Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 530DA rv 2001 Chcípe

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
E36Topr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 26.03.2012 00:00
Bydliště: Jenštejn

#1 Příspěvek od E36Topr »

Ahoj mám problém s autem.....

Je to asi takto... když je motor studený tak je všechno ok a když se ohřeje na rovozní teplotu a pojede se s ním třeba 20 Km svižněji tak potom při volnoběžných otáčkách začne motor hrozně kolísat. Potom to dělá třeba i ve vyšších otáčkách jako kdyby vynechával.

Jsem takřka bezrdnej setkal jste se s tím už někdo.?

Jinak vlastním inpu se kterou ještě moc neumím ale snažím se zakže se dam aspoň to co mi to hází a nehází kdyžtak děkuji za jakou koliv pomoc.
Přílohy
Bez názvu.JPG
Bez názvu.JPG (90.84 KiB) Zobrazeno 829 x
a.JPG
a.JPG (89.25 KiB) Zobrazeno 829 x
E36Topr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 26.03.2012 00:00
Bydliště: Jenštejn

#2 Příspěvek od E36Topr »

Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#3 Příspěvek od Andre2 »

Je tam nějaký problém s žhavením (ale kvůli tomu to určitě nezdechá)
A pak čidlo tlaku na railu - přerušení, nebo zkrat obvodu, nebo čidlo KO.
Mezi 2 a 3 válcem je rozdíl 3,5mm3, což není málo, je taky možné, že je nějaký vstřikovač (vstřikovače) je KO a jdou hodně do přepadu a pumpa už nestíhá. Chtělo by to nějaký log z jízdy kdy to zdechne - požadovaný a skutečný tlak railu a střidu DRW, pak by se asi vědělo víc.
E36Topr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 26.03.2012 00:00
Bydliště: Jenštejn

#4 Příspěvek od E36Topr »

Zítra se pokusím natočit video z průběhu jízdy.
A pokusím se to sem dát díky
E36Topr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 26.03.2012 00:00
Bydliště: Jenštejn

#5 Příspěvek od E36Topr »

Ahoj tak mám asi 7 videí za studena ohřáté dálnice cukání a chcípnutí... teď to dávám na rejče tak sem pak dam link Díky
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Snejk »

pokud to pri konttrolkach a nestartovani (0 ot/min a presup.pres. 0.9bar) hlasi na liste pres 500 baru tak se nedivim ze to chcipe, s tim cidlem tlaku na railu asi evidentne nejni neco vporadku.. .zacal bych tam...
E36Topr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 26.03.2012 00:00
Bydliště: Jenštejn

#7 Příspěvek od E36Topr »

E36Topr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 26.03.2012 00:00
Bydliště: Jenštejn

#8 Příspěvek od E36Topr »

zkusím to ale nejhorší je to, že při jízdě se chyba nezobrazí jen pokud to auto chcípne a potom se zobrazí 0ot/min a tlak přes 500 a než to chcípne tak to sebou uplně jebe a naskočí ta chyba s glow device a to nevím co znamená :( jsem amatér :(


jinak čidlo tlaku na railu někde zkusím sehnat a vyměnit
předem díky za jaké koliv pomoci.
E36Topr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 26.03.2012 00:00
Bydliště: Jenštejn

#9 Příspěvek od E36Topr »

Malinkej dotaz kde mám to čidlo railu hledat.?
E36Topr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 26.03.2012 00:00
Bydliště: Jenštejn

#10 Příspěvek od E36Topr »

:?:
Odpovědět