Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e39 523i
mám ho M52 125 kw a sem spokojenej i po městě se dá jezdit pod 9 litru a jede hezky , když ho přišlapneš pěkně wrká a jak píše předemnou kolega menit filtry a olej včas a odmění tě tem motor tím že bude jezdit jak víno ,,,, mam najeto 212 tis a jede jak drak a je tichounkej že kolikrát není ani slyšet na volnoběh ,,, neboj se a jdi do něj 

Byl to muj prvni 6ti valec v BMW a musim rict , že měl skvělou spotřebu a možná kultivovanější chod než 2.8i kterou jsem měl pak.
Možná jsem měl ale štěstí v málo najetých KM, nicméně stačilo to výkonově , kecy že když 6ti válec do E39 tak minimálně 2.8i neposlouchej hlavně .
JAko 2.8i tě naklepe jak nic, to je uplně o něčem jinem, ale výkon a spotřeba dohromady jsou super.
Závady jsou klasické jakou u vyšších či nižších obsahů, zjištíš provozem
!Čago
Možná jsem měl ale štěstí v málo najetých KM, nicméně stačilo to výkonově , kecy že když 6ti válec do E39 tak minimálně 2.8i neposlouchej hlavně .
JAko 2.8i tě naklepe jak nic, to je uplně o něčem jinem, ale výkon a spotřeba dohromady jsou super.
Závady jsou klasické jakou u vyšších či nižších obsahů, zjištíš provozem

Mám jej v touru a nemohu si stěžovat. Kultivovanější chod jsem ještě neviděl ani neslyšel .. je tichounký výkonný a když chceš tak i úsporný, nejnižší dosaženou hodnotu mám cca 8.3L/100 ... A závady, zatím jsem na autě za tu dobu co jej mám nenašel, běžná údržba, jen mi trochu prosakuje olej, nic víc
Mám najeto 255 tis a jede jak novej
Neboj se toho a jdi do něj
Prostě BMW: Radost z jízdy
Přeji hodně najetých Km, a správný výběr.



Prostě BMW: Radost z jízdy

Jestli máš zájem i o můj názor - tak s autem spokojenost, výkonově mi jakž takž dostačuje, byl to můj první 6válec, takže jsem měl strach ze spotřeby. Jak se píše nademnou, je tichý, kultivovaný. Dneska bych ale šel rovnou do 3litru. Spotřeba bude totožná.
Závady jsou úměrné stáří auta - tzn. vyšší spotřeba oleje, částečně i na některých místech prosakuje, s tím se musíš prostě smířit. Samozřejmě můžeš natrefit na suchý motor, věřím tomu. Mám najeto v tuto chvíli 303.000 (pokud to Helmut ještě nestočil, než mi to prodal) a v podstatě funguje vše. V čem vidím problém, tak v chladiči, protože tak kriplatě udělanou expansku jsem ještě neviděl. Věčně to dole prochcává. Ale jinak spokojenost.
Jinak nejnižší spotřeba, co jsem měl, byla 7,2 do Chorvatska, pianko jízda kolem 100.
_________________
E39 523iA 1998 Tour
Závady jsou úměrné stáří auta - tzn. vyšší spotřeba oleje, částečně i na některých místech prosakuje, s tím se musíš prostě smířit. Samozřejmě můžeš natrefit na suchý motor, věřím tomu. Mám najeto v tuto chvíli 303.000 (pokud to Helmut ještě nestočil, než mi to prodal) a v podstatě funguje vše. V čem vidím problém, tak v chladiči, protože tak kriplatě udělanou expansku jsem ještě neviděl. Věčně to dole prochcává. Ale jinak spokojenost.
Jinak nejnižší spotřeba, co jsem měl, byla 7,2 do Chorvatska, pianko jízda kolem 100.
_________________
E39 523iA 1998 Tour
Moje první byla 523i sedan - socka v manuálu. Dělalo se na ní defacto komplet chlazení, blbla elektrika - ABS, klasika. Spotřeba cca 9 litrů. Teď mám 528i Tour - lepší výbava v matu. A je to něco trochu jinýho, velebit automat tady nebudu. Ale na to, že 2.8ma je v matu a kombíku jede cca stejně jako ta 523i, možná o trošičku líp. Spotřeba 10,5 - ale s 2,8 jezdím zase o něco rychlejc jak s 2,5. Takže pokud Ti můžu poradit, pokud najdeš pěknou 2,8 - jdi do ní. Jinak já mám na svojí 337 kkm bez nějakého neobvyklého problému 
