Stránka 1 z 1

Napsal: ned 03.06.2012 10:34
od JJ_E60_530D
E60 530D, rv 2003, prosím, nemáte někdo podobnou zkušenost a nějaké řešení? při startu někdy idrive vypíše Fuel Pump Fault a motor nejde natočit. Stačí nechat otočený klíček cca 10 sekund nafta se natahne a motor chytne. Dělá to jenom někdy, diagnostika nic neodhalila. Zajímavé, že to dělá často při plné nádrži, skoro pokaždé, když chci odjet od stojanu. Chyba bývá spojená s další chybou - protiskluzu, ale to nemusí mít souvislost.
Vyměnit palivové čerpadlo není problém, ale nebude se chyba fuel pump fault opakovat i po výměně?

Napsal: ned 03.06.2012 19:40
od muunky
Zkus změřit tlak paliva v tu chvíli když to nejde nastartovat a uvidíš. Je pravidelně měněn palivový filtr ? Pokud je tlak a filtr ok, tak kontrola relé pal. čerpadla a jednotky (napájení, komunikace atd.)

Napsal: pon 04.06.2012 11:24
od JJ_E60_530D
Filtr je v podstatě nový (2tiskm). Mizerné je, že nedokážu vysledovat, kdy se chyba stane. Přijde mi, že to hlásí náhodně (někdy studený motor, někdy zahřátý atd) a diagnostika neodhalila žádnou chybu, kromě chyby v modulu polohy volantu - to souvisí s chybou protiskluzu a stabilizace, ale s čerpadlem by to nemělo nic mít. Když přijedu do servisu, tak to chybu samozřejmě nehlásí. Takže se chystají mi tam dát nové čerpadlo (6,5k+práce). Tak to asi absolvuju a uvidíme.

Napsal: pon 04.06.2012 20:51
od muunky
Jednou jsem řešil hodně podobnou věc a bylo to relé pal. čerpadlo. Blbý je, že to dělá sporadicky. Kdyby jsi to uměl vyvolat, tak se dá změřit napájení a všechny věci okolo.

Napsal: stř 22.08.2012 23:23
od tomblax
Čágo,

prosim tě,přišel jsi na něco,kolem toho tvýho problému? Já mam totiž dost podobnej problem a už nevim,co bych vyměnil.. Pumpa je ok,dává 6,5 baru. Rosvítí se protiprokluz, občas naskočí feul pump fault..občas chyba převodovky..ale po chvíli třeba to auto normálně chytne a pak jede,jako by nic.. někdy teda musim jet i bez protiskluzu.. většinou mi to dělá po ránu za studena a vlhka..

Napsal: čtv 23.08.2012 17:31
od Vanessa_CZ
Co třeba dotažený plus na baterce a zasunutý všechny relátka a pojistky v kufru. Měl jsem zkušenost z Horimexem po jejich servisu auto dělalo podobný závady a nakonec to byl povolený plus na baterce a napul vytažený relé z pojistkové skříňky v kufru! A pochybuju, že by se to samo povolilo :-)))

Napsal: ned 26.08.2012 21:27
od tomblax
Všechno jsem kontroloval už nejmíň třikrát..kontakty na baterce..podpětí..pojistky...relátka..kontakty na nic..kabely okolo..štekry..prostě nic.. Mě to nahodí chybu převodovky a ta blokne start..pak do toho naskočí občas i ten protiprokluz a taky to nestartuje..tyhle dvě zavady tam naskočily z ničeho nic a současně..teď se jen předbíhaj v tom,která mě nenechá nastartovat..předpokládám,že problem vychází z jedný totální kraviny někde v autě...ale jelikož jsem už prolez snad všechno,nedivil bych,kdyby to snad bylo i mimo auto. Každopoádně,když mě to nenechá nastartovat,tak to pak nahodí občas i tu palivovou pumpu.. ale to už musí bejt vysokotlak uplně přecpanej naftou,pač slyšim,jak už jde zpátečkou zpátky..a ta pumpa dává po změření 6,5 baru..čili sporadicky..

Napsal: pon 27.08.2012 07:40
od Doktor1
Zkus hlavní,modré,relé motoru..

Rozebrat,podívat se,jestli není opálený kontakt..

Napsal: úte 28.08.2012 00:06
od tomblax
Doktor1 píše:Zkus hlavní,modré,relé motoru..

Rozebrat,podívat se,jestli není opálený kontakt..


To je u řídící jednotky viď?

Napsal: úte 28.08.2012 23:03
od tomblax
Doktor1 píše:Zkus hlavní,modré,relé motoru..

Rozebrat,podívat se,jestli není opálený kontakt..


Bylo to to podělaný relátko..oprava za 40 kč..to mě po*er...tisíceré díky!