Stránka 1 z 3

Napsal: sob 27.10.2012 17:35
od zidrad
Zdravím, mohl by mne někdo přehledně zasvětit do sedadel a volantů, které se dávaly do e60 řekněme do cca roku 2007. Kdyby někdo hodil odkaz jak vypadají sedadla komfort a jak sport. Volanty mne zajímají dva. Rád bych věděl, zda se dávaly podle výbavy nebo podle roku výroby nebo podle toho jestli má vůz m-paket nebo podle čeho? Níže odkazy na inzeráty, kde jsou oba volanty. Děkuji

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

Napsal: sob 27.10.2012 18:32
od scooter_x
Volanty :

3typy - základ / Sport / M

základ:

Obrázek

Sport:

Obrázek

M:

Obrázek

Napsal: sob 27.10.2012 19:00
od scooter_x
Sedadla - 3 typy : základ / Sport / Komfort

základ - nic výsuvného:

http://img.tipcars.com/fotky_zdrojove/16094241_16/1349885491

Sport - výsuvná hranatá opěrka stehen :

http://img.tipcars.com/fotky_zdrojove/36427423_11/1341402636

Komfort - výsuvná lichoběžníková opěrka stehen + lámací záda + tvarovatelné opěrky hlavy :

http://img.tipcars.com/fotky_zdrojove/07173491_20/1351236363/

Napsal: sob 27.10.2012 19:02
od scooter_x
Nešlo mi to vložit jako obrázek, tak to máš v odkazech... Snad teď bude jasno :)

Napsal: sob 27.10.2012 19:56
od zidrad
Luxus. Děkuji

Napsal: sob 27.10.2012 22:21
od skoda105s
Pak je jeste mozno k prednim sedadlum mit nasledujici veci: elektricke ovladani s pameti, vyhrivani, odvetravani, masaze. Nektere kombinace nesly: napr. masaze a standardni sedadla. Jine jsou vynucene, napr. komforty jsou vzdy v elektrice.

U zadnich sedadel lze pouze vyhrivani. Take je moznost sklapeni (durchlade system).

Pak samozrejme jeste mnoho typu posltrovani...

Napsal: ned 28.10.2012 08:52
od JaraX
hlavně maj komforty opěráky krku a elektrické nastavení šírky opěráku.
jinak v těch prvních se snad nedá vubec sedět, po 800km z toho člověk vyleze jak z plechové postele. v těch druhych už je to lepší. v těch třetích se dá ujet 2500km aniž by člověka něco bolelo, hlavně pokud to má masáže.

Napsal: ned 28.10.2012 09:58
od zidrad
A bylo to nějak rozlišeno podle roku výroby nebo může mít m-kový volant a komforty i auto z roku 2004?

Napsal: ned 28.10.2012 11:14
od scooter_x
Minimálně to jde určitě zpětně prohodit. Hlavně u těch volantů to bude jednodušší. Jestli byly v nabídce hned zkraje komforty a M-volant, to si jistej nejsem, ale klidně mohly být...

EDIT: Když se mrkneš třeba sem :

http://5series.net/info/2004_5_Series_Brochure.pdf

Tak vidíš, že sedadla už v roce 2003-4 byly všechny tři, ale třeba Sport a M-volant (a ani paket) tam neni, čili jen základní. Otázka jak to bylo v Evropě, tohle je datasheet pro North America ;)

Mají tvoje otázky nějaký konkrétní důvod třeba kvůli koupi auta a podezření nebo jen tak zjišťuješ stav věcí? :)

Napsal: ned 28.10.2012 12:21
od zidrad
Ano má to důvod. Pokukuji po e60, takže se snažím zjišťovat informace co mne zajímají. Mám toho více co by mne zajímalo. Nevím jestli to můžu hodit sem nebo raději založit jiné téma. Kdyby náhodou, zajímalo by mne ještě co jsem schopen zjistit diagnostikou? Řekne mi diagnostika stav vstřikovacího čerpadla, stav vstřiků, stav turba, stav dpf atd.?

Napsal: ned 28.10.2012 12:46
od JaraX
stav čerpadla nepoznáš, poznáš jedině jestli dává dostatečnej tlak, u turba poznáš taky tlak, tím poznáš že je asi OK, když k tomu nebude pískat,
u DPF opět vidíš tlak před a za DPF, z tím poznáš jak je ucpanej. vstřiky to měří celkem dobře, tam se dá poznat hodně.

Napsal: ned 28.10.2012 12:49
od scooter_x
Nebo koupit benzín a nestarat se o turbo, vstřiky, DPF... ;) Jinak ale diagnostika je u koupě novějšího BMW základ...

Napsal: ned 28.10.2012 12:59
od zidrad
Dá mi někdo nějaký tip na konkrétního člověka z Moravskoslezského, příp. Olomouckého nebo Zlínského kraje, kdo se vyzná a má případně i diagnostiku a je ochoten jet obhlídnout konkrétní auto, kdyby se mi něco zalíbilo. Nebo je rozumnější zajet do servisu? Díky čerstvě nabitým informacím jsem zjistil že 535 co se mi líbila má základní sedadla a volant. Trošku mne překvapilo, že auto z roku 05 ve vrcholné motorizaci má základní interiér...

Napsal: ned 28.10.2012 13:02
od zidrad
Ano nad benzinem také uvažuji, ale pořád z něj mám strach. Počítám rozdíl spotřeby 4l ve prospěch nafty (např. 530d vs 530i). A do toho se mi moc nechce.

Napsal: ned 28.10.2012 13:21
od scooter_x
Dám Ti tip...JaraX... ;)

Jinak vrcholná motorizace je 550i nebo M5 :) Člověk, který to kupoval jako nové, dal asi přednost lepší motorizaci oproti výbavě, to se občas stává. Hledej a svoje vysněný auto určitě najdeš...

K té spotřebě, 4l to nebudou, když porovnáš podobně výkonné motorizace. Já jezdím X3 3.0sd 210kW, dlouhodobě za cca 9,5l, v e60 to bude jezdit cca za 9, možná jen o chloupek míň. A ta 530i si vezme 11-12, takže max 3 litry rozdíl. Za cenu větší spolehlivosti, kultivovanosti a většího klidu :) Navíc benzín můžeš předělat na LPG a jezdíš za míň jak s naftou a spolehlivost zůstává... Je to na tobě ;)

Napsal: ned 28.10.2012 13:26
od JaraX
zidrad píše:Dá mi někdo nějaký tip na konkrétního člověka z Moravskoslezského, příp. Olomouckého nebo Zlínského kraje, kdo se vyzná a má případně i diagnostiku a je ochoten jet obhlídnout konkrétní auto, kdyby se mi něco zalíbilo. Nebo je rozumnější zajet do servisu? Díky čerstvě nabitým informacím jsem zjistil že 535 co se mi líbila má základní sedadla a volant. Trošku mne překvapilo, že auto z roku 05 ve vrcholné motorizaci má základní interiér...

vchrolná motorizace v roce 2005 byla 545i,
ja mam dilnu na olomoucku a jsem ochoten i někam vyjet s diagnostikou. nebo přijet ke mě na zvedák. to už je na vás.

Napsal: ned 28.10.2012 13:30
od JaraX
ono s tou naftou je to těžky, kor pokud je to kombík, to auto prostě ačkoliv je sebelíp dobře udělaný bylo koupený jako pracant, nejčasteji s tím jezdil nějakej zaměstnanec a jezdilo to denně, narozdíl o třeba 745i nebo 545i kterou si brali šéfové a majitelé firem a platili to za svoje, takže to bývá v lepším stavu a mívá mín najeto. osobně pokud chceš určitě pětku, tak bych si vzal 545i v LPG, ale 545i je malo a určitě LPG. pokud LPG nechceš, ber naftu, jezdit na benzín se dneska už prostě nedá, pokud nejezdíš samozřejme kratký trasy, tam nemá pak smysl zase brát naftu, kde budeš za měsíc po koupi řešit DPF. v manualu k naftě píšou že máš najet aspon jednu 150km trasu za nádrž nafty, tzn pokud todle nenajedeš, naftu rovnou zavrhni. osobně se dívím kolik lidi uvažuje o naftě, u novýho se nedivím, tam není co řešit, ale pokud to auto má najeto 200, 300, apod, tak je to prostě finanční sebevražda a není problem do toho auta dát za 100tkm dalších 150tkč,

Napsal: ned 28.10.2012 13:36
od zidrad
535d. Takže myslel jsem vrcholná motorizace v naftové říši...

Napsal: ned 28.10.2012 13:49
od JaraX
ale nafta je naštestí pořád něco podřadnýho, něco co se benzínu aspon co se komfortu a výkonu týče nerovná. teda aspon u E60

Napsal: ned 28.10.2012 13:50
od zidrad
Argumenty pro benzin i pro naftu znám. Srdce by volilo okamžitě benzin, ale s mým jízdním stylem mám ze spotřeby strach. Obávám se že za 11l bych asi nejezdil. Navíc 535d je prý peklo. Je to těžké. Navíc to mám ještě trošku složitější. Chci m-paket a chci manuál. Tyto dvě věci mi výběr dost omezují. 545 už je pro mne asi moc. Pokud benzin, potom jedině 530i. Lpg je asi řešení, ale nevím zda je na to ten motor vhodný.