Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
vibrace praveho kola e34
jedu 90km/h vpohode nevibruje to ale jakmile tam mam 100km/h tak zacne prave kolo strasne vybrovat.Mam vymenene vsechny cepy rizeni stabiky a udelanou laserovou geometrii aji vyvazeny kola .tedkom jsem menil komplet brzdy (150km zpet) vse dukladne vycistil odmastovacema a dal nove mazani nevite cim by to mohlo byt? uz jsem to dvakrat rozdelaval....
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
na ty pravy strane mam spodni rameno meneny a to druhy je cajk byl jsem na geometrii a tu ti s vuli neudelaj...jinak plechace mam...ale dneska jsem jel a kdyz jedu 110 tak uz to neni tak hrozny nevim co to muze byt protoze predtim nez jsem vymenil brzdy tak to bylo cajk a lehce brzdy zajizdim ted mam na nich 200km...
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
80-110km/hod je rychlost při které se u e34 objeví nevyváženost kol,vůle v čepech a vůbec všechny nedostatky.
Na kolech co tam máš,jsou tam podložky nebo plastový vymezení středu?
Vůli na předku mi nenašli ani na STK i potom když jsem jim řekl, že tam je a ať najde kde,že si to chci dát do pořádku.
Doporučuju zvednout jedno kolo vyzkoušet a postup opakovat na druhé straně. Při zvednutí obou kol najednou to není tak patrné.
Na kolech co tam máš,jsou tam podložky nebo plastový vymezení středu?
Vůli na předku mi nenašli ani na STK i potom když jsem jim řekl, že tam je a ať najde kde,že si to chci dát do pořádku.
Doporučuju zvednout jedno kolo vyzkoušet a postup opakovat na druhé straně. Při zvednutí obou kol najednou to není tak patrné.
i špatný rameno rozvibruje celé auto,stejně jako jedno špatný kolo na zadní části ,u E-34 stačí vážně málo,zkusit jiný kola,pneu,zvednout a zkusit pohybovat sem a tam s HORNÍMY rameny.,tlouct eště nemusí ale můžou být taky nekvalitní a měkké silentbloky že to nedrží správnou stopu a vibruje.Storm píše:Pokud máš vyměněné čepy řízení, je asi nejrozumější co píše beny-maser, dej jiné vyvážené přední kola, protože pokud by byli v háji ramena, tak se to projeví takovým plaváním auta, né třepáním ...
pokud je jisté ,že kola jsou ok ,pneu ok,a optická či dotzková zkouška ramen doma na heveru či zdviži se zdá také ok,zajet na geometrii,pokud ani to ne budou to ty ramena,nebo horní uložení tlumičů,tlumiče atd..zadní část nemlivch to samý. je to boj ,já bojoval 2 roky 7 měsíců a zjistil nekvalitní koupě ,sada italských ramen,,,vše vyměnil i něco navíc a je klid.píšu pouze svojí zkušenost ,ne jediný možný postup při řešení tohoto problému.jen chci pomoct
ale ja mam vsechny cepy rireni vymeneny aji spodni ramenoDELphi a laserovou geometrii jak jsem psal...takze zbejva horni rameno nebo je spatny to spodni novy.zkusim to prezout na zimaky a uvidim nebo jeste zitra zajedu do servisu na prevazeni kola uvidim co to ukaze...(ulozeni tlumicu by melo bejt cajk)
pokud máš spodní nový ,tak tim to nebude ,páč i kdyby bylo sebehorší tak to dělat nebude,chvilku to vydrží.
horší by bylo kdyby byly nový horní a porád by to vibrovalo...protože horší horní rameno,konkrétně siláče nebývají moc kvalitní materiál a zpracování uložení pro šroub,málo tuhý.
zkus lehnout pod auto a kroutit s toim ramenem,jakoby překroutit.pokud to jde lehce ,a nedotkneš se kastle,znamená to ,že siláč neni asi roztrženej,ale je nekvalitní,moc měkkej.stejně jako u mne.nebyl rozervanej,ale o proti kvalitnějšímu rameni byl měkkej siláč a jinak tvarovanej ,jakoby na více dílců byl ten novější.kastle jsem se nedotkl.Kdežto ten starší,měkčí,šel překroutit rukou a klepl mi o kastly,taky ne vždy ,ale třeba v mírným rejdu,proto to na STK nenajdou.roztahujou kola od sebe ale volantem se u toho netočí a neni zapnutej motor,tudíž neběží servo. Jisto jistě ti to neřeknu,sám sem tomu nevěřil,ale fakt mi to pomohlo.
horší by bylo kdyby byly nový horní a porád by to vibrovalo...protože horší horní rameno,konkrétně siláče nebývají moc kvalitní materiál a zpracování uložení pro šroub,málo tuhý.
zkus lehnout pod auto a kroutit s toim ramenem,jakoby překroutit.pokud to jde lehce ,a nedotkneš se kastle,znamená to ,že siláč neni asi roztrženej,ale je nekvalitní,moc měkkej.stejně jako u mne.nebyl rozervanej,ale o proti kvalitnějšímu rameni byl měkkej siláč a jinak tvarovanej ,jakoby na více dílců byl ten novější.kastle jsem se nedotkl.Kdežto ten starší,měkčí,šel překroutit rukou a klepl mi o kastly,taky ne vždy ,ale třeba v mírným rejdu,proto to na STK nenajdou.roztahujou kola od sebe ale volantem se u toho netočí a neni zapnutej motor,tudíž neběží servo. Jisto jistě ti to neřeknu,sám sem tomu nevěřil,ale fakt mi to pomohlo.
