Stránka 1 z 3
Napsal: pát 29.06.2012 13:56
od Ji-rka
ahoj,
omlouvám se,ale už jsem nenašel téma kde se toto řešilo.
Mam problém s tim,že když se chci rozjet na jedničku,tak si musim pohrát s plynem a spojkou jinak to chcípne a nebo se to rozjede jak kdybych to tlačil.Z mírného kopečka nebo při pohybu rozjezd na dvojku z volnoběhu je OK.
Mezi 900-1600 rpm je to mrtvý,pak to vystřelí jak má.Čerpadlo mam suché,studené starty na drc,teplé chytne za 5 vteřin.Jede v klidu 200km/h a udržim i krok s kámošovou 530dA.
Napsal: pát 29.06.2012 18:39
od beny-maser
no a co řešíš?tds táhne až od cca 2tis otáček, takže pokud ti to ožívá od 1600 tak jsi na tom ještě dobře,pomůže předělat auto na mechaniku nebo čip.
Napsal: pát 29.06.2012 19:19
od Tompo
čip vyřeší hodně, spodek je fatálně živejší, ale rozumím, co řešíš, mě po výměně čerpadla tak nějak divně reaguje plynový pedál, občas s tím při rozjezdu bojuju, nic, nic, a pak raketa... Jinak v TDS předělaném na mechaniku jsem jel a to byl teda na TDS poměry masakr.-)
Napsal: pát 29.06.2012 19:26
od Ji-rka
Co řešim?Tohle neni moje první tds,takže vim jak by to mělo jet.Neni myslim v pohodě,že se to rozjíždí jak kdyby to někdo držel za zadek.Na rozjezd by mě dala i felda.
Čip pomůže citelně?Kdo mi ho udělá,tak aby mi to nezkurvil a nebo jsem neplatil nějakýmu šméčkařovi.Nikoho osvědčeného nemam.A na mechaniku to předělat je docela nákladný.
Kolik čip stojí?
dík.
Napsal: pát 29.06.2012 19:31
od Tompo
Čip mě stál tuším 1500,- a vyměnil jsem si ho sám... Ten spodek je fakt uplně jinde, skoro neřadím

Napsal: pát 29.06.2012 20:14
od rooc
já teda tds nemám ale zajímalo by mě co to je předělat na "mechaniku"
Napsal: pát 29.06.2012 20:18
od Tompo
elektronický plyn vyměnit za klasické lanko, ALE... to jsem řekl vlastně až ten výsledek...
Napsal: pát 29.06.2012 20:24
od rooc
asi to chápu
Napsal: pát 29.06.2012 21:33
od Lucifer
Čistil si a kontroloval čidlo přetlaku ? Hadička ze spodu sání vede do čidla mezi nádobkou servo a zásuvkou na diagnostiku to najdeš já měl hadičku ucpanou olejem a taky jak kdyby mě něco chytlo za prdel a zatáhlo v otáčkách do 2tis přes 2tis to vystřelilo a letělo jak má.
Profouknul jsem hadičku a všechno funguje jak má. Neseká se ti ekonoměr ? Nejde sekaně ?

Napsal: pát 29.06.2012 23:21
od oldaf
Ji-rka píše:Co řešim?Tohle neni moje první tds,takže vim jak by to mělo jet.Neni myslim v pohodě,že se to rozjíždí jak kdyby to někdo držel za zadek.Na rozjezd by mě dala i felda.
Čip pomůže citelně?Kdo mi ho udělá,tak aby mi to nezkurvil a nebo jsem neplatil nějakýmu šméčkařovi.Nikoho osvědčeného nemam.A na mechaniku to předělat je docela nákladný.
Kolik čip stojí?
dík.
Překopat na mechaniku vyjde levnějc než čip. Co levnějc, ještě na tom vyděláš, když rozprodáš to co ti zbyde z elektriky. . A hlavně se pak pořádně svezeš

S mechanikou ti auto táhne i na volnoběh.
Napsal: sob 30.06.2012 01:49
od Ji-rka
ráno kouknu na tu hadičku a ten ekonoměr a dám vědět
Napsal: sob 30.06.2012 09:57
od Lucifer
Hlavně s mechanikou si člověk dovede všechno nastavit mechanicky a odpadá starost s vyběhanou servohlavou

Taky o ní přemejšlím ale ty mechaniky moc nejsou k sehnání aby byly použitelný
Napsal: sob 30.06.2012 11:00
od KarelOstrava

mechanika
O tom slyším prvně!
Byl by někdo tak hodný a napsal mi jak to funguje a co bych k tomu potřeboval? Třeba přes SZ...
A nevadí když už to mám čiplé?
Díky

Napsal: sob 30.06.2012 11:32
od oldaf
KarelOstrava píše:
mechanika
O tom slyším prvně!
Byl by někdo tak hodný a napsal mi jak to funguje a co bych k tomu potřeboval? Třeba přes SZ...
A nevadí když už to mám čiplé?
Díky

Potřebuješ k tomu jen čerpadlo z bmw e28 2,4td. A plynové lanko skoro z čehokoliv třeba z pežota 205d.

Namontuješ to za jedno odpoledne a jezdíš bez veškerých problémů kterýma trpěj motory tds.
To že to máš čiplé tak to ti může být jedno, mechanický čerpadlo není níjak řízeno řídící jednotkou.
Do mechanickýho čerpadla vede jen jeden drát na chcípací ventil.
Já to mám na svým autě udělaný několik let, a za celou dobu jsem s tím neřešil žádnej problém. Na spoustě dalších aut jsem to lidem předělal a každej je z toho pak v šoku jak to jede oproti originálu.
Napsal: sob 30.06.2012 11:40
od oldaf
Lucifer píše:Hlavně s mechanikou si člověk dovede všechno nastavit mechanicky a odpadá starost s vyběhanou servohlavou

Taky o ní přemejšlím ale ty mechaniky moc nejsou k sehnání aby byly použitelný
To máš pravdu že těch mechanických čerpadel je už dost málo, už jich mám v regálu taky jen 5
Na těch starých mechanikách jsou většinou opotřebovaný rozdělovací hlavy ale dá se tam použít rozdělovací hlava z elektrickýho čerpadlaz TDS . Takže i když seženeš nějakou starou orezlou mechaniku za 500kč tak do ní hodíš svojí hlavu, nový těsnění a jezdíš. Nebo do něj můžeš rovnou dát 12mm hlavu z Cuminse 5,9l a pak už to je to zas o něčem jiným.
Napsal: sob 30.06.2012 11:41
od KarelOstrava
oldaf píše:KarelOstrava píše:
mechanika
O tom slyším prvně!
Byl by někdo tak hodný a napsal mi jak to funguje a co bych k tomu potřeboval? Třeba přes SZ...
A nevadí když už to mám čiplé?
Díky

Potřebuješ k tomu jen čerpadlo z bmw e28 2,4td. A plynové lanko skoro z čehokoliv třeba z pežota 205d.

Namontuješ to za jedno odpoledne a jezdíš bez veškerých problémů kterýma trpěj motory tds.
To že to máš čiplé tak to ti může být jedno, mechanický čerpadlo není níjak řízeno řídící jednotkou.
Do mechanickýho čerpadla vede jen jeden drát na chcípací ventil.
Já to mám na svým autě udělaný několik let, a za celou dobu jsem s tím neřešil žádnej problém. Na spoustě dalších aut jsem to lidem předělal a každej je z toho pak v šoku jak to jede oproti originálu.
Jo,supr,vysvětleno i pro laika
Zkusím jak bude čas,díky...
Napsal: sob 30.06.2012 11:42
od oldaf
Jediná nevýhoda je že s mechanikou nefunguje tempomat.
Napsal: sob 30.06.2012 11:55
od Tompo
Co si účtuješ za takovou přestavbičku? Jinak 12MM hlava, to už pak nemůže být vidět za autem, ne?

Napsal: sob 30.06.2012 12:25
od oldaf
Tompo píše:Co si účtuješ za takovou přestavbičku? Jinak 12MM hlava, to už pak nemůže být vidět za autem, ne?

- To se dá těžko říct, někdo si přiveze čerpadlo třeba ve stavu že se musí komplet rozebrat a vyčistit a přetěsnit. Ale pokud si někdo přiveze čerpadlo na který není potřeba sáhnout, tak pak jen nasadit a trochu poladit tak to dělám do 2000kč bez matroše.
S 12mm se dá normálně jezdit, kouří to podle toho kolik nafty přidáš na čerpadle. Já ji mám namontovanou přes rok. A známýmu jsem ji taky nechával na omegu. kouří to takhle při 209PS :
http://www.youtube.com/watch?v=XM3VMNaX ... el&list=UL
Napsal: sob 30.06.2012 15:16
od ljakubicka
zdar, měl jsem ten samý problém co maš ty, ale vyřešil jsem to čipem a auto jede uplně jinak, pěkně od spodu, koukni třeba na powerchips.cz ja jsem si to nechaval od něj dělat a stálo mě to 1500. samozřejmě že to nebylo na brzdě a těch sračkach co se dělaji ty testy ale poznáš to hned po namontování. S tim člověkem se da dobře domluvit jenom bych doporučil
