Stránka 1 z 1

Napsal: pát 22.06.2012 11:57
od berkelay
Ahoj, po výměně vodní pumpy mi v servisu vyměnili i nemrzku, ale nalili ji tam tolik, že celý ten plovák trčí ven, zřejmě asi nepochopili obrázek který je hned vedle toho namalovaný :-) Jak tedy dostat množství nemrzky na správnou hladinu aniž bych pak musel odvzdušňovat? Jde to vysát nějak horem z té expanzky hadičkou? Je to velký problém, když je tam vody moc? Motor se nepřehřívá, topení topí, vše ok.
Díky za odpověď.

Napsal: pát 22.06.2012 12:32
od JaraX
nastartuj, otevři odvzdušnovací šroub a nech vytíkat dokud nebudeš spokojeny :)

Napsal: pát 22.06.2012 15:11
od berkelay
díky za nápad, vyzkouším to, štvě mě když na autě není něco jak má být, i když se jedná o blbou hladinku vody

mimochodem, ani ve snu by mě nenapadlo, že první kdo mi v 5er fóru odpoví na dotaz bude zrovna JaraX :D

Napsal: pát 22.06.2012 15:15
od JaraX
ja ti schvalně tak poradil aby se ti to pokazilo :D
a vyčisti si odtok at neděláš zbytečně hlavu :)

Napsal: pát 22.06.2012 15:26
od berkelay
JaraX píše:ja ti schvalně tak poradil aby se ti to pokazilo :D
a vyčisti si odtok at neděláš zbytečně hlavu :)
no právě, to mě taky napadlo, že mi tady poradíš tak, abych toho svého pětkového mazla zničil tak, že už pětku chtít nebudu a koupím si e38 :-)

prosím tě, jaký odtok myslíš? Kde to najdu? To fak může rozmrdat hlavu? Jak to vyčistit?

Napsal: pát 22.06.2012 15:36
od JaraX
tys to nečetl?
ve srovnani E38 vs E39 jsem psal že 39 měla nějaké vyrobní vady.
konkrétně u řidiče pod brzdovým válcem je odtok vody, do toho odotku když ti spadne list, tak jak zaprší, stojí tam voda, jak brzdíš,voda jde podtlakem do motoru do olejové vany, no a voda v oleji víš co děla? ono to špatně maže.
takže se ti bud zadře motor a nebo uvidíš vodu v oleji, řekneš si že je praskla palice a jen tak zbytečně uděláš palici tak jako muj kamarad kterej narval do 523i motoru 25 tisic kvuli listu spadenymu v odtoku.

Napsal: pát 22.06.2012 15:48
od berkelay
jo tak to jsem četl, vím o tom problému, já jsem myslel, že je ještě někde nějaký jiný odtok týkající se hlavy :-) Ty kanálky po stranách u obou kabinových filtrů čistím vždycky důkladně s každou výměnou samotných filtrů a pomocí plné petky zkouším, jak rychle to odtýká a protože auto myju tak 2x týdně s tím, že alespoň hadrem vždy opráším motorový prostor, naimpregnuju plastové části tak odstraňuju i ten bordel ze stromů co se tam usadí kolem gumového těsnění kapoty a u těch kanálků, takže snad mám tenhle problém vyřešen