Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Po nastartování motoru u E61 se otevře sklo pátých dvéří

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#1 Příspěvek od Andr228 »

Dobrý den, koupil sem BMW 530 XD a po nastartování motoru se mi vždy otevře sklo pátých dvéří. Byla trochu vybitá baterie. Prosím o radu co by to mohlo být. V menu sem nic k nastavení nenašel. Pak ještě jedna otázka , jak spárovat telefon s Bluetooth auta, nejde zaškrtnout aktivace v menu. Díky za radu auto mám teprve jeden den dovežené z It
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#2 Příspěvek od rooc »

to s tím sklem nemám ponětí..., ale vůbec ti to nezávidím
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

preklesane draty v pantech 5tych dveri, pohledej si tema, resilo se to x-krat, jsou tu navody i s fotkama, odpoledne prace...
“Ability is what you're capable of doing.”
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Jendix »

Hanz píše:preklesane draty v pantech 5tych dveri, pohledej si tema, resilo se to x-krat, jsou tu navody i s fotkama, odpoledne prace...
no pro někoho kdo to vidí poprvé víc jak odpoledne.. radši bych si nechal do rezervy celý víkend, jde o to, že jakmile dráty přestřihneš (a jinak to v podstatě nejde než je říznout všechny) nemůžeš zavřít ani okno ani páté dveře..

za sobotu se to nechá zvládnout.. ale je to tak na 10h práce.. pokud člověk pracuje ve stresu a spěchá možná i za mín.. já se radši dvakrát kontroloval.. prohodit dva správné dráty a můžeš jít nakupovat řidící jednotky.. :-D
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#5 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

sundat reprak, vytahnout draty, prestipat, otevrit okno, sundat plasty a krytky, prestipat (doporucuju v ruzne vzdalenosti, at to neni velky bago po zaizolovani), napajet kvalitni a odpovidajici kabely (nejlepe z vrakoviste z Bmw, napsat si kterej na kterej), zaiziolovat, protahnout, seskladat plasty a krytky, v kufru napajet na stare, zaizolovat, vyzkouset, vratit reprak a kryt, hotovo... do 2hod jedna strana, vetsinou je ko prava...
“Ability is what you're capable of doing.”
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Jendix »

Hanz píše:sundat reprak, vytahnout draty, prestipat, otevrit okno, sundat plasty a krytky, prestipat (doporucuju v ruzne vzdalenosti, at to neni velky bago po zaizolovani), napajet kvalitni a odpovidajici kabely (nejlepe z vrakoviste z Bmw, napsat si kterej na kterej), zaiziolovat, protahnout, seskladat plasty a krytky, v kufru napajet na stare, zaizolovat, vyzkouset, vratit reprak a kryt, hotovo... do 2hod jedna strana, vetsinou je ko prava...
No jasně, když bych to dělal podruhý jde to taky rychle, protože víš jaký problémy se vyskytnou a co tě čeká. Ale upřímě, napoprvé jde všechno hůř. Já sám sem to dělal prakticky celou sobotu, je ale fakt že nejsem elektrikář a neměl jsem na všechno odpovídající vybavení, navíc jsem se při pájení snažil dávat co nejmenší množství cínu abych neměl ve výsledku velký svazek a trochu jsem si s tím vyhrával. Jinak tvoje doporučení střihat v různých místech, aby nevznikla jedna velká koule, je dobrá připomínka.

Osobně bych ani dráty z vrakáče nedoporučoval, kabely prostě stárnou a i když měď vydrží, plastový obal se dříve či později vlivem stáří tak i tak rozloupe, sám jsem to zpozoroval jak byly kabely i mimo místo ohybu poměrně tvrdé.

Já jsem to řešil opravnou sadou na to určenou, ale i tak to nepovažuju za dobrý nápad, cenově drahé a výsledek podobný jako když si člověk koupí kabely někde v prodejně, problém je počet barev a jednotlivé tlouštky. Nejlepší řešení jsou silikonový kabely s extra jemnými žílami, hůře se shání, ale myslím že se to vyplatí. A jak jsem už psal, taková nouzovka je udělat si tabulku s barvami a sehnat barevnou sadu lihových fixů a udělat si svoje barevně odlišené mezikusy. Co se ceny a životnosti asi nejlepší řešení.

Jinak já měl na obou stranách dráty prakticky ve stejném stavu, tzn. za 5min. 12.
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#7 Příspěvek od Andr228 »

Díky za reakce, mluvil sem s prodejcem a ten mě tvrdí, že mu to udělalo taky, ale po nabití baterie to přestalo. Dneska jsem vyndal baterii a byla skoro vybitá (černé kontrolní okno). Připojil sem o něco slabší 88 a výsledek je stejný. Zítra budu mít nabitou tu původní 110, tak se uvidí.
A co to připojení bluetooth, v menu to je, ale nejde zapnout. Pomoc sím

Tak sem to dneska zkusil podle vašich rad a vůbec na ni jsem nepřišel. Jenom na to, že v návodu z německeho servru je malá chyba ve vedení drátů a na jedné větvy to měl už někdo rozdelané (ten někdo vůbec neřešil barevné označení drátů)
Tak kde by to mohlo ještě být... :roll:
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#8 Příspěvek od Andr228 »

Ještě jeden dotaz, nevíte který pin na servu ovladání skla pátých dveří je který?
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#9 Příspěvek od speedfred »

neviem aký máš rok,ale ja mám 04 a taktiež nejde mobilný tel. spárovať s autom.Údajne ten bluetooth tam je iba na spárovanie s origo telefonom čo je v lakťovke(ja ho nemám).
Hand free som vyriešil tak,že som si kúpil držiak sim karty,orig. bmw za 150kč (vložíš ho do otvoru v lakťovke) požiadal o 2 sim kartu k číslu čo už mám a ked cestujem tak používam sim-ku v aute.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#10 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ty draty muzou bejt preklesany i po "oprave" (videl jsem uz ledasco, treba stoceny draty k sobe a prelepeny izolepou, bez pajeni), zkontroluj to a oprav, dokud muzes jeste otevrit kufr...
“Ability is what you're capable of doing.”
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#11 Příspěvek od Andr228 »

Měl sem to odizolované a spoj byl pěkně napájený (pouze jeden drát opravovaný) zbytek sem prohlížel a OK (dle mého názoru). Problém je, že to servo funguje, ale jenom při tom nastartování (což nepotřebuju)
Jinak byl to pěkný pakec, začal sem ve 22 a ve 2 skončil :x a pak v 6 odjížděl do práce
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Jendix »

Andr228 píše:Měl sem to odizolované a spoj byl pěkně napájený (pouze jeden drát opravovaný) zbytek sem prohlížel a OK (dle mého názoru). Problém je, že to servo funguje, ale jenom při tom nastartování (což nepotřebuju)
Jinak byl to pěkný pakec, začal sem ve 22 a ve 2 skončil :x a pak v 6 odjížděl do práce
Řikal jsem to, že to neni na chvilinku.

Podle mě máš na jedné ze stran hryzlý dráty a nevšiml jsis toho, upřímě si nedokážu představit jak jsi to mohl zkontrolovat. I když svazek z interieru povolíš a na rámu pátých dveří malinko vyvěsíš, na nejhorší místo se stejně nepodiváš (zlom v meziprostoru karoserie a interieru kde jsou kabely vedeny tím černým kovovým vedením). Navíc pokud je jeden, pravděpodobně nejsilnější drát již opravovanej, je otázka v jakém stavu jsou ostatní.

Jestli má tvoje auto 150tkm + , asi bych moc nečekal a rovnou to celý vystřihal a nastavil. Stačí si tady na foru přečíst co to všechno může způsobit a sebrat sebou do věčných lovišt.


Já dráty měnil ve 210 tkm (samozřejmě že to ovlivní hromada faktorů, nejen km, ale i kde to v zimě parkuješ, jak často otevíráš kufr apod.), nejsilnější na výhřev skla byl totálně ukouslej a ostatní to měli nahnutý. Osobně se mi stalo, že jsem se omylem sepnul dva rozdílné dráty a mělo to podobné příznaky co popisuješ, sepnul jeden z motůrků pro otevírání.
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00
Klubové ID: 2474

#13 Příspěvek od Selix »

kdyz uz do toho vrtas, taky bych doporucoval ty draty vymenit, mne to na e91 popraskalo uz po 100 tkm (a to pry na to e91 nebyvaji tak haklivy jak e61)
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#14 Příspěvek od Andr228 »

Tak mám slíbeno, že mi to prodejce nechá proměřit a opravit.
Je pravda, že dráty jsem celé neviděl, jenom to co je od pantů až k zámku.
Ve středu jedu do Renocaru na diagnostiku a celkovou prohlídku, trošku se bojím co tam všechno zjistí.
Jinak jenom pro vaši informaci je to moje první BMW přešel jsem z mondea.
Je to 2006 na tachometru 172 tis. Zatím ztoho mám ohromující pocit, ty kilowaty to je něco úžasného, první jízda ve sport byla 8O fíííííha
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#15 Příspěvek od Andr228 »

Tak mám další poznatek při startování s otevřeným kufrem zůstane sklo pátých dveří zamčené. :? hm to je fakt divný
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Jendix »

Andr228 píše:Tak mám slíbeno, že mi to prodejce nechá proměřit a opravit.
Je pravda, že dráty jsem celé neviděl, jenom to co je od pantů až k zámku.
Ve středu jedu do Renocaru na diagnostiku a celkovou prohlídku, trošku se bojím co tam všechno zjistí.
Jinak jenom pro vaši informaci je to moje první BMW přešel jsem z mondea.
Je to 2006 na tachometru 172 tis. Zatím ztoho mám ohromující pocit, ty kilowaty to je něco úžasného, první jízda ve sport byla 8O fíííííha
no já bych mu spíš navrhl že to necháš na jeho náklady opravit.. jakmile to opraví on, bude to zase jenom jeden nalepenej drát.. to neni řešený.. pokud to tedy bude opravdu kabelama.. což tipuju..

jinak bych si na to dal opravdu pozor.. sou tu lidi, kterým to díky těm špatnejm kabelum odpálilo celej modul pro rádio a navigaci.. cenově kolem 20tis..
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#17 Příspěvek od Andr228 »

Tak už mám hotovo, omlouvám se všem za nevěřícnost opravdu byly přerušený dráty jak na jedné tak na druhé straně. Avšak po opravě (kterou jsem dělal nakonec sám) sklo pátých dvěří pořád se po startu stále otvíralo. I když byly tři hodiny ráno stále mi to nedalo, pak mě trklo, co vlasně ovládání pod stěračem? A ono joooooo, byl nějakým způsobem jinak. Ta tyčka s pružinkou nebyla tam kde má být. Teď už je vše v pořádku a funkční. Díky za rady. Jen škoda, že mi nejde zapnout to bluetooth. Snad mi ve středu poradí v Renocaru.
Ještě jednou díky
Odpovědět