Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
hledám info o E39 525d a 530d Automat
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
- Kontaktovat uživatele:
525d 2,5 l/120 kW (163 PS) M57
530d 3,0 l/135 kW (184 PS) M57
530d 3,0 l/142 kW (193 PS) M57
Můžete mi podat hrubé info o těchto vozech?
Hlavně mě zajímá rozdíl mezi 530d 135 a 142kw
jaká jsou rizika, na co dát pozor,jaký je servis těchto aut, prostě běžné info.
jedná se mi o auta s automatem
ještě jedna otázka- dá se ověřit stav najetých km?
Jsem nadšenec do E34 ale manželka mě verbuje na modernější auto a tak hledám info,
Díky
530d 3,0 l/135 kW (184 PS) M57
530d 3,0 l/142 kW (193 PS) M57
Můžete mi podat hrubé info o těchto vozech?
Hlavně mě zajímá rozdíl mezi 530d 135 a 142kw
jaká jsou rizika, na co dát pozor,jaký je servis těchto aut, prostě běžné info.
jedná se mi o auta s automatem
ještě jedna otázka- dá se ověřit stav najetých km?
Jsem nadšenec do E34 ale manželka mě verbuje na modernější auto a tak hledám info,
Díky
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


Za sebe si myslím, že nějaký větší rozdíl mezi těmito auty nebude v žádném směru (náklady na provoz, spotřeba, výkon atd.) Osobně bych se zaměřil hlavně na stav toho konkrétního auta, protože vydechlá 3,0d 142kW může jet hůř než 2,5ka v dobrý kondici. Převodovky se tam sypou stejně na všech, podvozkový díly téměř shodný. Pokud nemáš potřebu lítat pořád 200km/h, tak i ta 525d je na slušný ježdění plně dostačující.
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
- Kontaktovat uživatele:
jakou má podle vás hodnotu standardně vybavená E39 530d automat rok 99
namotáno kolem 200 000km se serviskou vyplněnou do cca 140000km
nadhoďte nějaké informace nebo odkaz na stránky, kde se informace pro laika jako já najdou. Prošel jsem toho hodně ,ale ucelené info nebo rady nejsou.
jedná se mi o tahle auta
525d 2,5 l/120 kW (163 PS) M57
530d 3,0 l/135 kW (184 PS) M57
530d 3,0 l/142 kW (193 PS) M57
ale klidně doporučte i jiné možnosti. do TDS jít nechci
nejsem zastánce naftožroutů, ale tahle auta mě zaujala
namotáno kolem 200 000km se serviskou vyplněnou do cca 140000km
nadhoďte nějaké informace nebo odkaz na stránky, kde se informace pro laika jako já najdou. Prošel jsem toho hodně ,ale ucelené info nebo rady nejsou.
jedná se mi o tahle auta
525d 2,5 l/120 kW (163 PS) M57
530d 3,0 l/135 kW (184 PS) M57
530d 3,0 l/142 kW (193 PS) M57
ale klidně doporučte i jiné možnosti. do TDS jít nechci
nejsem zastánce naftožroutů, ale tahle auta mě zaujala
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
- Kontaktovat uživatele:
sklenus
to srovnání obou aut mě opravdu zajímá a budu za něj vděčný
automat je pokaždé sázka do loterie, ale budu rád pokud mi někdo napíše třeba servisní interval na olej a filtry, nebo jeho životnost
E34 měla omezení na tažné, oproti manuálu mohl automat tahat polovičku schválené váhy pro daný model.
to srovnání obou aut mě opravdu zajímá a budu za něj vděčný
automat je pokaždé sázka do loterie, ale budu rád pokud mi někdo napíše třeba servisní interval na olej a filtry, nebo jeho životnost
E34 měla omezení na tažné, oproti manuálu mohl automat tahat polovičku schválené váhy pro daný model.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


takže výbavovo máme autá skoro rovnaké, akurát brácho (kombík) má aj subwoofer, ale k výbave podľa každého gusta
čo sa týka výkonu nepostrehol som nijaký rozdiel, ale moc som na tom kombíku nepojazdil, takže nemôžem povedať príliš veľa
výkonovo mi to ale bohato vyhovuje, dokonca až prevyšuje moje požiadavky, nie som rýchly jazdec naopak zvyknutý z e34 524td v núdzovom režime, ale k veci, výkon naozaj dostačujúci normálnemu človeku na bežné aj rýchlejšie jazdenie, dá sa s tým ísť normálne, máš rezervu aj na obiehanie, ťahá to ako besné aj do kopca, naozaj výkonovo veľmo dobré aj za dobrú spotrebu
s náhradnými dielmi, skoro všetko je rovnaké, povedal by som, že len minimum dielov je odlišných, čo sa týka 135 a 142
kedže si písal že pre rodinu, je to aj bezpečné, na tom svojom 135kovom sedane som šiel na strechu a nebuchol mi ani airbag, ale nie vo veľkej rýchlosti, klasické búračky to znesie dobre
komfort, môj opravený sedan už tak komfortný nie je, ale ten kombík je luxus, pohodlný, tichý, spoľahlivý naozaj dobré auto
automat - sedan ma 280 000 km a jazdí úplne v pohode, radí plynule, nekope, sekvencia radí ako má, akurát mám utrhnuté siláče, takže viac vibruje a jemne kopne z R do D
tour - ma 600 000 km !!! ale ten radí úplne hladko, nekopne ani pri R-D radení, takže ten automat pokiaľ pôjde dobre pri kúpe tak by som sa ho nebál samozrejme manuál je záživnejší, už každého vec
neviem čo by som ešte tak napísal, pýtaj sa, o viem zodpoviem
525d som nejazdil ale videl by som to úplne zrovnateľne s 530d
jo a zabudol som, olej som zatiaľ nemenil ani v jednom, teda prevodovkový, ale mám to v najbližšom pláne, na sedane som najazdil 7k km, zvyšok času sa opravoval
čo sa týka ťažného, na tom kombíku jazdila mama s priateľom z nemecka do francúzka, talianska a neviem kde kade s obytným prívesom na guly, nebol zas najväčši, ale tak je to predsa len príves a stále auto jazdí ok, a to s tým prívesom pojazdil hodne tisíc km
čo sa týka výkonu nepostrehol som nijaký rozdiel, ale moc som na tom kombíku nepojazdil, takže nemôžem povedať príliš veľa
výkonovo mi to ale bohato vyhovuje, dokonca až prevyšuje moje požiadavky, nie som rýchly jazdec naopak zvyknutý z e34 524td v núdzovom režime, ale k veci, výkon naozaj dostačujúci normálnemu človeku na bežné aj rýchlejšie jazdenie, dá sa s tým ísť normálne, máš rezervu aj na obiehanie, ťahá to ako besné aj do kopca, naozaj výkonovo veľmo dobré aj za dobrú spotrebu
s náhradnými dielmi, skoro všetko je rovnaké, povedal by som, že len minimum dielov je odlišných, čo sa týka 135 a 142
kedže si písal že pre rodinu, je to aj bezpečné, na tom svojom 135kovom sedane som šiel na strechu a nebuchol mi ani airbag, ale nie vo veľkej rýchlosti, klasické búračky to znesie dobre
komfort, môj opravený sedan už tak komfortný nie je, ale ten kombík je luxus, pohodlný, tichý, spoľahlivý naozaj dobré auto
automat - sedan ma 280 000 km a jazdí úplne v pohode, radí plynule, nekope, sekvencia radí ako má, akurát mám utrhnuté siláče, takže viac vibruje a jemne kopne z R do D
tour - ma 600 000 km !!! ale ten radí úplne hladko, nekopne ani pri R-D radení, takže ten automat pokiaľ pôjde dobre pri kúpe tak by som sa ho nebál samozrejme manuál je záživnejší, už každého vec
neviem čo by som ešte tak napísal, pýtaj sa, o viem zodpoviem
525d som nejazdil ale videl by som to úplne zrovnateľne s 530d
jo a zabudol som, olej som zatiaľ nemenil ani v jednom, teda prevodovkový, ale mám to v najbližšom pláne, na sedane som najazdil 7k km, zvyšok času sa opravoval
čo sa týka ťažného, na tom kombíku jazdila mama s priateľom z nemecka do francúzka, talianska a neviem kde kade s obytným prívesom na guly, nebol zas najväčši, ale tak je to predsa len príves a stále auto jazdí ok, a to s tým prívesom pojazdil hodne tisíc km
