Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
525D malinko kouří i přes DPF
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, poslední dobou jsem vypozoroval že mám malinko očouzené koncovky výfuku. Asi to částečně souvisí s mým posledním problémem s DPF. Mám takovej pocit že to začalo po té, co se vyměnilo víko ventilů (bylo malinko pokroucené a netěsnilo) a přičemž jsem nechal vyměnil jeden vstřik za jetej (původní byl malinko slyšet za studena, novej je zvukově ok).
Mimo to nepociťuju žádný velký změny na výkonu, snad se zdá že se malinko zvýšila spotřeba. Tak o 0,2-0,3 l. Jinak na volnoběh běží auto jak má, motor se netřese.
Předem díky za tipy a rady.
Mimo to nepociťuju žádný velký změny na výkonu, snad se zdá že se malinko zvýšila spotřeba. Tak o 0,2-0,3 l. Jinak na volnoběh běží auto jak má, motor se netřese.
Předem díky za tipy a rady.
-
mara
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no i to je samo mozne.. mam najeto pres 220tkm.. teoreticky by to filtr mohl způsobovat.. na diagnostiku chci zajit nekdy pristi mesic.. driv to bohuzel nestiham..mara píše:Ahoj.Muze to byt tim ze je pricpane dpf a snazi se to regenerovat a vypalovat a proto to lehce kouri .... je to takovy bily kour,nespalena nafta
Kontrolka dpf se nemusi roznout,vetsinou se rozsviti az kdyz je pricpany natolik ze reg. nepomaha
Vse je ale zjistitelne pres diagnostiku ....
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no to je natvrdo nastavená hodnota pro dpf.. ale jinak je životnost víceméně neomezená.... filtr jsem necahval jednou vyčistit.. a pak jsem ho čistil jednou sám.. no uvidíme.. zkusim tu diagnostiku.. bojim se aby to nebyl vstřik.. pak by to nemuselo dobře dopadnout..m.deejay píše:...máš tam ještě původní dpf? , protože předepsaná výměna je cca kolem 200tis
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no tak jsem zjistil že ho mám asi taky propálenej.. nevím jestli to souvisí se vstřikem.. bavil jsem se tenhle tejden s jednim klukem co se tim trochu zabýval u svýho auta.. a říkal že už to u e60 párkrát viděl..rooc píše:už jsem to psal v jiném vláknu, známej ho propálil skrz, mám načatej vstřik a je to za ním jak za liazkou, a pdf tam má
buď to u mě způsobila ona neobvyklá regenrace.. a nebo je to kombinace staří a opotřebení..
každopádně asi zkusím dpf vykuchat a odpojit regeneraci, i když s tím teda z principu moc nesouhlasím.. přijde mi to jako jednodužší a cenově rozumnější řešení..
protože se pod auto teď nedostanu a chci to všechno udělat příští víkend... vyskytnul se jeden problém:
nevím z jakého materiálu je obal dpf???
tipuju že asi ocel, ale chci se ujistit že to neni nerez..
předem díky
ps: kdyby byl někdo příští dny pod autem, stačí na něj šáhnout magnetem.. nerez až na výjimky nemagnetuje..
- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
...jestli to právě není tím, že ten dpf nevyměníš po jeho zaručené životnosti a jen ho tzv. čistíš, čímž se poté časem propálí a dělá to problémy...někdy se šetřit nevyplácí...Jendix píše:no to je natvrdo nastavená hodnota pro dpf.. ale jinak je životnost víceméně neomezená.... filtr jsem necahval jednou vyčistit.. a pak jsem ho čistil jednou sám.. no uvidíme.. zkusim tu diagnostiku.. bojim se aby to nebyl vstřik.. pak by to nemuselo dobře dopadnout..m.deejay píše:...máš tam ještě původní dpf? , protože předepsaná výměna je cca kolem 200tis
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no jasný, ale já myslim že to je pro čechy docela typický..m.deejay píše:...jestli to právě není tím, že ten dpf nevyměníš po jeho zaručené životnosti a jen ho tzv. čistíš, čímž se poté časem propálí a dělá to problémy...někdy se šetřit nevyplácí...Jendix píše:no to je natvrdo nastavená hodnota pro dpf.. ale jinak je životnost víceméně neomezená.... filtr jsem necahval jednou vyčistit.. a pak jsem ho čistil jednou sám.. no uvidíme.. zkusim tu diagnostiku.. bojim se aby to nebyl vstřik.. pak by to nemuselo dobře dopadnout..m.deejay píše:...máš tam ještě původní dpf? , protože předepsaná výměna je cca kolem 200tis
i když na druhou stranu, u hromady lidí to s tím vyčistěnim opravdu fungovalo.. i sám chlápek co dpf vykupuje mi říkal že moc často dpf od bmw nevidí..
jinak platí pořád moje otázka ohledně materiálu..
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Tak se zdá že můj problém je vyřešen, říkal jsem si že sem napíš závěr mého problému:
Už jsem byl připravenej a domluvenej na odpojení DPF, pak jsem ale zajel za známym na diagnostiku. Začal jsem totiž ještě k tomu poměrně intenzivně cítit splodiny v interieru (při zastavení na křížovatce), bylo to pár velmi intenzivních jízdách po dálnici
, dříve to vstoupilo víceméně sporadicky (znásobilo to ještě to, nevím proč, ale chybí mi těsnění v motorovém prostoru na dělícíc stěně mezi motorem a vzduchovými filtry, o to byl smrad ještě silnější)
No a nakonec to všechno způsobili svody. Nebyli nijak dramaticky prasklý, pár prasklin přímo na přírubách u hlavy a jedna menší na těle svodů. Každopádně to ale stačilo na to, aby to turbu ubralo na páře a navíc si to pravděpodobně při ubrání plynu ještě přisálo trochu čerstvýho vzduchu, takže při přidávání a ubírání plynu na místě auto strašně smrdělo (jak starej traktor), díky čemuž auto víc kouřilo, což se podepsalo na DPF.
Nakonec jsem za 2,5t sehnal svody z e39 a jezdím vesele dál. Jen filtr už to asi nerozchodí, buď to bude chvíli trvat než se vyfoukaji všechny saze z koncového tlumiče a nebo je prostě propálenej a pouští vše zkrz. Nevím teda co s tím bude dělat řídící jednotka, když bude např. 3000km pořád nizký tlak, ale jestli se nepletu, někdo tu psal že filtr čistě provrtal a jezdí vesele dál.
Je to všechno znát i na spotřebě, spadla skoro o 1litr, cestu kterou jsem s prasklejma svodama ujel kolem 7,8l/100 jsem teď v neděli dal za 6,9l/100.
Jen takovej tip pro ty co by něco podobnýho řešili, auto nesmí v žádným případě kysele smrdět, musí to bej takovej skoro dýchatelnej neutrální smrad, možná bych to trochu přirovnal ke smradu jako od čistidla SAVO.
Už jsem byl připravenej a domluvenej na odpojení DPF, pak jsem ale zajel za známym na diagnostiku. Začal jsem totiž ještě k tomu poměrně intenzivně cítit splodiny v interieru (při zastavení na křížovatce), bylo to pár velmi intenzivních jízdách po dálnici
No a nakonec to všechno způsobili svody. Nebyli nijak dramaticky prasklý, pár prasklin přímo na přírubách u hlavy a jedna menší na těle svodů. Každopádně to ale stačilo na to, aby to turbu ubralo na páře a navíc si to pravděpodobně při ubrání plynu ještě přisálo trochu čerstvýho vzduchu, takže při přidávání a ubírání plynu na místě auto strašně smrdělo (jak starej traktor), díky čemuž auto víc kouřilo, což se podepsalo na DPF.
Nakonec jsem za 2,5t sehnal svody z e39 a jezdím vesele dál. Jen filtr už to asi nerozchodí, buď to bude chvíli trvat než se vyfoukaji všechny saze z koncového tlumiče a nebo je prostě propálenej a pouští vše zkrz. Nevím teda co s tím bude dělat řídící jednotka, když bude např. 3000km pořád nizký tlak, ale jestli se nepletu, někdo tu psal že filtr čistě provrtal a jezdí vesele dál.
Je to všechno znát i na spotřebě, spadla skoro o 1litr, cestu kterou jsem s prasklejma svodama ujel kolem 7,8l/100 jsem teď v neděli dal za 6,9l/100.
Jen takovej tip pro ty co by něco podobnýho řešili, auto nesmí v žádným případě kysele smrdět, musí to bej takovej skoro dýchatelnej neutrální smrad, možná bych to trochu přirovnal ke smradu jako od čistidla SAVO.
Tím kysele, myslíš štiplavý smrad.. nevím jak to popsat, ale např. když to natočím v garáži.. musím během chvíle ven .. splodiny jsou hodně štiplavé a nedá se to dýchat.. v kabině se navíc poslední dobou objevuje smrad splodin .. obávám se nejhoršího.. obávám se prasklých svodů..Jendix píše:Jen takovej tip pro ty co by něco podobnýho řešili, auto nesmí v žádným případě kysele smrdět, musí to bej takovej skoro dýchatelnej neutrální smrad, možná bych to trochu přirovnal ke smradu jako od čistidla SAVO.
Jestli máš piezo vstřiky, tak ty smrděj takto snad všechny, když maj něco najeto, prostě špatně spálená nafta.Maslista píše:Tím kysele, myslíš štiplavý smrad.. nevím jak to popsat, ale např. když to natočím v garáži.. musím během chvíle ven .. splodiny jsou hodně štiplavé a nedá se to dýchat.. v kabině se navíc poslední dobou objevuje smrad splodin .. obávám se nejhoršího.. obávám se prasklých svodů..Jendix píše:Jen takovej tip pro ty co by něco podobnýho řešili, auto nesmí v žádným případě kysele smrdět, musí to bej takovej skoro dýchatelnej neutrální smrad, možná bych to trochu přirovnal ke smradu jako od čistidla SAVO.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
