Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E60 volanty + sedadla

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
zidrad
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: stř 24.12.2008 01:00

#1 Příspěvek od zidrad »

Zdravím, mohl by mne někdo přehledně zasvětit do sedadel a volantů, které se dávaly do e60 řekněme do cca roku 2007. Kdyby někdo hodil odkaz jak vypadají sedadla komfort a jak sport. Volanty mne zajímají dva. Rád bych věděl, zda se dávaly podle výbavy nebo podle roku výroby nebo podle toho jestli má vůz m-paket nebo podle čeho? Níže odkazy na inzeráty, kde jsou oba volanty. Děkuji

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#2 Příspěvek od scooter_x »

Volanty :

3typy - základ / Sport / M

základ:

Obrázek

Sport:

Obrázek

M:

Obrázek
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#3 Příspěvek od scooter_x »

Sedadla - 3 typy : základ / Sport / Komfort

základ - nic výsuvného:

http://img.tipcars.com/fotky_zdrojove/16094241_16/1349885491

Sport - výsuvná hranatá opěrka stehen :

http://img.tipcars.com/fotky_zdrojove/36427423_11/1341402636

Komfort - výsuvná lichoběžníková opěrka stehen + lámací záda + tvarovatelné opěrky hlavy :

http://img.tipcars.com/fotky_zdrojove/07173491_20/1351236363/
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#4 Příspěvek od scooter_x »

Nešlo mi to vložit jako obrázek, tak to máš v odkazech... Snad teď bude jasno :)
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
zidrad
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: stř 24.12.2008 01:00

#5 Příspěvek od zidrad »

Luxus. Děkuji
skoda105s
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: stř 04.07.2012 00:00

#6 Příspěvek od skoda105s »

Pak je jeste mozno k prednim sedadlum mit nasledujici veci: elektricke ovladani s pameti, vyhrivani, odvetravani, masaze. Nektere kombinace nesly: napr. masaze a standardni sedadla. Jine jsou vynucene, napr. komforty jsou vzdy v elektrice.

U zadnich sedadel lze pouze vyhrivani. Take je moznost sklapeni (durchlade system).

Pak samozrejme jeste mnoho typu posltrovani...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

hlavně maj komforty opěráky krku a elektrické nastavení šírky opěráku.
jinak v těch prvních se snad nedá vubec sedět, po 800km z toho člověk vyleze jak z plechové postele. v těch druhych už je to lepší. v těch třetích se dá ujet 2500km aniž by člověka něco bolelo, hlavně pokud to má masáže.
zidrad
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: stř 24.12.2008 01:00

#8 Příspěvek od zidrad »

A bylo to nějak rozlišeno podle roku výroby nebo může mít m-kový volant a komforty i auto z roku 2004?
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#9 Příspěvek od scooter_x »

Minimálně to jde určitě zpětně prohodit. Hlavně u těch volantů to bude jednodušší. Jestli byly v nabídce hned zkraje komforty a M-volant, to si jistej nejsem, ale klidně mohly být...

EDIT: Když se mrkneš třeba sem :

http://5series.net/info/2004_5_Series_Brochure.pdf

Tak vidíš, že sedadla už v roce 2003-4 byly všechny tři, ale třeba Sport a M-volant (a ani paket) tam neni, čili jen základní. Otázka jak to bylo v Evropě, tohle je datasheet pro North America ;)

Mají tvoje otázky nějaký konkrétní důvod třeba kvůli koupi auta a podezření nebo jen tak zjišťuješ stav věcí? :)
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
zidrad
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: stř 24.12.2008 01:00

#10 Příspěvek od zidrad »

Ano má to důvod. Pokukuji po e60, takže se snažím zjišťovat informace co mne zajímají. Mám toho více co by mne zajímalo. Nevím jestli to můžu hodit sem nebo raději založit jiné téma. Kdyby náhodou, zajímalo by mne ještě co jsem schopen zjistit diagnostikou? Řekne mi diagnostika stav vstřikovacího čerpadla, stav vstřiků, stav turba, stav dpf atd.?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

stav čerpadla nepoznáš, poznáš jedině jestli dává dostatečnej tlak, u turba poznáš taky tlak, tím poznáš že je asi OK, když k tomu nebude pískat,
u DPF opět vidíš tlak před a za DPF, z tím poznáš jak je ucpanej. vstřiky to měří celkem dobře, tam se dá poznat hodně.
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#12 Příspěvek od scooter_x »

Nebo koupit benzín a nestarat se o turbo, vstřiky, DPF... ;) Jinak ale diagnostika je u koupě novějšího BMW základ...
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
zidrad
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: stř 24.12.2008 01:00

#13 Příspěvek od zidrad »

Dá mi někdo nějaký tip na konkrétního člověka z Moravskoslezského, příp. Olomouckého nebo Zlínského kraje, kdo se vyzná a má případně i diagnostiku a je ochoten jet obhlídnout konkrétní auto, kdyby se mi něco zalíbilo. Nebo je rozumnější zajet do servisu? Díky čerstvě nabitým informacím jsem zjistil že 535 co se mi líbila má základní sedadla a volant. Trošku mne překvapilo, že auto z roku 05 ve vrcholné motorizaci má základní interiér...
zidrad
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: stř 24.12.2008 01:00

#14 Příspěvek od zidrad »

Ano nad benzinem také uvažuji, ale pořád z něj mám strach. Počítám rozdíl spotřeby 4l ve prospěch nafty (např. 530d vs 530i). A do toho se mi moc nechce.
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#15 Příspěvek od scooter_x »

Dám Ti tip...JaraX... ;)

Jinak vrcholná motorizace je 550i nebo M5 :) Člověk, který to kupoval jako nové, dal asi přednost lepší motorizaci oproti výbavě, to se občas stává. Hledej a svoje vysněný auto určitě najdeš...

K té spotřebě, 4l to nebudou, když porovnáš podobně výkonné motorizace. Já jezdím X3 3.0sd 210kW, dlouhodobě za cca 9,5l, v e60 to bude jezdit cca za 9, možná jen o chloupek míň. A ta 530i si vezme 11-12, takže max 3 litry rozdíl. Za cenu větší spolehlivosti, kultivovanosti a většího klidu :) Navíc benzín můžeš předělat na LPG a jezdíš za míň jak s naftou a spolehlivost zůstává... Je to na tobě ;)
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

zidrad píše:Dá mi někdo nějaký tip na konkrétního člověka z Moravskoslezského, příp. Olomouckého nebo Zlínského kraje, kdo se vyzná a má případně i diagnostiku a je ochoten jet obhlídnout konkrétní auto, kdyby se mi něco zalíbilo. Nebo je rozumnější zajet do servisu? Díky čerstvě nabitým informacím jsem zjistil že 535 co se mi líbila má základní sedadla a volant. Trošku mne překvapilo, že auto z roku 05 ve vrcholné motorizaci má základní interiér...

vchrolná motorizace v roce 2005 byla 545i,
ja mam dilnu na olomoucku a jsem ochoten i někam vyjet s diagnostikou. nebo přijet ke mě na zvedák. to už je na vás.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JaraX »

ono s tou naftou je to těžky, kor pokud je to kombík, to auto prostě ačkoliv je sebelíp dobře udělaný bylo koupený jako pracant, nejčasteji s tím jezdil nějakej zaměstnanec a jezdilo to denně, narozdíl o třeba 745i nebo 545i kterou si brali šéfové a majitelé firem a platili to za svoje, takže to bývá v lepším stavu a mívá mín najeto. osobně pokud chceš určitě pětku, tak bych si vzal 545i v LPG, ale 545i je malo a určitě LPG. pokud LPG nechceš, ber naftu, jezdit na benzín se dneska už prostě nedá, pokud nejezdíš samozřejme kratký trasy, tam nemá pak smysl zase brát naftu, kde budeš za měsíc po koupi řešit DPF. v manualu k naftě píšou že máš najet aspon jednu 150km trasu za nádrž nafty, tzn pokud todle nenajedeš, naftu rovnou zavrhni. osobně se dívím kolik lidi uvažuje o naftě, u novýho se nedivím, tam není co řešit, ale pokud to auto má najeto 200, 300, apod, tak je to prostě finanční sebevražda a není problem do toho auta dát za 100tkm dalších 150tkč,
zidrad
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: stř 24.12.2008 01:00

#18 Příspěvek od zidrad »

535d. Takže myslel jsem vrcholná motorizace v naftové říši...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

ale nafta je naštestí pořád něco podřadnýho, něco co se benzínu aspon co se komfortu a výkonu týče nerovná. teda aspon u E60
zidrad
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: stř 24.12.2008 01:00

#20 Příspěvek od zidrad »

Argumenty pro benzin i pro naftu znám. Srdce by volilo okamžitě benzin, ale s mým jízdním stylem mám ze spotřeby strach. Obávám se že za 11l bych asi nejezdil. Navíc 535d je prý peklo. Je to těžké. Navíc to mám ještě trošku složitější. Chci m-paket a chci manuál. Tyto dvě věci mi výběr dost omezují. 545 už je pro mne asi moc. Pokud benzin, potom jedině 530i. Lpg je asi řešení, ale nevím zda je na to ten motor vhodný.
Odpovědět