Stránka 1 z 1
Napsal: úte 29.05.2012 09:23
od aDAm_2
Nemá někdo z vás postup jak vytáhnout na E34 stěrače? Potřebuju máznout celý ten mechanizmus. Koukal jsem na to když se sundají ty plastové mřížky ale tudy cesta asi nevede.
Napsal: úte 29.05.2012 16:29
od rawen
Tak plasty sundej, pak těsnění kapoty a 4 šroubky co drží přepážku mezi motorem a stěračema a seš tam...
Napsal: úte 29.05.2012 16:38
od aDAm_2
takže se to vytahuje směrem k motoru? Nebo vrchem? Protože když sem měl dole ty plasty co sou pod oknem tak troufám si říct že bych to těma dírkama ven nedostal.
EDIT:
takže sem našel nějaky fotopopis:
http://bmwe32.masscom.net/johan/wiper_m ... anism.html
takže se musí rozhodit i ventilace? Jinak mam M50ku a sice si teď ten motorák nedovedu moc přesně vybavit ale řek bych že tam zrovna moc mista kolem toho krytu nebude abych jej sundal.
Napsal: úte 29.05.2012 20:00
od rawen
Jo...už si vzpomínam musel sem vyndat i ventilátor, ale ja mam m30...
Napsal: úte 29.05.2012 20:14
od beny-maser
kdyby jsi měl TDS tak to jde bez trapné demontáže větráku,ale protože máš benzín tak je to děsnej vopruz.
Napsal: stř 30.05.2012 09:13
od aDAm_2
no a dá se ten mechanizmus rozebrat, pročisti a namazat? Nebo je to celé slisované a "nerozebíratelné" ať to nedělám zbytečně

Napsal: stř 30.05.2012 15:41
od beny-maser
až to dostaneš ven tak se to dá celé rozebrat a promazat
Napsal: stř 30.05.2012 16:23
od rawen
Dá se, ale většinou sou tam vůle, takže lepší rovnou vyměnit
Napsal: stř 30.05.2012 16:37
od aDAm_2
no vůle jsem zatím nepozoroval, spíš naopak, něco tam je už moc natěsno.
Napsal: stř 30.05.2012 18:34
od beny-maser
nemáš odřené ramínko spolujezdce dole od haupny?
Napsal: stř 30.05.2012 18:35
od aDAm_2
nn kapota na to netlačí. Ono když se zapnou tak začnou vrzat, až je voda trochu "promaže" tak ztichnou.
Napsal: stř 30.05.2012 18:46
od beny-maser
tak to máš dobrý,většinou to dře o kapotu,protože je vyběhané pouzdrou,tak až to bostaneš ven,tak to rozeber otatrně ať to pouzdro neroztáhneš,originál myslím nejde sehnat nebo alespoň mě se to nepovedlo.
Napsal: čtv 31.05.2012 20:32
od Misanek
Klasika. Se zadřenýma stěračema jsem se setkal už u dvou svých E34. Zadírají se ty "čepy" na přepákování. Na jednom autě se mi to už nepovedlo zachránit, tam to bylo moc v prdeli a stěrače už pomalu vůbec nefungovaly až do doby, kdy se zastavily úplně, ale na současném povozu jsem to ještě zachránil. Začalo mi to blbnout tuto zimu a projevovalo se to přesně těma divně vrzajícíma zvukama a čím dál tím tužším chodem při prvních cyklech. Už jsem věděl o co jde, tak jsem koupil WDčko a pořádně prostříkal za běhu všechny čepy na přepákování. Pak jsem tento postup asi za tři týdny musel opakovat ještě jednou ale od té doby je klid. Sice to sem tam trošku zavrže, ale opravdu jen sporadicky a hlavně funkčnost je 100 %... ...zatim teda
já vím, neni to řešení na furt ale pro mě osobně je to furt lepší než se srat s výměnou celého mechanismu

Napsal: čtv 31.05.2012 20:40
od aDAm_2
Tak to je přesně můj případ. Začalo to tuhle zimu, začne pršet zapnu stěrače, a vrz vrz, po chvíli přestane. No WDčkem sem to zatím nefixoval, ale jestli půjdou ven tak to zkusim celé nějak fixnout aby to nebylo jen polovičaté
Napsal: čtv 31.05.2012 21:38
od Misanek
Nevim jestli ty čepy jdou nějak rozdělat, to bych kecal... Ale co jsem se na to jenom tak z vrchu, tak to vypadá na klasické jakoby čepy v plastových pouzdrech, protože se mně zdá, že je tam vidět plastový kroužek pod čepem. Ale těžko říct jestli je to celé futro, které se právě časem vydere a čep se začne zadírat s tou (asi) hliníkovou částí táhla nebo jsou to jenom plastové podložky. Jak řikám, když to neni ještě úplně v prdeli a stěrače se hýbou, tak WDčko funguje