Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

řídící jednotka e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
andree
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: pon 10.05.2010 00:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 2819

#1 Příspěvek od andree »

Ahoj, mám problém, nevim jestli s řídící jednotkou, je to taková krabička pod disa ventilem a vedou z ní kabely do váhy vzduchu, alternátoru, do hadic a buhví kam ještě a jde z toho jeden velký svazek ke škrtící klapce, nikde jsem ji nenašel co to je. A v ní je problém. Nechal jsem si servisovat auto a "šikovnej mechanik" mi s 95% pravděpodobností vytrhnul kabel který právě vede k váze vzduchu. Po zapnutí zapalování se mi rozsvítí ASC + EML a podle zaklepání a zahejbání drátem se vypíná tahle chyba normálně jedu padne do nouzáku zaklepu a zase chvíli pokračuju. Dá se to nějak opravit? Nebo si mám rovnou koupit novou? Mám M52TU 2.0i e39
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1672
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#2 Příspěvek od ACDC »

Je to jenom rozbočení svazků. Kouknout, spravit.
andree
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: pon 10.05.2010 00:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 2819

#3 Příspěvek od andree »

Kouknout - Spravit :D A je někde návod jak jí vyndat? Koukal jsem na to ale nějak mi to nešlo. A jak se ten díl jmenuje oficálně? v ETK jsem ho nenašel. Popřípadě může to mít souvislot s tim že tam je novej alternátor?
andree
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: pon 10.05.2010 00:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 2819

#4 Příspěvek od andree »

Tak jsem to měl včera komplet rozebraný, všecko jsem vyčistil včetně disa a klapky a vypadá to že problém bude nakonec v klapce.
Odpovědět