Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

525 TDS netáhne!!!!!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
525tdse34
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 07.07.2012 00:00

#1 Příspěvek od 525tdse34 »

Zdarec chlapi.Mám obrovskej problém.Koupil jsem 525tds e34 1992 a jede to jak uškrcená 120 :)Za tepla hůř startuje,problém s podávacím čerpadlem to vím.Ale auto je doooost líný.Kilo dám tak za 40s a žere to cca 17l/100km :D Turbo je OK nevím co dál.Pomalu mi dochází moje obrovská trpělivost :D Napadlo mě že někde uniká vzduch od cooleru je to možný????Auto ma se sebou opravdu co dělat.A druhej paradox je že vůbec nehulí!!Dám mu napít za studena do 6000ot/min a ani čmoudik.Tak nevim.Prosím o radu!!! Dííík Jinak je vůz na prodej.Na Bazoš.cz zadejte moje.tel.číslo 608215069 a je tam.Ale když mi někdo porádí a Bawor pojede jak má tak si ho rád nechám.Díííík
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#2 Příspěvek od Lucifer »

6000 za studena? To se ani nedivím, že nejde bůhví jestli už nemáš tak prasklou hlavu, že ten motor prostě nemá tlaky a nepojede :roll: Že to žere je možný čímkoliv špatně seřízený čerpadlo děravý přepadovky děravá nádrž děravý palivový hadice netěsnící čerpadlo (vstřikovací pod sáním). A za tepla to startuje blbě né kvůli podávacímu čerpadlu, ale právě kvůli tomu vstřikovacímu Bosch. Žrát to může taky ještě protože ti mohlo odejít čidlo teploty nebo přetlaku. Zajeď na diagnostiku prvně pak si sežeň někoho kdo trochu TDSu rozumí a ať se ti na to přijede podívat co by s tím mohlo bejt. A hulit nemusí pokud je rozsypanej KAT a tim to taky nemusí jet tohle všechno bych zkouknul.

Ten cooler bych zkusil vyndat a natlakovat nebo ho vypojit úplně a zkusit spojit turbo rovnou se sáním jestli se to zlepší.

PS a porozhlídni se příště, než vložíš novej topic kolik tady toho o TDS už probíráme :roll:
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#3 Příspěvek od ljakubicka »

nevím no ale 6000 za studena u tds bych tak tipoval že ten motor je K.o., podle te ruční pumpy na obrázku někdo jezdil asi často do dna nádrže zkoušel si měnit filtry palivo i vzduch? nebo diagnostika ale je lepší začít jednodužšími věcmi a pak se do toho pouštět hloubkově :wink:
525tdse34
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 07.07.2012 00:00

#4 Příspěvek od 525tdse34 »

JJ SORRY JE TOHO TADY TOLIK ZE MAM HLAVU V PEJRU.aLE KDYZ SUNDAM TU GUMOVOU CCA.10CM DLOUHOU HADICI CO VEDE DO SANI TAK TO DOCELA FOUKA.a JE NEJAKEJ BORDEL V TECH PRETLAKOVEJCH HADICKACH JAK VEDOU DO TECH CIDEL.JEDNA JE NEJAKA POPRASKANA,DRUHA JE NAHRAZENA MODROU TRANSP.HADICKOU SNAD Z OSTRIKOVACU 8O A JEDNA JE URVANA ALE ZA BOHA NEMUZU VYKOUMAT KAM JI PRDNOUT.CERPADLO SNAD NA DYNAMIKU TAKOVEJ VLIV NEMA.MOTOR MA TLAKY OK. CITUJI PREDESLEHO BMW GURU MAJITELE :lol: VSECHNO SEM TO ROZDAL,VYCISTIL VSECHNY HADICE NOVY SPONKY,FILTRY A OD TY DOBY TO NEJEDE.MEL TO TAKOVEJ MAGUREK CCA.14 DNI ALE UPLNE TO ROZ.RDAL...MOTOR NEVARI,NETLAKUJE VODU TAK TO HODIM ASI ZE SKALY :driver: JO KAT TO NEMA JEN ROURU.MEL TO PAN V SERVISU NA KUKACKU PREJ MOTOR GOOD.OMG TO BUDE JESTE HOROR :Confused2: :Confused2: :Confused2:
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#5 Příspěvek od Lucifer »

Co vymejšlíš ? Z sání jde jen jedna hadička na čidlo přetlaku čidlo teploty je v sání napřímo našroubovaný jiná hadička ze sání ani do sání nevede 8O
525tdse34
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 07.07.2012 00:00

#6 Příspěvek od 525tdse34 »

NO
TAM JAK JSOU TY 2 CIDLA U NADOBKY NA SERVO.
525tdse34
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 07.07.2012 00:00

#7 Příspěvek od 525tdse34 »

NO A FOUKA TO Z TY HLINIKOVY CO VEDE Z COOLERU.TAKZE TAM VZDUCH NIKDE NEUTIKA NE??? :( V PONDELI TO HODIM DO SERVISU TAK UVIDIM.DOUFAM ZE TO NEBUDE POKUS-OMYL :(
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#8 Příspěvek od Misanek »

Takže:
1) Vypni si Caps lock. Nechápu a zatím jsem stále nepochopil, jaký smysl má psát všechno velkým písmem. Takto to přinejmenším vypadá, že si tím kompenzuješ "velikost" svého ega nebo přirození :wink:
2) Já tě vidět, jak totčíst chudáka studené TDSo do plných, tak ti ty tvoje obě dvě levé ruce urvu u samé prdele, do které bych ti je posléze nacpal i s tvou hlavou :twisted: Pak přesně kvůli takovýmto hovadům jako jsi ty mají tyto motory pověst takovou jakou mají. Toto bych neměl srdce udělat ani benzinovému motoru (v podstatě žádnému motoru), ne tak dieselovému. Měl by jsi se stydět. :evil: Dyť každý normální majitel auta musí cítit ten chod motoru, chod auta a musí vědět už snad od přírody, že toto je zásadně proti všem pravidlům, jak zacházet se spalovacím motorem! U mě jsi dobytek, který nemá v podstatě absolutní tušení ci se vlastně pod tou kapotou při otočení klíčku děje. V tom případě ale zároveň nechápu, jak jsi mohl dostat řidičské oprávnění,když součástí každé závěrečné zkoušky je i technická stránka vozu, která má právě zabránit takovému hrubému zacházení aspoň z části...
3) Je mi úplně jasné o co tu jde a která bije. Jsi mladý kluk dle mého s čerstvýma notama, který se shlédl v BMW už asi v 15 letech, teď jsi našetřil nějaké prachy a skočil jsi do první největší pasti, kterou jsi našel a ještě k tomu v naftě (která je ti nejspíš stejně k hovnu - bral jsi to, protože to bylo nejlevnější Bávo širokodaleko :D ), aniž by ses obtěžoval si před samotným pořízením něco o tomto motoru pročíst, prostudovat, naučit se atd. Teď v podstatě máš co jsi chtěl
4) To, že za tepla hůř startuje vůbec, ale vůbec nemá co dočinění s podávacím čerpadlem, nýbrž se vstřikovacím čerpadlem, jak už tu někdo správně podotkl. Přesněji a pravděpodobněji s jeho elektronickou regulační hlavou. Selhání podávacího čerpadla se projevuje jinak. Takže nejspíše mimo jiné bude rozhašené i vstřikovací čerpadlo. Nicméně u tohoto evidentního vraku je to už asi stejně jedno...
5) Funkčnost a bezzávadnost turba jsi diagnostikoval podle čeho konkrétně?
No a konečně
6) Doufám, že se ti tuto past nepodaří prodat nějakému slušnému a obětavému člověku. Ten dotyčný by si evidentně pěkně nasral do bot... :twisted:


Ostatním rozumným lidem, které i přes to můj příspěvěk pohoršil se omlouvám, nebylo to záměrem. Nicméně mě dovede tak akorát pěkně vytočit to, když se k autu takto někdo chová vyloženě jako hovado a pak chce ještě rady, jak jej dát dohromady a opravit. Já i kdybych neznal slabiny motoru TDS, tak mě v životě nenapadne dávat jakémukoliv motoru za studena hned kouř až do konce otáčkoměru. To bych si asi radši fakt usekl vlastní péro :twisted: A lidem, kterí toto dělají patří do ruk maximálně tak akorát nasrat a ne dát jim klíče od auta, toť můj názor :wink:
525tdse34
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 07.07.2012 00:00

#9 Příspěvek od 525tdse34 »

:D :D :D :D :D :D MNO AUTO JE MOJE TAKZE NEVIM CO RESIS.POR.CENA 10TIS TAKZE KDYZ MU DAVAM DO 6000 TAK JE TO JEN MUJ PROBLEM.KLIDNE MI TY RUCE MUZES PRIJET USEKNOUT KOUBOJI.JIZERSKÁ 10 JABLONEC N/N.JE TO JEN AUTO NE CLOVEK TAK SE NECERTI.KDYZ SI TAK CHYTREJ TAK SE STAV MI TO POSTELOVAT RAD SE TI ODMENIM RULICKOU BANKOVEK KDYZ SES TAK CHYTREJ.I KDYBY MI BYLO 18 A DO BMW SEM PRESEDL Z MAMINCINY DACIE TAK TI JE DO TOHO PRD.TADY JE BMW FORUM POTREBUJU PORADIT A NE CIST TVOJE NACVICENY HLASKY NEKDE Z PUTYKY.MYSLIM ZE KTOMU TO TADY NESLOUZI.A KDYBY ZA STUDENA TOCIL 9000 TAK HO TAM POSLU :P :P :P TY MI PRIPOMINAS OBTLOUSTLEHO SMOULU V UMASTENEJCH MONTERKACH KTERYMU NEZBYVA NIC JINYHO NEZ SI MAROVAT VOCAS NAD SVOJI TEMPEM NALESTENOU 316I E36.TAK DORAZ MUZEM POKECAT CHLAPAKU
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#10 Příspěvek od Misanek »

Tak pokud se hodláš k autu chovat i nadále jako prase, tak v tom případě nechápu, proč tady žádáš ostatní o rady, když si stejně ničeho nevážíš a auto s tímto přístupem domrdáš dřív nebo ještě dříve :roll:

A máš ten dojem, že kvůli nějakému puberťákovi mám potřebu cestovat přes celou republiku jenom kvůli tomu abych mu řekl, že je dobytek? Nebuď naivní :lol: Mám bohužel i důležitější věci na práci než kurvit auta a smát se nedorosteným dětem, které omylem dostaly řp :twisted:
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#11 Příspěvek od darklord »

525tdse34: kamo ked sa chovas ako debil nielen tu na fore ale aj k autu tak ti tu uz nikto neporadi. A tvoj pisomny prejav si ziada jedine - BAN.
525tdse34
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 07.07.2012 00:00

#12 Příspěvek od 525tdse34 »

:D :D :D hahaha.No nedorostlej pubertak fakt nejsem a řp jsem omylem opravdu nedostal :D :D :D Jestli nemas na palivo rad ti ho zaplatim.Nikdo nerekl ze to do tech 6000 tocim porad,tkv kokutek opravdu nejsem.hahaha...Jestli ma nekdo potrebu ukazovat svalacky reci pres net no tak to nepotrebuje komentar!!!A nejakyho bezzubiho čobola resit fakt nebudu.
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#13 Příspěvek od rooc »

jak to čtu...navrhuju všechy tds zapálit a pokračovat budem e61čkama :-)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#14 Příspěvek od beny-maser »

a od koho čekáš že ti poradí, když jsi tady už všechny co maj TDS nasral a ty co maj benzín suprově pobavil :?:
Odpovědět