Stránka 1 z 2

Napsal: ned 12.08.2012 09:35
od jiriik
Ahoj klubáci,

přemyšlím o koupi BMW E28 a postupně renovovat.

našel jsem par inzerátu, ale přemyšlím a proto se ptám vás.

http://auto.bazos.cz/inzerat/16950729/B ... 3i-lpg.php

ptal jsem se na tento a je to 520i s motorem b23

druhá, kterou jsem našel je bez tp

http://auto.bazos.cz/inzerat/17599113/B ... -125kw.php

přemyšlím jestli to nevadí, že ta první je 520i s jiným motorem (aby to pak nevadilo, že to není originál, ale je to předělané)

a druhá volba je ta 525i ale kde na ní sehnat papíry aby se dala přihlásit.

budu rád za vaše názory, nápady a nejlépe někdo, kdo se v tom vyzná.
Pokud víte o jiné E28... tak šup sem

Napsal: ned 12.08.2012 09:44
od ada540i
Pokud chceš z toho auta udělat opravdovou leštěnku, tak lepší bude vždycky originál.

Napsal: ned 12.08.2012 10:02
od jiriik
ada540i píše:Pokud chceš z toho auta udělat opravdovou leštěnku, tak lepší bude vždycky originál.
to bych rád, ale zatím nemužu nikde nic najít

Napsal: ned 12.08.2012 14:08
od KKKuba
Tu 525i bys mohl hodit na veteránský značky, na to TP není třeba. Ovšem to má i svoje nevýhody..

Napsal: ned 12.08.2012 16:48
od jiriik
KKKuba píše:Tu 525i bys mohl hodit na veteránský značky, na to TP není třeba. Ovšem to má i svoje nevýhody..
A jaký?:)

Napsal: ned 12.08.2012 18:54
od KKKuba

Kód: Vybrat vše

http://blog.pneu-ukopeckych.cz/2009/11/zelene-veteranske-spz/
S tou atestací to asi nebude tak horký, ale pro představu to stačí...

Napsal: ned 12.08.2012 19:19
od Krasavec
Ahoj, doporučuji prohlédnout rajveteranu.cz


http://www.rajveteranu.cz/3120-bmw-5-e28-opava

Napsal: ned 12.08.2012 19:21
od Krasavec

Napsal: ned 12.08.2012 22:33
od jiriik
Krasavec píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/17650501/bmw-e28.php

Taky jsem viděl, ale právě já bych raději benzín... naftu ne-e. Ještě nejlépe něco s manualní převodovkou. Ale ten z Opavy nevypadá zle.

Napsal: pon 13.08.2012 09:43
od Krasavec
Já si to říkal, že raději benzín. Ale když už jsem na něj narazil tak jsem jej poslal.

Jinak bych doporučil se poptat na vrakovišti v Kladně tam pán má E28 na drifty, tak možná by mohl vědět o nějakých :-)

Napsal: pon 13.08.2012 15:02
od jiriik
Krasavec píše:Já si to říkal, že raději benzín. Ale když už jsem na něj narazil tak jsem jej poslal.

Jinak bych doporučil se poptat na vrakovišti v Kladně tam pán má E28 na drifty, tak možná by mohl vědět o nějakých :-)
to není špatný nápad... člověk se poptá, ale aby něco bylo k mání :-) hledal jsem na google a zatim nic...když najdu i něco jiného jak E28 může být :-) hlavně, že to bude staré :-)

Napsal: pon 13.08.2012 15:21
od ARMAN
dej normalni inzerat do sekce tady na forum.e30.cz na http://forum.zraloci.net/ a pod

Napsal: pon 13.08.2012 17:10
od jiriik
ARMAN píše:dej normalni inzerat do sekce tady na forum.e30.cz na http://forum.zraloci.net/ a pod
Moc díky... hned jdu na to

Ještě někdo, kdo by poradil něco ?

Napsal: pon 13.08.2012 21:19
od Misanek
jiriik píše: Ještě někdo, kdo by poradil něco ?
Jo, rád ti něco poradím - nedělej to :twisted:

Napsal: pon 13.08.2012 21:23
od jiriik
Misanek píše:
jiriik píše: Ještě někdo, kdo by poradil něco ?
Jo, rád ti něco poradím - nedělej to :twisted:
pročpak ? :lol:

Napsal: pon 13.08.2012 21:27
od Misanek
Protože sám tak nějak aspoň trochu tuším o čem to je. A dílů na E28 hodně poslední dobou ubývá

Napsal: stř 15.08.2012 14:42
od jiriik
Misanek píše:Protože sám tak nějak aspoň trochu tuším o čem to je. A dílů na E28 hodně poslední dobou ubývá

To máš sice pravdu, ale pořád se dá něco sehnat.

Dělala se vůbec 525i s man převodovkou ?

Napsal: stř 15.08.2012 21:15
od Misanek
Ano, dělala. U e28 se všechny motorizace dělaly s manuální převodovkou

Napsal: pát 17.08.2012 21:30
od jezour
Já měl 524d 66kw. Žádnej závoďák, ale neskutečnej držák. Nebejt to bouraný na předek po předchozím majiteli, kde to pak začlo reznout, tak bych ho neprodal.

Napsal: sob 18.08.2012 09:12
od haCR
Tohle ti schvaluju, auta z 80tých a 90tých let jsou nejlepší. Tady mám tip...když bys koupil tohle + si k tomu sehnal motor, myslím že v e28 byl m20b20 stejnej jak v e30 a e34, tak by to byla jedna s možností.Je jich mraky protože skoro každej s dvacítkou, ho chce swapnout za 25..
S veterán klubem mám zkušenosti, když máš originální stav, bez tuningových sráčů, v pohodě ti to projde na zelený RZ...
Ale zase jedna nevýhoda je ta, že pokud veterán, tak musíš odhlásit původní papíry. A když bys chtěl, aby auto postupně nabývalo na ceně a chtěl ho jednou prodat, má větší cenu s origo papírama...Popřemýšlej

Tady je ten link: http://auto.bazos.cz/inzerat/17551494/1 ... motoru.php

Přeji hodně zdaru :)