Stránka 1 z 1

Napsal: ned 02.12.2012 07:26
od DjPILLI
Ahoj všem, potřebuju radu ohledně studených startů.
mám 528 (M52B28 - bez TU)
Když sou teď ty teploty kolem minus 3 a více... nastartuju, "na první otočení" chytne... ale... otáčky vyletí na 2500 ot/m chvilku drží... pak spadnou na 1000...a pomalu dopadají asi na 800 kde se motor lehce otřese a pak je to v cajku.
Dříve se taky stalo, když nebyla ještě taková zima, že to startovalo "jen" na 2000 ot/m ale když to začalo padat dolu, tak to buď spadlo až na 0 - chcíplo, nebo to zahoupalo v doprovodu značnýho vrnění mezi cca 200-1000 ot/m a pak se to ustálilo.
Neví někdo co to může být?...nějáké čidlo? (čislo kliky je OK, váha vzduchu je OK)
(zítra bych sem mohl hodit video, aby jste to viděli přesně)
Díky za pomoc :)

Napsal: ned 02.12.2012 12:09
od Vesa88
Hele mel jsem stejnej problem, nejdrive otacky vysoko, to bylo jen chvilku a pak zacali zase padat hodne dolu...co kdyz pustis klimu nebo tak jak jsou na tom otacky? U me to bylo utrzenym dratem na konektoru volnobezneho ventilu...

Napsal: ned 02.12.2012 18:18
od DjPILLI
No, když zapnu klimu tak otáčky stoupnou z 800 na 1000 a když jí vypnu tak zase spadnou dolu, někdy se stane že přitom houpnou trošku víc dolu, a hned je to zase dobrý.
Když točím s volantem je to všechno OK, při to čení maličko klesnou, jinak oK.

Napsal: pon 03.12.2012 07:11
od Vesa88
Jestli pri klime houpnou, videl bych to na neco s tim volnobezakem...Me to pri zaple klime a studenem motoru v lete bylo schopne chcipnout za jizdy pri vyrazeni rychlosti...

Napsal: pon 03.12.2012 09:23
od LukesE39
Někde jsem slyšel, že tohle prý dělal i olejový separátor, ale možná je to úplná blbost, nevím..

Napsal: pon 03.12.2012 19:01
od DjPILLI
Olejový separátor by to mohl dělat, ale jen když je blbě nanadanej, a to je potom doprovážený pískáním asi jako kdyby tam bylo nějáký moc velký turbo :D
Díky bohu že my takovou věc jako turbo něpotřebujeme :-)
Zkusím se podívat na volnoběžák, vyčistit, zkontroluju dráty a uvidím co dál :) Díky :)

Napsal: stř 05.12.2012 06:31
od renner
mam uplne rovnaky problem som zvedavy ako to sa bude tu riešiť

Napsal: čtv 06.12.2012 02:18
od DjPILLI
Pánové, možná budu vypadat jako debil :D
ale hloupá otázka... :D... kde ten zkurvenej Volnověžnej ventil najdu?
podle ETK ho naít nelze - prej v mém autě není, což je blbost... takže poradí někdo?

Napsal: čtv 06.12.2012 06:19
od kupca

Napsal: čtv 06.12.2012 07:09
od Vesa88
Musis sundat airbox, obe klapky a je pod tou velkou privodni dirou v sani zespodu... pristup je k nemu silenej :) Ja mel dole stejne cele sani, takze to celkem slo :)

Napsal: pát 21.12.2012 14:58
od renner
ja som to už vyriešil po vymene oleja a hlavne filtra mi otačky držia ako maju a filter bol k.o.