Stránka 1 z 1

Napsal: pát 01.06.2012 22:05
od ARI
zdravím vsechny.po roce jsem poskladal motor v e39 2,8i.pro dobrou cenu jsem sehnAL SPODEK MOTORU M52 B25 a dal jsem k tomu muj starej vrch.takze hlavu a vse kolem z 2,8i.vse pasuje,motor běží krasně.rozdíl je v tom ze 2,5 ma sice stejny vrtaní ale jinej zdvih nez 2,8.je to klikou.dotaz je jestli moje 2,8 jednotka origo sice neví ze mam spodek 2,5 vstrikuje benzin do valcu v pozdejsím case sice prehnaně,ale i tak.dam priklad.desetkrat se otocí klika,ale v jednom okamziku z tech deseti otocení pri zapalu je pist treba v pulce valce.je to blbost nebo není.rikam motor jen sepota.ma novy salky,kruhy uelanou hlavu atd.nebo proste to nema vliv na to ze je spodek 2,5 a jen davkuje vic benzinu,kvuli vstriku ktery jsem nechal 2,8.jezdim i na lpg totiž.jinak musim ríct ,ze je citit ze je to 2,5i,najel jsem s tim autem 50tis kdyz to byla jeste 2,8i nez klekl valec,utrhl se kousek pistu totiz.nebo to jeste není vse sedly jak ma.mam najeto asi 300km od seskladaní motoru.jezdim setrne.nekdo rika davekj tomu sodu at si zvyka,tak se to zajede a sedne.no nevim.diky za odpovedi všem.

Napsal: pát 01.06.2012 22:40
od ACDC
Jsem z toho trochu jelen.Vstřikování funguje normálně. Řídí ho přece DME podle snímačů. A "zajíždění"? Normálně, ne hned kládu, ale nenechat zlenivět..

Napsal: pát 01.06.2012 23:30
od ARI
ok.vse funguje jak ma.neppoznal bych ze je tam 2,5 blok a 2,8 vrch.motor jen prede.tak jsem ho neslysel nikdy bezet.jen je trochu linejsi nez pred tim nez klekl.tak nevim jestli je v tom takovy rozdil vykonu.nebo to proste jeste nenií zajety.

Napsal: sob 02.06.2012 00:31
od Brátn
co vím, tak vrch je stejný, takže když jsi vzal spodek 2,5 tak z toho máš 2,5 jediný rozdíl je ve vstřicích, které mají větší průtok, takže máš 2,5 s vyšším vstřikováním, aspoň teda podle mě
jinak když dáš jednotku z 2,5 na 2,8 tak motor taky nic nepozná, mám to odzkoušené na svém najel jsem tak 5000km než se mi podařilo napárovat EWS s jednotkou z 2,8