicméně je běžně k sehnání ( KOMPLET ) , od 6 do 12tis tady na Ostravě .

a nevis jestli lze vymenit za obycejny rizeni?

Napsal: stř 20.02.2013 18:01
od cmelak
Taky mám ode dneška problém se servotronicem na e39, občas po prvním nastartování šel volant ztuha, stačilo vypnout a znovu nastartovat a bylo po problému.

Začalo to ale dělat čím dál častěji, no a nakonec ať dělám co dělám dneska už musím na zatáčení použít obě ruce :lol: Slyšel jsem i o tom jak to někdo dočasně spravuje tím, že několik metrů couvá a dává plnej rejd doprava i doleva.

Napsal: čtv 21.02.2013 08:49
od E30STORM
Skutečně nevím , myslím si že E60 snad ani neměla jiné řízení nebo se pletu ?

Napsal: čtv 21.02.2013 08:59
od Honza325
Nene, i v e60 to byl docela drahej příplatek.. pár lidí už mi řeklo,že v e60 byly celkem 3varianty a to normální hydraulický posilovač,pak servotronik a aktivní řízení..
Jen by mě zajímali rozdíly mezi servotronikem a aktivnim...?

Napsal: čtv 21.02.2013 09:01
od Honza325
Nene, i v e60 to byl docela drahej příplatek.. pár lidí už mi řeklo,že v e60 byly celkem 3varianty a to normální hydraulický posilovač,pak servotronik a aktivní řízení..
Jen by mě zajímali rozdíly mezi servotronikem a aktivnim...?

Napsal: čtv 21.02.2013 09:54
od jiririder
to me zas jestli lze to aktivni nahradit tim servotronikem?

Napsal: čtv 21.02.2013 14:47
od E30STORM
Rozdíl asi v tom , že tam není u servotroniku ten extra velký elektromotor :-)

Napsal: pát 22.02.2013 19:55
od jiririder
jen me tak napadlo ze az to odejde jestli by nebylo lepsi tam hodit to obyc :)

Napsal: pát 22.02.2013 23:49
od cajoch
Honza325 píše:Nene, i v e60 to byl docela drahej příplatek.. pár lidí už mi řeklo,že v e60 byly celkem 3varianty a to normální hydraulický posilovač,pak servotronik a aktivní řízení..
Jen by mě zajímali rozdíly mezi servotronikem a aktivnim...?
aktivní řízení má proměnnej zámek řízení, neboli mění úhel natočení kol (při stejné poloze volantu) dle rychlosti......de facto máš při vysoký rychlosti pomalůý řízení, takže ti kára neplave, v nižší rychlosti je naopak převod strmější, aby si se líp vešel do vracečky....
imho pro toho kdo jen trochu umí řídit je to úplně nahovno...