Stránka 1 z 1

Napsal: ned 02.12.2012 14:29
od Fx
Před nedávnem jsem si pořídil E39 s nefunkčním ABS a DSC. V autě je legendární jednotka s koncovým číslem 001, nicméně výměna čidel pomohla a vše funguje.

O co mi ale jde - na zahraničních forech jsem se dočetl, že problém způsobuje přílišná blízkost k motoru a tím uhřátí kontaktů uvnitř jednotky. Tomuto bych rád zamezil a po vzoru novějších modelů E39 instaloval tepelnou izolaci mezi motor a jednotku.

Má s tímhle někdo zkušenost? Pasuje originál z novějšího auta? Nebo to bude chtít něco vyrobit?

Napsal: ned 02.12.2012 16:48
od Hanz
ja mel uz 002 v r.v. 02 a byla KO, podle me tomu hodne prispiva nefunkcni visco spojka... stinici plech si muzes vyrobit, na boku hydro jednotky je nekolik volnych der se zavitem...
jinak fungl novou jednotku jsem nakonec koupil tusim za 6tis pres ebay, origo zabalena...
predtim jsem vzal udajnej repas za bura a nesel nakodovat, musel jsem ho vratit a paypalem vytahnout penize zpatky...

Napsal: sob 12.01.2013 12:08
od nuny
... stinici plech si muzes vyrobit, na boku hydro jednotky je nekolik volnych der se zavitem...

Taky bych chtěl vyrobit "chránič" jednotky, ale z plechu? Nebude spíš působit
jako akumulátor tepla a jednotku ohřívat?
Díky za rady :wink:

Napsal: sob 12.01.2013 13:51
od sklenus
dajte ked tak kusok plechu a nalepte nieco izolacne, napr deku co sa dava, medzi radiator stenu, alebo kup druhu autolekarnicku a rozstrihni tu termo deku - len ju daj spravnym smerom, ja budem na auto davat hodne izolacnych veci co som zohnal z lietadla :D

Napsal: pon 14.01.2013 21:53
od Hanz
tak jsem to nevydrzel a za 15min v nedeli udelal prototyp, lepsi z nerezu jak dostanu do ruky matros...
do hydro jsem dal steft, na nej plast distancni podlozku a pak plech, druhou diru jsem pouzil vedle úchytu origo stínícího plechu, pomaha to slusne i takto, predtim byla ta plast krabice rozpalena, ted ma pod 50st urcite