Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Po nastartování motoru u E61 se otevře sklo pátých dvéří
Dobrý den, koupil sem BMW 530 XD a po nastartování motoru se mi vždy otevře sklo pátých dvéří. Byla trochu vybitá baterie. Prosím o radu co by to mohlo být. V menu sem nic k nastavení nenašel. Pak ještě jedna otázka , jak spárovat telefon s Bluetooth auta, nejde zaškrtnout aktivace v menu. Díky za radu auto mám teprve jeden den dovežené z It
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no pro někoho kdo to vidí poprvé víc jak odpoledne.. radši bych si nechal do rezervy celý víkend, jde o to, že jakmile dráty přestřihneš (a jinak to v podstatě nejde než je říznout všechny) nemůžeš zavřít ani okno ani páté dveře..Hanz píše:preklesane draty v pantech 5tych dveri, pohledej si tema, resilo se to x-krat, jsou tu navody i s fotkama, odpoledne prace...
za sobotu se to nechá zvládnout.. ale je to tak na 10h práce.. pokud člověk pracuje ve stresu a spěchá možná i za mín.. já se radši dvakrát kontroloval.. prohodit dva správné dráty a můžeš jít nakupovat řidící jednotky..

sundat reprak, vytahnout draty, prestipat, otevrit okno, sundat plasty a krytky, prestipat (doporucuju v ruzne vzdalenosti, at to neni velky bago po zaizolovani), napajet kvalitni a odpovidajici kabely (nejlepe z vrakoviste z Bmw, napsat si kterej na kterej), zaiziolovat, protahnout, seskladat plasty a krytky, v kufru napajet na stare, zaizolovat, vyzkouset, vratit reprak a kryt, hotovo... do 2hod jedna strana, vetsinou je ko prava...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
No jasně, když bych to dělal podruhý jde to taky rychle, protože víš jaký problémy se vyskytnou a co tě čeká. Ale upřímě, napoprvé jde všechno hůř. Já sám sem to dělal prakticky celou sobotu, je ale fakt že nejsem elektrikář a neměl jsem na všechno odpovídající vybavení, navíc jsem se při pájení snažil dávat co nejmenší množství cínu abych neměl ve výsledku velký svazek a trochu jsem si s tím vyhrával. Jinak tvoje doporučení střihat v různých místech, aby nevznikla jedna velká koule, je dobrá připomínka.Hanz píše:sundat reprak, vytahnout draty, prestipat, otevrit okno, sundat plasty a krytky, prestipat (doporucuju v ruzne vzdalenosti, at to neni velky bago po zaizolovani), napajet kvalitni a odpovidajici kabely (nejlepe z vrakoviste z Bmw, napsat si kterej na kterej), zaiziolovat, protahnout, seskladat plasty a krytky, v kufru napajet na stare, zaizolovat, vyzkouset, vratit reprak a kryt, hotovo... do 2hod jedna strana, vetsinou je ko prava...
Osobně bych ani dráty z vrakáče nedoporučoval, kabely prostě stárnou a i když měď vydrží, plastový obal se dříve či později vlivem stáří tak i tak rozloupe, sám jsem to zpozoroval jak byly kabely i mimo místo ohybu poměrně tvrdé.
Já jsem to řešil opravnou sadou na to určenou, ale i tak to nepovažuju za dobrý nápad, cenově drahé a výsledek podobný jako když si člověk koupí kabely někde v prodejně, problém je počet barev a jednotlivé tlouštky. Nejlepší řešení jsou silikonový kabely s extra jemnými žílami, hůře se shání, ale myslím že se to vyplatí. A jak jsem už psal, taková nouzovka je udělat si tabulku s barvami a sehnat barevnou sadu lihových fixů a udělat si svoje barevně odlišené mezikusy. Co se ceny a životnosti asi nejlepší řešení.
Jinak já měl na obou stranách dráty prakticky ve stejném stavu, tzn. za 5min. 12.
Díky za reakce, mluvil sem s prodejcem a ten mě tvrdí, že mu to udělalo taky, ale po nabití baterie to přestalo. Dneska jsem vyndal baterii a byla skoro vybitá (černé kontrolní okno). Připojil sem o něco slabší 88 a výsledek je stejný. Zítra budu mít nabitou tu původní 110, tak se uvidí.
A co to připojení bluetooth, v menu to je, ale nejde zapnout. Pomoc sím
Tak sem to dneska zkusil podle vašich rad a vůbec na ni jsem nepřišel. Jenom na to, že v návodu z německeho servru je malá chyba ve vedení drátů a na jedné větvy to měl už někdo rozdelané (ten někdo vůbec neřešil barevné označení drátů)
Tak kde by to mohlo ještě být...
A co to připojení bluetooth, v menu to je, ale nejde zapnout. Pomoc sím
Tak sem to dneska zkusil podle vašich rad a vůbec na ni jsem nepřišel. Jenom na to, že v návodu z německeho servru je malá chyba ve vedení drátů a na jedné větvy to měl už někdo rozdelané (ten někdo vůbec neřešil barevné označení drátů)
Tak kde by to mohlo ještě být...

neviem aký máš rok,ale ja mám 04 a taktiež nejde mobilný tel. spárovať s autom.Údajne ten bluetooth tam je iba na spárovanie s origo telefonom čo je v lakťovke(ja ho nemám).
Hand free som vyriešil tak,že som si kúpil držiak sim karty,orig. bmw za 150kč (vložíš ho do otvoru v lakťovke) požiadal o 2 sim kartu k číslu čo už mám a ked cestujem tak používam sim-ku v aute.
Hand free som vyriešil tak,že som si kúpil držiak sim karty,orig. bmw za 150kč (vložíš ho do otvoru v lakťovke) požiadal o 2 sim kartu k číslu čo už mám a ked cestujem tak používam sim-ku v aute.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Řikal jsem to, že to neni na chvilinku.Andr228 píše:Měl sem to odizolované a spoj byl pěkně napájený (pouze jeden drát opravovaný) zbytek sem prohlížel a OK (dle mého názoru). Problém je, že to servo funguje, ale jenom při tom nastartování (což nepotřebuju)
Jinak byl to pěkný pakec, začal sem ve 22 a ve 2 skončila pak v 6 odjížděl do práce
Podle mě máš na jedné ze stran hryzlý dráty a nevšiml jsis toho, upřímě si nedokážu představit jak jsi to mohl zkontrolovat. I když svazek z interieru povolíš a na rámu pátých dveří malinko vyvěsíš, na nejhorší místo se stejně nepodiváš (zlom v meziprostoru karoserie a interieru kde jsou kabely vedeny tím černým kovovým vedením). Navíc pokud je jeden, pravděpodobně nejsilnější drát již opravovanej, je otázka v jakém stavu jsou ostatní.
Jestli má tvoje auto 150tkm + , asi bych moc nečekal a rovnou to celý vystřihal a nastavil. Stačí si tady na foru přečíst co to všechno může způsobit a sebrat sebou do věčných lovišt.
Já dráty měnil ve 210 tkm (samozřejmě že to ovlivní hromada faktorů, nejen km, ale i kde to v zimě parkuješ, jak často otevíráš kufr apod.), nejsilnější na výhřev skla byl totálně ukouslej a ostatní to měli nahnutý. Osobně se mi stalo, že jsem se omylem sepnul dva rozdílné dráty a mělo to podobné příznaky co popisuješ, sepnul jeden z motůrků pro otevírání.
Tak mám slíbeno, že mi to prodejce nechá proměřit a opravit.
Je pravda, že dráty jsem celé neviděl, jenom to co je od pantů až k zámku.
Ve středu jedu do Renocaru na diagnostiku a celkovou prohlídku, trošku se bojím co tam všechno zjistí.
Jinak jenom pro vaši informaci je to moje první BMW přešel jsem z mondea.
Je to 2006 na tachometru 172 tis. Zatím ztoho mám ohromující pocit, ty kilowaty to je něco úžasného, první jízda ve sport byla
fíííííha
Je pravda, že dráty jsem celé neviděl, jenom to co je od pantů až k zámku.
Ve středu jedu do Renocaru na diagnostiku a celkovou prohlídku, trošku se bojím co tam všechno zjistí.
Jinak jenom pro vaši informaci je to moje první BMW přešel jsem z mondea.
Je to 2006 na tachometru 172 tis. Zatím ztoho mám ohromující pocit, ty kilowaty to je něco úžasného, první jízda ve sport byla

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no já bych mu spíš navrhl že to necháš na jeho náklady opravit.. jakmile to opraví on, bude to zase jenom jeden nalepenej drát.. to neni řešený.. pokud to tedy bude opravdu kabelama.. což tipuju..Andr228 píše:Tak mám slíbeno, že mi to prodejce nechá proměřit a opravit.
Je pravda, že dráty jsem celé neviděl, jenom to co je od pantů až k zámku.
Ve středu jedu do Renocaru na diagnostiku a celkovou prohlídku, trošku se bojím co tam všechno zjistí.
Jinak jenom pro vaši informaci je to moje první BMW přešel jsem z mondea.
Je to 2006 na tachometru 172 tis. Zatím ztoho mám ohromující pocit, ty kilowaty to je něco úžasného, první jízda ve sport bylafíííííha
jinak bych si na to dal opravdu pozor.. sou tu lidi, kterým to díky těm špatnejm kabelum odpálilo celej modul pro rádio a navigaci.. cenově kolem 20tis..
Tak už mám hotovo, omlouvám se všem za nevěřícnost opravdu byly přerušený dráty jak na jedné tak na druhé straně. Avšak po opravě (kterou jsem dělal nakonec sám) sklo pátých dvěří pořád se po startu stále otvíralo. I když byly tři hodiny ráno stále mi to nedalo, pak mě trklo, co vlasně ovládání pod stěračem? A ono joooooo, byl nějakým způsobem jinak. Ta tyčka s pružinkou nebyla tam kde má být. Teď už je vše v pořádku a funkční. Díky za rady. Jen škoda, že mi nejde zapnout to bluetooth. Snad mi ve středu poradí v Renocaru.
Ještě jednou díky
Ještě jednou díky