Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

motor 2,5i v e39 2,8i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 186
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava
Klubové ID: 1865

#1 Příspěvek od ARI »

zdravím vsechny.po roce jsem poskladal motor v e39 2,8i.pro dobrou cenu jsem sehnAL SPODEK MOTORU M52 B25 a dal jsem k tomu muj starej vrch.takze hlavu a vse kolem z 2,8i.vse pasuje,motor běží krasně.rozdíl je v tom ze 2,5 ma sice stejny vrtaní ale jinej zdvih nez 2,8.je to klikou.dotaz je jestli moje 2,8 jednotka origo sice neví ze mam spodek 2,5 vstrikuje benzin do valcu v pozdejsím case sice prehnaně,ale i tak.dam priklad.desetkrat se otocí klika,ale v jednom okamziku z tech deseti otocení pri zapalu je pist treba v pulce valce.je to blbost nebo není.rikam motor jen sepota.ma novy salky,kruhy uelanou hlavu atd.nebo proste to nema vliv na to ze je spodek 2,5 a jen davkuje vic benzinu,kvuli vstriku ktery jsem nechal 2,8.jezdim i na lpg totiž.jinak musim ríct ,ze je citit ze je to 2,5i,najel jsem s tim autem 50tis kdyz to byla jeste 2,8i nez klekl valec,utrhl se kousek pistu totiz.nebo to jeste není vse sedly jak ma.mam najeto asi 300km od seskladaní motoru.jezdim setrne.nekdo rika davekj tomu sodu at si zvyka,tak se to zajede a sedne.no nevim.diky za odpovedi všem.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1663
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#2 Příspěvek od ACDC »

Jsem z toho trochu jelen.Vstřikování funguje normálně. Řídí ho přece DME podle snímačů. A "zajíždění"? Normálně, ne hned kládu, ale nenechat zlenivět..
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 186
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava
Klubové ID: 1865

#3 Příspěvek od ARI »

ok.vse funguje jak ma.neppoznal bych ze je tam 2,5 blok a 2,8 vrch.motor jen prede.tak jsem ho neslysel nikdy bezet.jen je trochu linejsi nez pred tim nez klekl.tak nevim jestli je v tom takovy rozdil vykonu.nebo to proste jeste nenií zajety.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Brátn Moderátor »

co vím, tak vrch je stejný, takže když jsi vzal spodek 2,5 tak z toho máš 2,5 jediný rozdíl je ve vstřicích, které mají větší průtok, takže máš 2,5 s vyšším vstřikováním, aspoň teda podle mě
jinak když dáš jednotku z 2,5 na 2,8 tak motor taky nic nepozná, mám to odzkoušené na svém najel jsem tak 5000km než se mi podařilo napárovat EWS s jednotkou z 2,8
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Odpovědět