Jestli umí komunikovat porotokolem OBD-II (teda přesněji ISO 9141) nezáleží na tom, jak vypadá konektor. V USA od 96 umějí všechny OBD-II, v austrálii mít nemusely a nemají. Přitom E39 můžou mít jak kulatý 20 pinový konektor a 16pin nebo jen 16pin (změna asi v roce 2000).
Pokud má auto oba, tak na OBD-II konektoru je pouze řídící jednotka motoru a převodovky. Všechny ostatní jsou pouze na kulatym. Pokud má auto jenom OBD-II konektor, tak už jsou v něm zapojené všechny jednotky.
edit: tady je popsáno, jak jsou ty konektory zapojený
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=770882
S běžným ODB-II kabelem (teda typicky ELM) se domluvíš pouze s řídící jednotkou motoru. Takže celkem na houby. Lepší je koupit modifikovaný Vag-com, stáhnout INPA a je to.
Btw. kde najdu řídící jednotku EDC tlumičů?