Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Diagnostika Praha-dnes

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Crazy
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: pát 06.04.2007 00:00
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Crazy »

Zdar Pánove potřebuju nutně diagnostiku nejlepe z Prahy na e39 530d
nejlépe ještě dnes :wink: víte kde, něco? díky
Crazy
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: pát 06.04.2007 00:00
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Crazy »

to nikdo neví, nedělá? :?
Uživatelský avatar
magyar Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 430
Registrován: sob 06.09.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3240
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od magyar Člen Klubu »

Skús sa dovolať Snejkovi :lol:
d(- -)b
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Klubové ID: 2687

#4 Příspěvek od cmelak »

To ti teď nikdo v Praze o víkendu neudělá, všichni jsou a maj v pééči :twisted:
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Všimnout si toho dřív, tak jsem řekl, ať se stavíš u mě, takhle je to už pasé. Byl jsem celý den v dílně...
Crazy
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: pát 06.04.2007 00:00
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Crazy »

tímto mockrát díky členu ondra_m z e46.bmwklub.cz za hodinovou ochotu a rychlou pomoc :Poklona:
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy
Klubové ID: 4038

#7 Příspěvek od RomanM3 »

chlapi, když už se tu řeší diagnostika, jak je to s E39 - je to OBD2, nebo OBD1, nebo něco uplně jinýho? Je mi jasný že je tam speciál zásuvka - to řeší adapter/redukce. Ale je potřeba mít ještě i speciál soft na diagnostiku, nebo satčí běžná diagnostika OBD2+redukce na BMW zásuvku? nebo je to ještě nějak podle roku výroby?
moc díky
xor
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: ned 06.05.2012 00:00

#8 Příspěvek od xor »

Jestli umí komunikovat porotokolem OBD-II (teda přesněji ISO 9141) nezáleží na tom, jak vypadá konektor. V USA od 96 umějí všechny OBD-II, v austrálii mít nemusely a nemají. Přitom E39 můžou mít jak kulatý 20 pinový konektor a 16pin nebo jen 16pin (změna asi v roce 2000).

Pokud má auto oba, tak na OBD-II konektoru je pouze řídící jednotka motoru a převodovky. Všechny ostatní jsou pouze na kulatym. Pokud má auto jenom OBD-II konektor, tak už jsou v něm zapojené všechny jednotky.

edit: tady je popsáno, jak jsou ty konektory zapojený http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=770882

S běžným ODB-II kabelem (teda typicky ELM) se domluvíš pouze s řídící jednotkou motoru. Takže celkem na houby. Lepší je koupit modifikovaný Vag-com, stáhnout INPA a je to.

Btw. kde najdu řídící jednotku EDC tlumičů?
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy
Klubové ID: 4038

#9 Příspěvek od RomanM3 »

co je modifikovany vag-com? ja mam prave vag-com pro vozy koncernu VW do roku cca 2005. no teď jelikož se hodlám po roce a půl vrátit k bmw, tak bych si jej rád rozšířil o možnost diagnostikovat i vozy bmw - spíše ty starší ročníky prozatím taky max do 2005. našel jsem redukci na kulatou bavorackou zasuvku. takze porízením této asi zacnu. posléze sezenu potrebne sw a pak se uvidi na kolik bude soucasny kabel stihat - co bude schopny najit a co ne. pripadne poridim lepsi kabel. nebo je treba origo kabel s kulatou zasuvkou?preci jen e39 je uz z pohledu elektroniky slozitejsi auto a s vagem se mnohem lip hledaji chyby...
jen nevim co je modifikovany vag-com -muze mi to pls nekdo vysvetlit? Vim že jsou v podstatě dva druhy kabelu s QFP(Atmega - procesor) a bez nej...ale toto som este nepocul 8O
diky
xor
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: ned 06.05.2012 00:00

#10 Příspěvek od xor »

Tak to máš obyčejný KKL (bez Atmelu, bez CAN bus), to ti bude na E39 stačit. Úprava spočívá v propojení pinu 7 a 8 a inverzi signálu v MProg (anebo dam doplnit ten tranzistor).

http://new-sweden.com/forum/showthread.php?t=959
http://www.zroadster.net/forum/viewtopic.php?t=23314
wacc
Registrovaný
Příspěvky: 875
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1576

#11 Příspěvek od wacc »

xor píše:
Btw. kde najdu řídící jednotku EDC tlumičů?
V kufru, od baterky je směrem dopředu a nahoru..
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy
Klubové ID: 4038

#12 Příspěvek od RomanM3 »

to xor: přesně tak - mám jen obyč KKL s chipem FT232RL, takže ani ten tranzistor tam mašlit nemusím - podle toho jak jsem pochopil ten odkaz. takže mi stačí splašit redukci z OBD na kulatou BMW zásuvku (na aukru za 400) a propojit ty dva piny - no nečekal jsem ani že to bude so easy. Moc díky :Poklona: :palec:
pokud to opravdu bude šlapat, dam vědět
xor
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: ned 06.05.2012 00:00

#13 Příspěvek od xor »

V pohodě.

Která z těch krabiček je EDC? Je to ta za PDC? Díky

http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 34544.jpg/

Edit:tak je to ta za PDC, ale stejně se mnou nekomunikuje.
Odpovědět