Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 525tds ´93 E34 vúbec netáhne.
Dobrý den pánové, chtěl bych Vás poprosit o radu, co spúsobuje tuhle situaci vozu. Auto se na rovince rozkutálí trěba i na 120, no jakmile přijde kopeček rychlost klesá, a já podradím z pětky na trojku ,a držím sotva 60km/h, víc nic. Čerpadlo z hlavy neteče, trochu nafty bylo jen pri hadičce nafty od filtru, snad zlá sponka, vštriky suché, teplý start mírne dlhší +/-3s, na čež se od motoru vyvalil bílý dým nespálené nafty (poškodený vlnovec výfuku?) . Na jiném fóru jsem objevil stejný problém a diagnostika hlásila chybu G80 něco s jehlou (řídící vstřik?), no bohužel zakladatel už o vyřešení neinformoval. Nakolik jsem doteď jezdil s Felicií 1.9D, jsou mi malé výkony blízké, tudíž mám odhad, a baworu nedávam tah ekvivalentní ani 40kW, flicka ten kopec vytáhne 90 na čtyřce.
Za rady předem děkuji.
Za rady předem děkuji.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
děkuji, to mne teší, že je naděje na tak lehkou opravu, jde o to že auto chci koupit, je v super stavu, bez koroze, no protože vúbec netáhne, majitel ho dává levně, čímž bych za slušnou cenu získal své vysněné BMW, nenápadně pak na to kouknu při finalní obhlídce
(taky vím že to múže být horší prúser se vstřik. čerpadlem, snad ne
)

(taky vím že to múže být horší prúser se vstřik. čerpadlem, snad ne

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
jasný, právě proto to takhle řeším, a hlouběji se tím zabývám, protože je po žene, ne po mladém závodníkovi v šiltovce na křivo, a jediná koroze kterou jsem postřehl byl malý puchýřek nad ŠPZtkou, koroze mi sežrala už dvě ´´auta´´, takže je to taky múj názor, motor spravíš, ale když schnije kasna je konec. A je docela levně, kvúli tomu problému, asi to nikdo nechce, takže v porovnání s jinými drahšími kusy, mi stále zbýva dost peněz, i kdyby to bylo čerpadlo, no rád bych se tomu vyhnul, svíti ABSko (možna snímač, levný taky neni), hučí ložisko kola, a ktoví co jsem jěšte nepostřeh.
Zatím tedy děkuji uctivě za radu, už se nemohu dočkat až tam tu upadlou hadičku rukou nahmatám
.
Zatím tedy děkuji uctivě za radu, už se nemohu dočkat až tam tu upadlou hadičku rukou nahmatám

Podle mě to tou hadičkou nebude. I přes to by to přecejenom jenlo líp než 1.9D. Dle mého názoru je mnophem větší pravděpodobnost že budou třeba tlaky v prdeli. Mrkni na olej kolik ho v motoru je. Jestli bude ryska suchá (s čímž už jsem se u jednoho prodeje taky setkal) tak je něco určitě špatně. Nicméně i u rysky dolité přesně na horní okraj jsem při koupi mírně nervozní, asi paranoia 

tak teď jsi mne zneistil, tlaky to by byl pruser na druhou, ruce pryč, já myslel že to není častá závada těchto parních motoru (spíš benzíny s nikasilem), olej rozhodne skontroluju, a budu požadovat první studený start predemnou, to je dobrý indikátor komprese, i když je zrovna léto no, kupovat to při -10°C to by bylo o jiném.
Ale mám za to, že to vylítaný není (315 000), ženy zvyknou spíš podtáčet než závodit
Ale mám za to, že to vylítaný není (315 000), ženy zvyknou spíš podtáčet než závodit

Divej, je to stará mrdka, takže s tím může být naprosto cokoliv
A to že to teď má ženská neznamená, že to před ní nemělo x hovad s prasáckým zacházením.
Jo a vystrašit jsem tě nechtěl, ale je to věc, která mě prostě logicky napadla - zmínil jsi býlý dým z nespálené nafty, ale ten bývá většinou černý. Býlý dým je z nekvalitního spalování například když trysky blbě práší. Nebo sis ho mohl taky zaměnit s modrošedým dýmem, který samozřejmě znamená olej ve válcích = pravděpodobně špatné tlaky vzhledem k chybějícímu výkonu. Takže asi tolik k mojí dedkuci

Jo a vystrašit jsem tě nechtěl, ale je to věc, která mě prostě logicky napadla - zmínil jsi býlý dým z nespálené nafty, ale ten bývá většinou černý. Býlý dým je z nekvalitního spalování například když trysky blbě práší. Nebo sis ho mohl taky zaměnit s modrošedým dýmem, který samozřejmě znamená olej ve válcích = pravděpodobně špatné tlaky vzhledem k chybějícímu výkonu. Takže asi tolik k mojí dedkuci

nejelo,bych řek...pokudtojede po rovinědobřeadokopce to netahne ba naopak zpomaluje,,je toněco okolo toho snímače,třeba jen hadička,nebosnímačsamotný...nebo turbína.Misanek píše:Podle mě to tou hadičkou nebude. I přes to by to přecejenom jenlo líp než 1.9D. Dle mého názoru je mnophem větší pravděpodobnost že budou třeba tlaky v prdeli. Mrkni na olej kolik ho v motoru je. Jestli bude ryska suchá (s čímž už jsem se u jednoho prodeje taky setkal) tak je něco určitě špatně. Nicméně i u rysky dolité přesně na horní okraj jsem při koupi mírně nervozní, asi paranoia
soudíc z toho že otáčky držely dobře, a běh byl jemny, a plynulý, to vážně vypadá na poruchu přeplňování. Jak říkám zrychlovalo plynule, bez cukání v celém rozsahu otáček (do červeného jsem nešel), jen to prostě na stovku zabralo tak 30s, pak v kopci začal dost spomalovat, a já musel podradiť o dva stupně.. prostě bez dechu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762
A nejhorší je, že když se svezeš třeba V8-mičkou, tak už zas nechceš nic slabšího
. Ale TDS, když není extra vyšeptalé a dojebané, tak není k zahození. Já mám teˇnajeto 3000km po výměně komplet rozvodů, vstřik. čerpadla a všeho možnýho, sice jsem do toho vrazil 30tKč, ale jako ten motor je uplně o něčem jiném!!!
