Stránka 1 z 2

Napsal: pon 20.08.2012 06:59
od Perunwit
ahoj kolegové, mám prostou otázku, prosím Vás o odpověď:

chci koupit první díl výfuku (s katy) na svojí 525i - půjde mi tam první díl ze 4-kolky? Bez úprav, myšleno...

díky :D

Napsal: pon 20.08.2012 22:36
od aDAm_2
první díl? to jako od svodů ke katu? Protože e34 má od katu do zadu jeden kus a je to záměnné 2kola vs 4kolka

Napsal: úte 21.08.2012 06:18
od Perunwit
no máš přední díl (+katy), střední tlumič a koncovej tlumič... tak mě jde o ten první.

hýr:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=18&fg=10

Napsal: úte 21.08.2012 09:00
od aDAm_2
Katalog tvrdí dvě odlišné part numbery, takže asi záměnné nejsou. Od katu dozadu je to pak jedno. Ale u IXka tipuju jinak tvarované trubky kvůli diffu.

jinak střední tlumič a koncák je jeden díl a perfektně se mění ;)

Napsal: úte 21.08.2012 09:15
od Perunwit
jo to sedí, mě to taky hlásí něco jiného a přesně to jsem myslel. tak ok, díky

Napsal: úte 21.08.2012 10:53
od Francis
Je to kvůli přední nápravě a pomocnému rámu (525iX má jednoduchá trojúhelníková ramena (jako E36) ale na pomocném rámu, má jako jediná E34 hřebenové řízení).
Úplně nezáměnné to není, jedním směrem to jde, ale nepamatuju si jestli iX výfuk na zadokolku nebo zadokolkový výfuk na iX.

Napsal: úte 21.08.2012 11:22
od Perunwit
no nedá se svítit, dál sháním katík na zadokolku.... řešení plug and play. díky

Napsal: úte 21.08.2012 12:17
od Francis
Anebo je iX kat kratší, protože je za převodovkou ještě mezinápravová rozvodovka s diffem. Pak by iX výfuk byl použitelný na zadokolku.

Napsal: úte 21.08.2012 12:32
od Perunwit
jenomže to neověřím, musel bych mít obě ty auta vedle sebe :(

Napsal: úte 21.08.2012 13:02
od Francis
Stačilo by jedno a výfuk z druhého ;-)

Napsal: úte 21.08.2012 13:21
od Perunwit
to je fakt :) no jakmile zahlídnu E34 2,5i ve čtyřkolce, pojedu za nim, dokud mi nezastaví :)

Napsal: stř 22.08.2012 09:35
od ajfel
ja daval katy (mel jsme cely predni dil) ze zadokolky na ix (teda ja ne - servis) ..
a nakonec rikali, ze si s tim museli celkem vyhrat, ze to museli rezat a varita kombinovat s puvodni dily .. ze to nesedelo ...
ale odmenou mi byly paradni zanovni originalni katy :)

Napsal: stř 22.08.2012 10:07
od Perunwit
tak napadlo už mě, že by se to dalo rozřezat a napojit... já mám první díl celej novej, nějaký polsko, katy tam nejsou je tam nějakej "tlumič" nebo teda zvenku to vypadá jako lumič, co je vevnitř, nikdo neví :lol:

Napsal: stř 22.08.2012 17:56
od sharewood
Záměna předního dílu výfuku E34 525 iX s normálním nelze, je tam příčka pro držení mezinápravového difu,sestupky..Díl je jiný.Původní katy na iX jsou 2. Viditelné jako 2 samostatné válce na svodech od "parohů".Katy od Polmostrow jsou na pohled asi dle mého názoru zapouzdřené.Odhaduji, asi jak píšeš nevím co v tom je.Nešahal bych do toho.Neměnil jsem.Jinak u sedanu 525ix se rozlišuje i u středního dílu výfuku man. a automat převodovka kvuli sestupce mez.difu. iX NEPASUJE na automat a man. je jiná příruba.Převařit- napasovat by to určitě možné bylo.....Je to na tobě.Kupoval jsem díly výfuku na iX od Primavýfuku Frýdek Místek a Polmostrow Polsko.Zatím nemůžu posloužit s hodnocením Polmostrow píšou 2x poALu plech od dodavatelu z DE.....

Napsal: stř 22.08.2012 23:07
od sharewood
Nedá mi to spát.Předělávat něco z 525iX na normální je barbarbarsvi.Díly nesjou.Je to uplně jiné auto. První předchůdce Xdrive s řetězem v mez.difu.Pokud máš iX na díly nabidni tady. Pěkný iX NEJSOU ani v Německu. Je jich vyrobno málo" jak psal jiný uživatel"
Třeba pření dif. tlumiče,ramena,řízení,olejovou vanu,mezi dif,kardany, Tím zdravím všechny 525 iX E 34

Napsal: čtv 23.08.2012 07:07
od Perunwit
v klidu... nebudu to hrotit, jak jsem psal výše, preferuju plug and play... jinak já iX ne díly nemám, ale v inzerci myslím byla jedna ze které jsem uvažoval o těch katech.

Napsal: sob 25.08.2012 19:46
od aDAm_2
sharewood: no nevím co si měnil ty, ale IXko žáden střední díl nemá. Od katů až po konec je to jeden díl. Ano ty polské plíšky se dělají ze dvou kusů ale origo je jen jeden.

Jinak protože mě na IXku vejfál šel do kytek tak sem sehnal druhý ze zadokolky a byl naprosto identický, nevím jestli byl z man nebo aut verze ale šel do aut verze a pasoval jak prdel na hrnec včetně napojení na katy.

A ad díly na ix, tak třeba přední ramena není problém sehnat.

Napsal: pon 27.08.2012 06:18
od Perunwit
aDAm: a tys měnil teda díl za katama jo? Mě šlo spíš o to, jestli půjdou vzít katy z xka (myšleno celej první díl) na zadokolku. Jnak na to polsko si nemůžu stěžovat, už je to tam přes rok a naprosto v pohodě... opatřilo se nátěrem na výfuky a je.

Napsal: pon 27.08.2012 09:29
od aDAm_2
ano od katů do zadu, koncák sem měl na kaši. No možná se ti poláci zlepšili, ale jednou sem je dával na toledo a byl to porod, pak na fkovou astru a to sem si taky pěkně zanadával jak to nepasovalo.

Napsal: pon 27.08.2012 09:44
od Perunwit
no u toho prvního dílu polskýho to při montáži jednoduchý teda nebylo to je fakt, muselo se to ke svodům trochu přihnout, hoší ale bylo, že tam nebyl udělanej otvor/závit pro lambdu :lol: ... holt euro2 hehe. Musel se vyříznout ze starýho, do novýho udělat ďůra a navařit to tam... takže to na tom bylo asi nejhorší... jinak bylo to docela těžký, takže vyloženě žádnej papír to nebyl a to tam nejsou katy.