Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M5 E39 ztráta výkonu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
sedmicee
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#1 Příspěvek od sedmicee »

Ahojte, prosimvás tady mám výjezd z diagnostiky, prosím koukněte na to co by mohlo bejt s vanosem, díky moc za každou pomoc, jel jsem s tím z technické a najednou auto začalo haprovat a jet jakoby na málo válců

tady výjezd z DME jednotky:

4F/41 - Signal, exhaust temp. sensor
AC/C4 - VANOS admission-pressure pump
AA/D1 - Secondary-air quantity too low
69/82 - Signal, engine temperature, implausible
8B/88 - Interruption, Tempomat operation
2C/84 - Signal, thermal oil-level sensor
54/D4 - Exhaust VANOS, bank 2, retard valve
2A/C4 - Roadspeed signal, pin 4-22
4A/84 - Inlet VANOS, bank 2, advance valve
72/D1 - Function, exhaust VANOS, bank 2
4B/84 - Inlet VANOS, bank 2, retard valve
8C/81 - Internal fault
71/81 - Function, inlet VANOS, bank 2
A2/48 - Camshaft sensor,bank 2: synchronization to crankshaft
0D/D4 - Signal, oxygen sensor before cat., bank 1
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od noname »

krom toho balastu okolo bych si typl na jedno z čidel vačky, snad ti někdo poradí konkrétněji, nebo se z toho po..eš :D
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#3 Příspěvek od airbone »

sedmicee píše:Ahojte, prosimvás tady mám výjezd z diagnostiky, prosím koukněte na to co by mohlo bejt s vanosem, díky moc za každou pomoc, jel jsem s tím z technické a najednou auto začalo haprovat a jet jakoby na málo válců

tady výjezd z DME jednotky:

4F/41 - Signal, exhaust temp. sensor
AC/C4 - VANOS admission-pressure pump
AA/D1 - Secondary-air quantity too low
69/82 - Signal, engine temperature, implausible
8B/88 - Interruption, Tempomat operation
2C/84 - Signal, thermal oil-level sensor
54/D4 - Exhaust VANOS, bank 2, retard valve
2A/C4 - Roadspeed signal, pin 4-22
4A/84 - Inlet VANOS, bank 2, advance valve
72/D1 - Function, exhaust VANOS, bank 2
4B/84 - Inlet VANOS, bank 2, retard valve
8C/81 - Internal fault
71/81 - Function, inlet VANOS, bank 2
A2/48 - Camshaft sensor,bank 2: synchronization to crankshaft
0D/D4 - Signal, oxygen sensor before cat., bank 1
Budes potrebovat OEM diagnostiku ako napr DIS, ktory ti k dannym chybam vypise viac potrebnych udajov a info, aj frekvenciu ich opakovania a to ci su sporadicke alebo staticke a navrhne a prislusne testovacie procedury. Lebo z takehoto vypisu nebude mudry ani salamun, je to nanic a takmer zbytocne.... Vsetky tieto chyby totiz mozu byt nasledok alebo suvisiet len s jedinou ktora ich sposobila.....
Odpovědět