Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
525 TDS netáhne!!!!!
Zdarec chlapi.Mám obrovskej problém.Koupil jsem 525tds e34 1992 a jede to jak uškrcená 120 :)Za tepla hůř startuje,problém s podávacím čerpadlem to vím.Ale auto je doooost líný.Kilo dám tak za 40s a žere to cca 17l/100km
Turbo je OK nevím co dál.Pomalu mi dochází moje obrovská trpělivost
Napadlo mě že někde uniká vzduch od cooleru je to možný????Auto ma se sebou opravdu co dělat.A druhej paradox je že vůbec nehulí!!Dám mu napít za studena do 6000ot/min a ani čmoudik.Tak nevim.Prosím o radu!!! Dííík Jinak je vůz na prodej.Na Bazoš.cz zadejte moje.tel.číslo 608215069 a je tam.Ale když mi někdo porádí a Bawor pojede jak má tak si ho rád nechám.Díííík
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
6000 za studena? To se ani nedivím, že nejde bůhví jestli už nemáš tak prasklou hlavu, že ten motor prostě nemá tlaky a nepojede
Že to žere je možný čímkoliv špatně seřízený čerpadlo děravý přepadovky děravá nádrž děravý palivový hadice netěsnící čerpadlo (vstřikovací pod sáním). A za tepla to startuje blbě né kvůli podávacímu čerpadlu, ale právě kvůli tomu vstřikovacímu Bosch. Žrát to může taky ještě protože ti mohlo odejít čidlo teploty nebo přetlaku. Zajeď na diagnostiku prvně pak si sežeň někoho kdo trochu TDSu rozumí a ať se ti na to přijede podívat co by s tím mohlo bejt. A hulit nemusí pokud je rozsypanej KAT a tim to taky nemusí jet tohle všechno bych zkouknul.
Ten cooler bych zkusil vyndat a natlakovat nebo ho vypojit úplně a zkusit spojit turbo rovnou se sáním jestli se to zlepší.
PS a porozhlídni se příště, než vložíš novej topic kolik tady toho o TDS už probíráme
Ten cooler bych zkusil vyndat a natlakovat nebo ho vypojit úplně a zkusit spojit turbo rovnou se sáním jestli se to zlepší.
PS a porozhlídni se příště, než vložíš novej topic kolik tady toho o TDS už probíráme
-
ljakubicka
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
JJ SORRY JE TOHO TADY TOLIK ZE MAM HLAVU V PEJRU.aLE KDYZ SUNDAM TU GUMOVOU CCA.10CM DLOUHOU HADICI CO VEDE DO SANI TAK TO DOCELA FOUKA.a JE NEJAKEJ BORDEL V TECH PRETLAKOVEJCH HADICKACH JAK VEDOU DO TECH CIDEL.JEDNA JE NEJAKA POPRASKANA,DRUHA JE NAHRAZENA MODROU TRANSP.HADICKOU SNAD Z OSTRIKOVACU
A JEDNA JE URVANA ALE ZA BOHA NEMUZU VYKOUMAT KAM JI PRDNOUT.CERPADLO SNAD NA DYNAMIKU TAKOVEJ VLIV NEMA.MOTOR MA TLAKY OK. CITUJI PREDESLEHO BMW GURU MAJITELE
VSECHNO SEM TO ROZDAL,VYCISTIL VSECHNY HADICE NOVY SPONKY,FILTRY A OD TY DOBY TO NEJEDE.MEL TO TAKOVEJ MAGUREK CCA.14 DNI ALE UPLNE TO ROZ.RDAL...MOTOR NEVARI,NETLAKUJE VODU TAK TO HODIM ASI ZE SKALY
JO KAT TO NEMA JEN ROURU.MEL TO PAN V SERVISU NA KUKACKU PREJ MOTOR GOOD.OMG TO BUDE JESTE HOROR

Takže:
1) Vypni si Caps lock. Nechápu a zatím jsem stále nepochopil, jaký smysl má psát všechno velkým písmem. Takto to přinejmenším vypadá, že si tím kompenzuješ "velikost" svého ega nebo přirození
2) Já tě vidět, jak totčíst chudáka studené TDSo do plných, tak ti ty tvoje obě dvě levé ruce urvu u samé prdele, do které bych ti je posléze nacpal i s tvou hlavou
Pak přesně kvůli takovýmto hovadům jako jsi ty mají tyto motory pověst takovou jakou mají. Toto bych neměl srdce udělat ani benzinovému motoru (v podstatě žádnému motoru), ne tak dieselovému. Měl by jsi se stydět.
Dyť každý normální majitel auta musí cítit ten chod motoru, chod auta a musí vědět už snad od přírody, že toto je zásadně proti všem pravidlům, jak zacházet se spalovacím motorem! U mě jsi dobytek, který nemá v podstatě absolutní tušení ci se vlastně pod tou kapotou při otočení klíčku děje. V tom případě ale zároveň nechápu, jak jsi mohl dostat řidičské oprávnění,když součástí každé závěrečné zkoušky je i technická stránka vozu, která má právě zabránit takovému hrubému zacházení aspoň z části...
3) Je mi úplně jasné o co tu jde a která bije. Jsi mladý kluk dle mého s čerstvýma notama, který se shlédl v BMW už asi v 15 letech, teď jsi našetřil nějaké prachy a skočil jsi do první největší pasti, kterou jsi našel a ještě k tomu v naftě (která je ti nejspíš stejně k hovnu - bral jsi to, protože to bylo nejlevnější Bávo širokodaleko
), aniž by ses obtěžoval si před samotným pořízením něco o tomto motoru pročíst, prostudovat, naučit se atd. Teď v podstatě máš co jsi chtěl
4) To, že za tepla hůř startuje vůbec, ale vůbec nemá co dočinění s podávacím čerpadlem, nýbrž se vstřikovacím čerpadlem, jak už tu někdo správně podotkl. Přesněji a pravděpodobněji s jeho elektronickou regulační hlavou. Selhání podávacího čerpadla se projevuje jinak. Takže nejspíše mimo jiné bude rozhašené i vstřikovací čerpadlo. Nicméně u tohoto evidentního vraku je to už asi stejně jedno...
5) Funkčnost a bezzávadnost turba jsi diagnostikoval podle čeho konkrétně?
No a konečně
6) Doufám, že se ti tuto past nepodaří prodat nějakému slušnému a obětavému člověku. Ten dotyčný by si evidentně pěkně nasral do bot...
Ostatním rozumným lidem, které i přes to můj příspěvěk pohoršil se omlouvám, nebylo to záměrem. Nicméně mě dovede tak akorát pěkně vytočit to, když se k autu takto někdo chová vyloženě jako hovado a pak chce ještě rady, jak jej dát dohromady a opravit. Já i kdybych neznal slabiny motoru TDS, tak mě v životě nenapadne dávat jakémukoliv motoru za studena hned kouř až do konce otáčkoměru. To bych si asi radši fakt usekl vlastní péro
A lidem, kterí toto dělají patří do ruk maximálně tak akorát nasrat a ne dát jim klíče od auta, toť můj názor 
1) Vypni si Caps lock. Nechápu a zatím jsem stále nepochopil, jaký smysl má psát všechno velkým písmem. Takto to přinejmenším vypadá, že si tím kompenzuješ "velikost" svého ega nebo přirození
2) Já tě vidět, jak totčíst chudáka studené TDSo do plných, tak ti ty tvoje obě dvě levé ruce urvu u samé prdele, do které bych ti je posléze nacpal i s tvou hlavou
3) Je mi úplně jasné o co tu jde a která bije. Jsi mladý kluk dle mého s čerstvýma notama, který se shlédl v BMW už asi v 15 letech, teď jsi našetřil nějaké prachy a skočil jsi do první největší pasti, kterou jsi našel a ještě k tomu v naftě (která je ti nejspíš stejně k hovnu - bral jsi to, protože to bylo nejlevnější Bávo širokodaleko
4) To, že za tepla hůř startuje vůbec, ale vůbec nemá co dočinění s podávacím čerpadlem, nýbrž se vstřikovacím čerpadlem, jak už tu někdo správně podotkl. Přesněji a pravděpodobněji s jeho elektronickou regulační hlavou. Selhání podávacího čerpadla se projevuje jinak. Takže nejspíše mimo jiné bude rozhašené i vstřikovací čerpadlo. Nicméně u tohoto evidentního vraku je to už asi stejně jedno...
5) Funkčnost a bezzávadnost turba jsi diagnostikoval podle čeho konkrétně?
No a konečně
6) Doufám, že se ti tuto past nepodaří prodat nějakému slušnému a obětavému člověku. Ten dotyčný by si evidentně pěkně nasral do bot...
Ostatním rozumným lidem, které i přes to můj příspěvěk pohoršil se omlouvám, nebylo to záměrem. Nicméně mě dovede tak akorát pěkně vytočit to, když se k autu takto někdo chová vyloženě jako hovado a pak chce ještě rady, jak jej dát dohromady a opravit. Já i kdybych neznal slabiny motoru TDS, tak mě v životě nenapadne dávat jakémukoliv motoru za studena hned kouř až do konce otáčkoměru. To bych si asi radši fakt usekl vlastní péro
Tak pokud se hodláš k autu chovat i nadále jako prase, tak v tom případě nechápu, proč tady žádáš ostatní o rady, když si stejně ničeho nevážíš a auto s tímto přístupem domrdáš dřív nebo ještě dříve
A máš ten dojem, že kvůli nějakému puberťákovi mám potřebu cestovat přes celou republiku jenom kvůli tomu abych mu řekl, že je dobytek? Nebuď naivní
Mám bohužel i důležitější věci na práci než kurvit auta a smát se nedorosteným dětem, které omylem dostaly řp 
A máš ten dojem, že kvůli nějakému puberťákovi mám potřebu cestovat přes celou republiku jenom kvůli tomu abych mu řekl, že je dobytek? Nebuď naivní
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
