Stránka 1 z 1

Napsal: sob 07.07.2012 09:05
od Crazy
Zdar Pánove potřebuju nutně diagnostiku nejlepe z Prahy na e39 530d
nejlépe ještě dnes :wink: víte kde, něco? díky

Napsal: ned 08.07.2012 09:21
od Crazy
to nikdo neví, nedělá? :?

Napsal: ned 08.07.2012 18:48
od magyar
Skús sa dovolať Snejkovi :lol:

Napsal: ned 08.07.2012 18:54
od cmelak
To ti teď nikdo v Praze o víkendu neudělá, všichni jsou a maj v pééči :twisted:

Napsal: ned 08.07.2012 20:44
od Fx
Všimnout si toho dřív, tak jsem řekl, ať se stavíš u mě, takhle je to už pasé. Byl jsem celý den v dílně...

Napsal: ned 08.07.2012 20:44
od Crazy
tímto mockrát díky členu ondra_m z e46.bmwklub.cz za hodinovou ochotu a rychlou pomoc :Poklona:

Napsal: pon 09.07.2012 07:51
od RomanM3
chlapi, když už se tu řeší diagnostika, jak je to s E39 - je to OBD2, nebo OBD1, nebo něco uplně jinýho? Je mi jasný že je tam speciál zásuvka - to řeší adapter/redukce. Ale je potřeba mít ještě i speciál soft na diagnostiku, nebo satčí běžná diagnostika OBD2+redukce na BMW zásuvku? nebo je to ještě nějak podle roku výroby?
moc díky

Napsal: pon 09.07.2012 13:16
od xor
Jestli umí komunikovat porotokolem OBD-II (teda přesněji ISO 9141) nezáleží na tom, jak vypadá konektor. V USA od 96 umějí všechny OBD-II, v austrálii mít nemusely a nemají. Přitom E39 můžou mít jak kulatý 20 pinový konektor a 16pin nebo jen 16pin (změna asi v roce 2000).

Pokud má auto oba, tak na OBD-II konektoru je pouze řídící jednotka motoru a převodovky. Všechny ostatní jsou pouze na kulatym. Pokud má auto jenom OBD-II konektor, tak už jsou v něm zapojené všechny jednotky.

edit: tady je popsáno, jak jsou ty konektory zapojený http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=770882

S běžným ODB-II kabelem (teda typicky ELM) se domluvíš pouze s řídící jednotkou motoru. Takže celkem na houby. Lepší je koupit modifikovaný Vag-com, stáhnout INPA a je to.

Btw. kde najdu řídící jednotku EDC tlumičů?

Napsal: pon 09.07.2012 15:35
od RomanM3
co je modifikovany vag-com? ja mam prave vag-com pro vozy koncernu VW do roku cca 2005. no teď jelikož se hodlám po roce a půl vrátit k bmw, tak bych si jej rád rozšířil o možnost diagnostikovat i vozy bmw - spíše ty starší ročníky prozatím taky max do 2005. našel jsem redukci na kulatou bavorackou zasuvku. takze porízením této asi zacnu. posléze sezenu potrebne sw a pak se uvidi na kolik bude soucasny kabel stihat - co bude schopny najit a co ne. pripadne poridim lepsi kabel. nebo je treba origo kabel s kulatou zasuvkou?preci jen e39 je uz z pohledu elektroniky slozitejsi auto a s vagem se mnohem lip hledaji chyby...
jen nevim co je modifikovany vag-com -muze mi to pls nekdo vysvetlit? Vim že jsou v podstatě dva druhy kabelu s QFP(Atmega - procesor) a bez nej...ale toto som este nepocul 8O
diky

Napsal: stř 11.07.2012 10:21
od xor
Tak to máš obyčejný KKL (bez Atmelu, bez CAN bus), to ti bude na E39 stačit. Úprava spočívá v propojení pinu 7 a 8 a inverzi signálu v MProg (anebo dam doplnit ten tranzistor).

http://new-sweden.com/forum/showthread.php?t=959
http://www.zroadster.net/forum/viewtopic.php?t=23314

Napsal: stř 11.07.2012 12:03
od wacc
xor píše:
Btw. kde najdu řídící jednotku EDC tlumičů?
V kufru, od baterky je směrem dopředu a nahoru..

Napsal: stř 11.07.2012 17:53
od RomanM3
to xor: přesně tak - mám jen obyč KKL s chipem FT232RL, takže ani ten tranzistor tam mašlit nemusím - podle toho jak jsem pochopil ten odkaz. takže mi stačí splašit redukci z OBD na kulatou BMW zásuvku (na aukru za 400) a propojit ty dva piny - no nečekal jsem ani že to bude so easy. Moc díky :Poklona: :palec:
pokud to opravdu bude šlapat, dam vědět

Napsal: stř 11.07.2012 21:45
od xor
V pohodě.

Která z těch krabiček je EDC? Je to ta za PDC? Díky

http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 34544.jpg/

Edit:tak je to ta za PDC, ale stejně se mnou nekomunikuje.