Stránka 1 z 2
Napsal: stř 15.08.2012 10:52
od Sonny
Ahoj,
mam na mojej 3/2006 E60 nasledujici problem. Pomerne dlouhou dobu jsem mel po ranu a kdyz auto dele stalo hlasku "High rate of battery discharge" - tak jsem koupil novou baterku (stara byla origo uz 6 let), zaregistroval odjel ze servisu a spokojenost trvala jenom do rana. Stejna hlaska je zpet, tak jsem zacal hledat na netu co s tim. Problem je, ze se nejaka jednotka v aute neuspi a stale neco odbira z baterky po dobu klidu (defaultne po 30 min. musi byt auto kompletne mrtve). Jiz od koupe mam problem s comfort accessem u ridicovych dveri - odemknout jde, ale zamknout ne - ostatni dvere ok. To se taky potvrdilo na diagnostice, kdyz se registrovala baterie (udelali jsme komplet diag. kdyz uz to bylo napichnute na komp). Na netu jsem se docetl, ze pokud problem s high battery discharge pretrva i po vymene baterie, tak pricina muze byt bud:
- jednotka / senzor comfort access v kterychkoli dveri (u me pravda - ridicovy)
- IBS (inteligent battery senzor) - nemam zadnou chybu
- TCU (telematic unit) - taky zadna chyba
a pak jeste nejaky modul...to byla ale spis vyjimka.
Na diagnostiku jdu opet zitra, ta jednotka komfortniho pristupu stoji asi 7tis.kc - tak nechci delat zadne experimenty a vymenit opravdu jenom to co je spatne. Osobne bych se bez toho obesel, ale pak bych se nemohl spolehnout na auto - takze to poresim.
Mate s timto problemem nejake zkusenosti?
A mam doplnujici otazku - uz delsi dobu mam taky problem s otevrenim auta dalkovym. Vetsinou rano (a mam tu hlasku battery discharge) musim dojit az uplne k autu abych ho otevrel (nekdy musim zmacknout odemykani i 5x). Potom pres den to uz funguje i z velke vzdalenosti. Nekdy to nedela problemy vubec a funguje ok. Ma to spojitost s tim comfort accessem nebo mi odchazi nejaky prijimac v aute / nebo samotna dalka? Nevite? Druhy klic jsem jeste nezkousel, ale pri prodeji mi bylo receno, ze odemknout auto s nim jde, ale nejde nastartovat - duvod neznamy - taky netusim co s tim...
Diky za pripominky
Napsal: stř 15.08.2012 12:49
od Sonny
Jinak jsem si jeste vzpomnel, ze se mi obcas auto samo zamyka, napr. pri vysavani auta nebo kdyz chvili blbnu kolem auta. Klidne i vicekrat po sobe. Behem jizdy mam nastavene automaticke zamykani, takze tam to nepozoruju.
Napsal: čtv 16.08.2012 10:46
od prase007
S timhle problémem mám bohaté zkušenosti
Je pravda, že tu kliku jsem chtěl vyměnit asi 100x, ale v servisu mě přesvědčovali, že ten high rate of battery discharge dělá baterka, bejt tebou tak to zkusim, protože si myslim, že to fakt bude ono. Navíc neni cool šahat na zadní dveře, když chceš zamknout auto.
Napsal: čtv 16.08.2012 15:00
od Sonny
prase007 píše:S timhle problémem mám bohaté zkušenosti

Je pravda, že tu kliku jsem chtěl vyměnit asi 100x, ale v servisu mě přesvědčovali, že ten high rate of battery discharge dělá baterka, bejt tebou tak to zkusim, protože si myslim, že to fakt bude ono. Navíc neni cool šahat na zadní dveře, když chceš zamknout auto.
Myslis teda vymenit jenom madlo dveri jo? Protoze pak je tam jeste uvnitrk jednotka comfort access...buhvi co z toho je v haji.
Napsal: čtv 16.08.2012 17:21
od prase007
Jo, tušim v Renocaru v praze mi řikali, že je to tak klika. Otázka je, jeslti se jim dá věřit.
Napsal: čtv 16.08.2012 23:00
od Sonny

Kadzopadne je to jedno z moznych reseni. Dneska jsme to napichli na DIS diagnostiku a ukazalo to neco jako CA problem - Outside door handle failure - ukazovalo to presne na tu kliku ridicovych dveri. Otazka opravdu je, jestli to je ta pitoma klika nebo spatne vyhodnocujici CA modul.
Tomu modulu slo poslat reset, tak jsme to udelali, ale neverim ze by to melo pomoct. Rano se uvidi

Napsal: čtv 16.08.2012 23:39
od prase007
Můžeš zkusit tu kliku odpojit, prej tam vedou normálně drátky, ale já nesebral nikdy odvahu to pitvat. Když to odpojíš, tak zjistíš, jestli je to tim, nebo tim modulem.
Každopádně spojitost s high rate of battery discharge je možná ale ne jistá

Napsal: pát 17.08.2012 07:59
od Sonny
Ta za rozdelani a zkontrolovani nic nedam, asi to prubnu o vikendu. Jinak co chteli za tu kliku nevis? Koumali jsme to a je to slozeni z vic casti - madlo a miska, mozna jeste neco.
Napsal: pát 17.08.2012 09:24
od prase007
chtěli asi 6k za tu kliku, koukal jsem i na e-bay, kde se daj sehnat pod 100 USD, ale žádná nemá CA.
Napsal: pát 17.08.2012 10:49
od Sonny
6k za kliku?

To je skoro stejny jak ta jednotka. Sakra, kdybych tak mohl zkusit s nekym docasne oba dily vymenit pro testovaci ucely, ale nikoho s CA neznam.
@All - nekdo v Brne s E60 co ma Comfort access a nema problem s otestovanim?
Napsal: ned 19.08.2012 18:16
od Sonny
:/ dneska novej problem. Nezamykaji se mi ridicovy dvere. Zacinam si myslet, ze v tech dverich je utrepany nejaky kabel nebo podobne.
Napsal: čtv 24.07.2014 15:13
od dejmond
Ahoj, mám E61 rv. 2004 , 530D a dnes se mi zobrazila stejná hláška:
¨high rate of battery discharge
vyřešil jsi již ten problém?
Sonny píše:Ahoj,
mam na mojej 3/2006 E60 nasledujici problem. Pomerne dlouhou dobu jsem mel po ranu a kdyz auto dele stalo hlasku "High rate of battery discharge" - tak jsem koupil novou baterku (stara byla origo uz 6 let), zaregistroval odjel ze servisu a spokojenost trvala jenom do rana. Stejna hlaska je zpet, tak jsem zacal hledat na netu co s tim. Problem je, ze se nejaka jednotka v aute neuspi a stale neco odbira z baterky po dobu klidu (defaultne po 30 min. musi byt auto kompletne mrtve). Jiz od koupe mam problem s comfort accessem u ridicovych dveri - odemknout jde, ale zamknout ne - ostatni dvere ok. To se taky potvrdilo na diagnostice, kdyz se registrovala baterie (udelali jsme komplet diag. kdyz uz to bylo napichnute na komp). Na netu jsem se docetl, ze pokud problem s high battery discharge pretrva i po vymene baterie, tak pricina muze byt bud:
- jednotka / senzor comfort access v kterychkoli dveri (u me pravda - ridicovy)
- IBS (inteligent battery senzor) - nemam zadnou chybu
- TCU (telematic unit) - taky zadna chyba
a pak jeste nejaky modul...to byla ale spis vyjimka.
Na diagnostiku jdu opet zitra, ta jednotka komfortniho pristupu stoji asi 7tis.kc - tak nechci delat zadne experimenty a vymenit opravdu jenom to co je spatne. Osobne bych se bez toho obesel, ale pak bych se nemohl spolehnout na auto - takze to poresim.
Mate s timto problemem nejake zkusenosti?
A mam doplnujici otazku - uz delsi dobu mam taky problem s otevrenim auta dalkovym. Vetsinou rano (a mam tu hlasku battery discharge) musim dojit az uplne k autu abych ho otevrel (nekdy musim zmacknout odemykani i 5x). Potom pres den to uz funguje i z velke vzdalenosti. Nekdy to nedela problemy vubec a funguje ok. Ma to spojitost s tim comfort accessem nebo mi odchazi nejaky prijimac v aute / nebo samotna dalka? Nevite? Druhy klic jsem jeste nezkousel, ale pri prodeji mi bylo receno, ze odemknout auto s nim jde, ale nejde nastartovat - duvod neznamy - taky netusim co s tim...
Diky za pripominky
Napsal: čtv 24.07.2014 17:11
od mi00wa
Sonny píše::/ dneska novej problem. Nezamykaji se mi ridicovy dvere. Zacinam si myslet, ze v tech dverich je utrepany nejaky kabel nebo podobne.
Zkus se podívat na husí krk mezi karoserii a dveří jestli tam nejsou uvnitř přelámané dráty.
Napsal: čtv 24.07.2014 19:23
od Totic
Přinejhorším zajeď do Renocaru ať se na to mrknou/rozeberou a mohl by ses dozvědět kde je problém. A pak shánět náhradní díl.
Napsal: pon 18.08.2014 14:00
od Sonny
Kluci ja myslel, ze jsem to tady uz nekde psal - vyresil jsem to vyjmutim pojistky komfortniho pristupu (pozice myslim 37, pojistka 7.5A). Stejne jsem to pouzival jenom z frajeriny - vubec mi to nechybi

Napsal: pon 18.08.2014 19:10
od knedlifek
Takže po tom nemám toužit?
Napsal: ned 07.09.2014 19:28
od sonyk02
Tady někdo řešil to stejný s hláškou o vybití baterky, taky měl problém s komfortním přístupem.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=132491
Napsal: pát 21.11.2014 18:04
od mcconrad
ahoj, chtel bych se zeptat na pojistky. prestal mi fungovat central ted teda uplne. driv prestal, ale pak se chytil, pak chvili ne a pak znova a ted je ko uplne. mam podezreni na kabely patych dveri (E61). nekde jsem cetl v nejakem vlaknu, ze by mohla byt v haji pojistka tusim to byla 59ka, to vlakno nemuzu bohuzel najit...tak jsem zkontroloval tuhle, ale je ok. takze asi ty kably...akorat nevim, proc mi tam hromada pojistek chybi? auto funguje az na ten zentral normalne...jinak jak jsou pod mechanikou ty tlacitka - u me dotykove, staci prejet prstem - nemackat a vyskoci na displeji takovy radek, kde jdou ty pozice videt, tak ten mi sviti kdyz mam radio ted porad, aniz bych neco zmackl..nekdy to skoci i samo do nabidky, abych to tlacitko naprogramoval, treba nejakou stanici atd. myslim, ze to jsou ty kabely, nekde jsem cetl, ze zacne blbnout i radio...
Napsal: sob 22.11.2014 22:18
od mcconrad
tak bohuzel, zatim zadna odpoved...jina otazka, je potreba kodovat baterku, kdyz odpojim kabel kvuli demontazi tech kabelu v patych dverich? diky
Napsal: ned 23.11.2014 11:58
od jtk545
Ahoj, baterka se registruje jen když ji měníš a kóduje, jen když dáváš jinou kapacitu než tam byla.