Stránka 1 z 1
Napsal: pát 22.06.2012 11:57
od berkelay
Ahoj, po výměně vodní pumpy mi v servisu vyměnili i nemrzku, ale nalili ji tam tolik, že celý ten plovák trčí ven, zřejmě asi nepochopili obrázek který je hned vedle toho namalovaný

Jak tedy dostat množství nemrzky na správnou hladinu aniž bych pak musel odvzdušňovat? Jde to vysát nějak horem z té expanzky hadičkou? Je to velký problém, když je tam vody moc? Motor se nepřehřívá, topení topí, vše ok.
Díky za odpověď.
Napsal: pát 22.06.2012 12:32
od JaraX
nastartuj, otevři odvzdušnovací šroub a nech vytíkat dokud nebudeš spokojeny

Napsal: pát 22.06.2012 15:11
od berkelay
díky za nápad, vyzkouším to, štvě mě když na autě není něco jak má být, i když se jedná o blbou hladinku vody
mimochodem, ani ve snu by mě nenapadlo, že první kdo mi v 5er fóru odpoví na dotaz bude zrovna JaraX

Napsal: pát 22.06.2012 15:15
od JaraX
ja ti schvalně tak poradil aby se ti to pokazilo

a vyčisti si odtok at neděláš zbytečně hlavu

Napsal: pát 22.06.2012 15:26
od berkelay
JaraX píše:ja ti schvalně tak poradil aby se ti to pokazilo

a vyčisti si odtok at neděláš zbytečně hlavu

no právě, to mě taky napadlo, že mi tady poradíš tak, abych toho svého pětkového mazla zničil tak, že už pětku chtít nebudu a koupím si e38
prosím tě, jaký odtok myslíš? Kde to najdu? To fak může rozmrdat hlavu? Jak to vyčistit?
Napsal: pát 22.06.2012 15:36
od JaraX
tys to nečetl?
ve srovnani E38 vs E39 jsem psal že 39 měla nějaké vyrobní vady.
konkrétně u řidiče pod brzdovým válcem je odtok vody, do toho odotku když ti spadne list, tak jak zaprší, stojí tam voda, jak brzdíš,voda jde podtlakem do motoru do olejové vany, no a voda v oleji víš co děla? ono to špatně maže.
takže se ti bud zadře motor a nebo uvidíš vodu v oleji, řekneš si že je praskla palice a jen tak zbytečně uděláš palici tak jako muj kamarad kterej narval do 523i motoru 25 tisic kvuli listu spadenymu v odtoku.
Napsal: pát 22.06.2012 15:48
od berkelay
jo tak to jsem četl, vím o tom problému, já jsem myslel, že je ještě někde nějaký jiný odtok týkající se hlavy

Ty kanálky po stranách u obou kabinových filtrů čistím vždycky důkladně s každou výměnou samotných filtrů a pomocí plné petky zkouším, jak rychle to odtýká a protože auto myju tak 2x týdně s tím, že alespoň hadrem vždy opráším motorový prostor, naimpregnuju plastové části tak odstraňuju i ten bordel ze stromů co se tam usadí kolem gumového těsnění kapoty a u těch kanálků, takže snad mám tenhle problém vyřešen