Stránka 1 z 4

Napsal: čtv 29.11.2012 20:16
od Rady523i
taky bych rád nějaký přední světýlka ale mám e 39 1998 ještě bez čoček a s oranžovým blinkrem a chci se zeptat daji se dát lampy s xenony nebo přestavbovou sadu do světel s čočkou tak aby to nedělalo brykule s elektrikou a nebyli obtiže s kembasem nebo jak se říká tý jednotce co hlídá žárovky ,, jinak náklonové čidlo a naklápění mám ostrik dodělam . díkys

Napsal: čtv 29.11.2012 20:44
od Raadii
Taky mam před FL bez xenonu a dal jsem xenony origo Helly po FL. Světla svítí, všechno funguje jak má, jen musim nastartovat a rychle rozsvítit než proběhne kontrola, aby na mě nepípala hláška, že mam v prdeli žárovku. Když to stihneš (stihnout se to dá vždycky), tak potom i ta kontrola ti odhalí, když bys ten xenon měl v prdeli. Jen jsem teda ty světla koupil s nějakejma redukčníma konektorama na blinkry, jinak snad všechno sedí.

Napsal: pát 30.11.2012 10:25
od Birkoff
Koukám, že automatický naklápění xenonů (podle zatížení náprav) asi neřešíš a co ostřikovače světel?

Napsal: pát 30.11.2012 11:25
od Raadii
Ostřikovače neřešim vůbec, protože ty ten plast tak akorát dokurví. Naklápění neřešim taky, co znám lidi s xenonama, tak to 90% nefunguje, nebo maj ty tyčky ulámaný. Tohle jsou spíš věci pro STK, než pro běžnej provoz myslim si já....

Napsal: pát 30.11.2012 11:40
od kupca
Sorry za OT, jsou to věci na STK, ale myslím i na běžný provoz.
Je úžasné pak jet proti autu, které má špinavá skla a za nima xenony, rozptyluje to světlo úplně jinak a docela to oslňuje. Stejně tak automatické naklápění. Ručně podle zatížení to neseřizuje skoro nikdo a pak když je zatížené auto a xenony svítí nahoru, to je fakt "paráda" v protisměru.
Ti co mají ulámané tyčky a nevadí jim to - vizitka toho, jak se o auto starají. Dle mého jsou bezohlední.

Je to jen můj názor, nemusí každý souhlasit.

P.S.
Na co tak paky například gumy minimum 1,6 mm? Vždyť F1 jezdí na slickách.... :-)

Napsal: pát 30.11.2012 11:48
od Lucifer
Tak že špína láme světlo xenonu tak znatelně že by si to poznal pochybuju :roll: Jen ten zákon je tak napsanej aby ty xenony si tam jen tak někdo dát nemohl na starší auta a musel si kvůli tomu přeci kupovat nový auta pokud mi nevěříš nevěř ale je nic jinýho za tím nehledej.

Ta automatická regulace se dá dodělat bez problémů buď z auta druhýho auta jako např u e39 není problém sehnat, ale např u e36 e34 atd už to je problém protože se to nedělalo.

Ale dá se sehnat i čidlo který se umístí někam na zadek auta třeba k diferáku a to měří vzdálenost mezi autem a zemí podle toho potom sklopí či zvedne xenony při zachování stejných motorků na štelování výšky.

Napsal: pát 30.11.2012 13:35
od Raadii
kupca píše:Sorry za OT, jsou to věci na STK, ale myslím i na běžný provoz.
Je úžasné pak jet proti autu, které má špinavá skla a za nima xenony, rozptyluje to světlo úplně jinak a docela to oslňuje. Stejně tak automatické naklápění. Ručně podle zatížení to neseřizuje skoro nikdo a pak když je zatížené auto a xenony svítí nahoru, to je fakt "paráda" v protisměru.
Ti co mají ulámané tyčky a nevadí jim to - vizitka toho, jak se o auto starají. Dle mého jsou bezohlední.

Je to jen můj názor, nemusí každý souhlasit.

P.S.
Na co tak paky například gumy minimum 1,6 mm? Vždyť F1 jezdí na slickách.... :-)
Nevim, podle mě je to věc názoru. Když jsem měl světla z druhovýroby, furt na mě někdo blikal, že oslňuju. Pak jsem koupil tyhle s xenonama a za tu dobu co je mam, neblikl nikdy nikdo. Jinak jsem nemluvil o štelovacích tyčkách ve světlech, to je věc druhá, že je má polovina lidí ulámaný, bavil jsem se o tyčkách na nápravách a tam pochybuju, že je někdo kontroluje a spousta lidí ani neví, že je tam má. Další věc, že mam Mpaket podvozek, takže pochybuju, že když mi dozadu někdo sedne, že se předek tak zvedne, že začnu oslňovat, auto se skoro nehne jak je to tvrdý. Každá Fábie oslňuje daleko víc s normálníma světlama bez xenonu a má to tak z výroby...
Já jsem prostě spokojenej jak to svítí, ostatní jsou asi taky spokojený když na mě neblikaj, tak nevim o čem tu debatujeme. STK stejně uplácim kvůli jinejm věcem, takže xenony už je tam nevytrhnou. Toť můj názor

Napsal: pát 30.11.2012 13:44
od LukesE39
Lucifer píše:Jen ten zákon je tak napsanej aby ty xenony si tam jen tak někdo dát nemohl na starší auta a musel si kvůli tomu přeci kupovat nový auta pokud mi nevěříš nevěř ale je nic jinýho za tím nehledej.
Pokud jde o výměnu za originální xenon, no problem. Ale není nic hnusnějšího, než potkat v noci za deště debila, co si dobastlil HID xenony do normálních parabol, ještě navíc bez čoček. Za to bych sbíral techničáky...

Napsal: pát 30.11.2012 15:35
od Lucifer
No samozřejmě ale pokud chceš xenon dodělat dle originálu a hlavně podle zákonu tak se to docela prodraží.

Napsal: pát 30.11.2012 15:37
od LukesE39
Tak jest.. Proto když to nemá xenony z výroby, tak se na to vy... :)

Napsal: pát 30.11.2012 20:37
od kupca
Velmi se omlouvám, několikáté BMW už mám od roku 1995, všechno si na nich dělám sám, ale vidím, že o tom vím houby. Stejně jako o rozptylu světa a dalších věcech...

Pokud to někdo udělat chce, je to jeho věc, jsem raději, když je to dle zákona, nemám s tím pak žádné problémy a co hlavně - je to ohleduplné k ostatním, což mi na našich silnicích velmi chybí.

Ale raději už mlčím...

Napsal: pát 30.11.2012 21:58
od Rady523i
ja sem koukal ze na starých lampach s oranžovým blinkrem a bez čočky mi automatické naklápění funguje vždy když rosvítím tak sjedou dolu a pak nahoru kdybych tam dal nějaké druhovýroby a s čočkou a dal tam xenony byt třeba HID sadu co to bude tedy dělat , bude to hlasit nějakou chybu nebo se to da prenastavit díky Rady 523i

Napsal: pát 30.11.2012 22:14
od Rady523i
a ještě se zeptam když výběr světla bez čočky a normální žarovka a nebo s čočkou a žárovka co svítí líp

Napsal: pát 30.11.2012 22:18
od gamers
asi před 8 roky jsem taky dodělaval original xenony na mojí e39 automatické naklapění jsem kupoval přimo v autokelly original dostavba od Bosh něco kolem 4000kč a ostřikovače jsem taky dodělal jenom co nefungovalo přesně jak original osřikovalí vždy stejně jako okno takže větší spotřeba vody a hlašení žarovek jsem řešil relatkem

Napsal: pát 30.11.2012 22:23
od Huska
Nechci se dohadovat, ale pokud má auto s nivelací a dobře seřídí světla, tak nevidím problém vykašlat se na automatické naklápění, v případě obyčejných pružin souhlasím s názorem popsaným výše (že je to bezohledné).
Jinak problém s checkcontrolem se řeší dodělání odporu, který imituje obyčejnou žárovku (otázka 15Kč) a nemusí se "šaškovat" s rychlým zapínáním a vše funguje.

PS: kontrolní nastavení světel = sjede dolů a zpět do základní polohy nemá nic společného s automatickým nastavováním výšky !

Napsal: sob 01.12.2012 09:03
od cmelak
Dával jsem si taky na předFL model originální FL světla od helly, nechal jsem to ještě předělat na bixenony a zatím mi to občas ohlásí jen dálkový ale při tom normálně svítí i s bixenonem-neřeším (kontrola různých žárovek se dá zrušit přes diag., takže se to nemusí řešit odporama)

Co se týče dodělání ostřiků a aut. náklonů - xenon. výbojka nemá takovou teplotu jako obyč. žárovka takže až pojedete v hustém sněžení ve tmě po dálnici tak za chvíli přestanete vidět na cestu (pokuď si to nerozehřejete dálkovýma) K tomu bych ty ostřiky doporučoval. Náklony jsou dobrý ale za každou cenu je tam cpát taky nemusíte, pokuď nejezdíte permanentně naložený na standartních pružinách nebo netaháte auto na podvalu. Já je tam ale mám:)

Napsal: ned 06.01.2013 02:13
od Harry002
Huska píše:Nechci se dohadovat, ale pokud má auto s nivelací a dobře seřídí světla, tak nevidím problém vykašlat se na automatické naklápění, v případě obyčejných pružin souhlasím s názorem popsaným výše (že je to bezohledné).
Jinak problém s checkcontrolem se řeší dodělání odporu, který imituje obyčejnou žárovku (otázka 15Kč) a nemusí se "šaškovat" s rychlým zapínáním a vše funguje.

PS: kontrolní nastavení světel = sjede dolů a zpět do základní polohy nemá nic společného s automatickým nastavováním výšky !

Přesně tak, check se obejde zátěžovými moduly na 20W, také to prodejci označuji jako eliminátor chybového hlašení. Sice to nestojí 15 Kč, ale zase to člověk jen zapojí mezi jednotku a napájecí kabel Plug&Play a nemusí se s tím pájet.

K aut. naklápění je to věc názoru, ano, je to ve vyhlášce, sice halogen má 4-5poloh dle auta, a xenon jako takový třeba 20-30 poloh, ale poloha "0" a poloha "4 nebo 5" je stejná. :roll:

Napsal: ned 06.01.2013 18:03
od Rady523i
hoj kluci když mam před face světla s oranžovíma blinkrama , a chtěl bych zachovat tyto světla ale chtěl bych mít blinkr jako face světla to znamena s cockou blinkru a tim stribrným bokem jde to,,, jako nechat klasicka světla se zarovkama ale k tomu dat faleliftovy blinkr dá se to nějak rozebrat a přeskladat díky moc

Napsal: ned 06.01.2013 18:05
od Rady523i
nebo poradte jak nejednoduseji udelat z pred face po face svetla

Napsal: ned 06.01.2013 22:14
od bibikuba
Rady523i píše:nebo poradte jak nejednoduseji udelat z pred face po face svetla
tož si kup tohle :D :D -budeš mít velkou parádu :D
http://www.bmwjakes.cz/predni-kryty-sve ... -p-49.html