Stránka 1 z 1

Napsal: pát 15.06.2012 21:30
od bmwroman
Cusky,potrebuji poradit s vyfukem:
mam 530d r.v.1999,muzu dat koncovy vyfukovy tlumic pryc?neuskodi to motoru atd.nemam zkusenosti s bmw.mam ho teprve mesic.ten 3liter nema zadny zvuk jo resenhi je koupuit si m5 ale toho nemam.diky za radu :D

Napsal: pát 15.06.2012 22:17
od clay
bmwroman píše:Cusky,potrebuji poradit s vyfukem:
mam 530d r.v.1999,muzu dat koncovy vyfukovy tlumic pryc?neuskodi to motoru atd.nemam zkusenosti s bmw.mam ho teprve mesic.ten 3liter nema zadny zvuk jo resenhi je koupuit si m5 ale toho nemam.diky za radu :D
už tu byl frajer, co si do výfuku udělal vrtákem díru, aby se mohl kochat super zvukem... 8O

Napsal: pát 15.06.2012 22:32
od bibikuba
pokud chceš tunit naftu :D tak co já vím tak na naftě funguje dobře Remus-ta cena je mazec ale fakt to funguje :D :D jinak ty laciný sport.výfuky je jen ozdoba,nezáživnej rachot a nic nepřipomínající zvuk :? :? jinak myslím se to na BMW moc nehodí-neni to embéčko :D :D

Napsal: sob 16.06.2012 10:30
od Rejchy
:roll: sis měl koupit benzína když chceš pěkný zvuk motoru. A i ten dýzl ma u BMW pěknej zvuk,narozdíl od různých chrochtáků.

Napsal: sob 16.06.2012 10:37
od magyar
Naháňať pekný zvuk u dízlu je vtipné, ale keď už by som to sám robil, tak asi siahnem po Eisenmannovi...

Napsal: sob 16.06.2012 21:39
od bmwroman
jo motor ma suprovy zvuk,ja to chci nejak jeste trochu doladit mate nejake stranky kde sezenu ten kvalitni vyfuk?na internetu jsem nic nenasel jenom lacine univerzaly a to nechci

Napsal: ned 17.06.2012 00:00
od Pavel_Franta
... co na to říct...

já mám bmw e39 530dA, přepodkládám že teda máme to samý...

ten zvuk ti připadá málo výraznej...? si zajed do garáže a dojde ti že je dost výraznej, ale interier tě dobře izoluje od okolí...

... sry, sám jsem autorem debilních vláken a tak vím že je úplně normální když mi někdo řekne že jsem debil... a proto bych rád využil stejného práva a řekl něco podobného tobě :)

protože založit vlákno na téma: málo mi to řve dovnitř (i přes to že půlka lidí tady ví přesně co je vevnitř slyšet), tak ti asi opravdu pomůže jen uspokojit svou touhu jako mladý cikáni, nastrčením okapového kolene na vejfuk nebo něco obdobného :D

Napsal: ned 17.06.2012 01:40
od bibikuba
bych to takhle zas neviděl :D :D Pravdou je že ten kvalitní fejfuk ten zvuk šestiválce i u nafty ještě umocní ale zvuk benzínováho šestiválce z nafty neuděláš :D :D to je prostě o něčem jiném..I když pořídíš za dlouhý peníze třeba Remus či jinej kvalitní tak to k tomu autu prostě nepasuje :wink: :wink: Jestli tě svádí myšleka očouzenýho zadku a mastnýho skla tak pořid třeba Golfa,noo...

Napsal: ned 17.06.2012 07:18
od Pavel_Franta
jo chápu... zas tak černě bys to neviděl, ale aby víc řvalo dovnitř, tak stejně zbejvá jen vrtákem díra do vejfuku, nasadit okapový koleno na konec, nebo ideálně nejdřív koupit auto, jehož zvuk ti na benzíně před tvojí 18ti letou partičkou, může konkurovat jejich vytuněným, vyčiplým, se závodními pruhama cinktutýma fiatama UNO, feliciema a jinýma drakama :)

.... přijmi to... jestli si chtěl auto na onanování i za jízdy a otevřený okna tě neuspokojujou... tak si totiž koupil auta na špatné palivo :D ... (když ale ono ti to prej bude žrát míň vid :), vlastně ani ne, když stim budeš kroužit jen od srazu na benzíně, přes Kaufland a domu :) (za normálních okolností bych se bál to napsat, ale zrovna nesmrdíš byznysem co tě žene přes dálníce za hranice :D

Napsal: ned 17.06.2012 08:21
od JaraX
ten diesel nikdy nebude mít pěknej zvuk, navíc ubrání protitlaku není moc rozumný, turbo dostane zabrat.

Napsal: ned 17.06.2012 11:25
od Jendix
JaraX píše:ten diesel nikdy nebude mít pěknej zvuk, navíc ubrání protitlaku není moc rozumný, turbo dostane zabrat.
proč by mělo dostat zabrat? nerozumim? naopak.. čim menší protitlak tim lépe, to je ostatně jeden z důvodů.. proč u motorů s DPF turbo víc trpí..

Napsal: ned 17.06.2012 11:27
od JaraX
protitlak k turbu je přesně vypočítanej, nastavenej, u auta kde by za turbem už nebylo nic by to turbo šlo srát mnohem dřív. sammozřejmě velkej protitlak je taky špatně.

Napsal: ned 17.06.2012 11:32
od Kail
Nesmysl,katy ven,nechat jen origo zadní tlumič.Se zvukem to zase tolik neudělá,ale půjde líp do otáček - a znatelně.

U LC mi končí výfuk turbem a jak to pěkně oživlo.

Jestli může nebo nemůže mít diesel pěknej zvuk je věc vkusu,já prostě miluju zvuk turba :twisted:

Napsal: ned 17.06.2012 11:36
od Jendix
JaraX píše:protitlak k turbu je přesně vypočítanej, nastavenej, u auta kde by za turbem už nebylo nic by to turbo šlo srát mnohem dřív. sammozřejmě velkej protitlak je taky špatně.
když se nad tim zamyslíš.. tak je to naprostá blbost.. tim protitlakem to turbo akorát brzdíš.. nic jinýho.. turbo pracuje na principu rozdílu tlaků.. tzn. čim větší je rozdíl.. tim rychleji se turbo roztočí..

Napsal: ned 17.06.2012 11:47
od Kail
Jendix má pravdu - čím menší "protitlak" (odpor) turbo má,tím rychleji se roztočí a tím rychleji dokáže naplnit motor - ale nezničí se protože max. tlak stejně určuje wastegate = (pro naprostý nevědomce) když tlak dosáhne maxima je otevřen obtok spalin okolo turba,tudíž se turbo nijak zvlášť nepřetáčí.

Turbu škodí zvětšování tlaku (buď čipem nebo prostě zkrácením (či prodloužením) ovládací tyčky na wastegatu),to už je na každým :wink:

Napsal: ned 17.06.2012 11:51
od JaraX
Jendix píše:
JaraX píše:protitlak k turbu je přesně vypočítanej, nastavenej, u auta kde by za turbem už nebylo nic by to turbo šlo srát mnohem dřív. sammozřejmě velkej protitlak je taky špatně.
když se nad tim zamyslíš.. tak je to naprostá blbost.. tim protitlakem to turbo akorát brzdíš.. nic jinýho.. turbo pracuje na principu rozdílu tlaků.. tzn. čim větší je rozdíl.. tim rychleji se turbo roztočí..
přesně tak, a takle se roztáčí pomaleji, je to stejné jako bys zvedl tlak před turbem. rychlost roztáčení turba má taky vliv na jeho životnost, ale né takovou jako zvyšování tlaku. někde jsem o tom četl článek.

Napsal: ned 17.06.2012 15:24
od bmwroman
ok diky za rady seru na to a necham origo diky

Napsal: pon 18.06.2012 07:55
od beny-maser
:potlesk: