Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 10.05.2012 20:27
od marek-popcak
Zhanam borca čo sa fakt rozumie do tds motorov.Potrebujem radu.V bmw neporadili ani diagnostika nič nezistila motor ok,čerpadlo ok,hlavny vstrek ok,žhavenie ok,eger ok,turbo ok,podavacie ok,vstreky udajene ok,nove filtry nadrž stale plna vyčistena,elektronicku zavadu žiadnu neukazalo a diagnostikovali v bmw servise.čerpadlo po repase rozvody udajne ok,predvstrek ok.Záhada za tepla niekedy zle štartjue.Sksim inu naftu omw teraz davam agip a iba po natankovani na agipke mi to robi.dokial som na omw tankoval pohoda 1x za mesiac zle štartovalo.ranne štarty ok ale nie čiste kedy akoale chytne hned.myslel som či štarter nema male otačka ale toči sa i zda ok a je aj nova baterka 100ah

Napsal: čtv 10.05.2012 22:24
od Tompo
hoj, čerpadlo jsi nechal repasovat Ty nebo někso před Tebou řikal, že je repaslé? Startér udělá taky hrozně moc, dle čeho soudíš, je zcela ok? Je třeba ho vyndat a zkontrolovat uhlíky a hlavně kotva je u těchto startérů problém. Teď jsem to dělal na svém a rozdíl je prasecký.

Napsal: pát 11.05.2012 00:26
od bibikuba
ten startér je hodně důležitej-ted jsem to řešil na 530d-sice to točilo ale jak to nedostane patřičnej šmrnc tak ty starty jsou delší...U mě se protáčel pastorek a po výměně startéru se startování zlepšilo o sto procent....Jinak repasované čerpadlo neni výhra-vlastní zkušenost u TDS :? :? pravda je že to startovalo ale OK...Jinak je tam ještě hafo věcí,třeba Řídící vstřik nebo čidlo teploty vody pro ŘJ-což může způsobovat občasné špatné starty...

Napsal: sob 12.05.2012 09:55
od beny-maser
jak píšou klucy!
šel bych po startéru(hlavně kotva,uhlíky, vynutí) musí to točit pořádně rychle a né točit, taky je velkej rozdíl v baterkách startovací proudy psané a skutečné. S vartou mi to točí ještě o 10% víc.
Repase čerpadla proběhla jak?Špatné teplé starty většinou ukazují na problém s vysokotlakým pístkem.

Napsal: stř 16.05.2012 21:38
od Misanek
S vysokotlakým pístkem? To si teda nejsem moc jistý. Delšíma startama za tepla se spíš z pravidla projevuje vadná elektronická regulační hlava čerpadla, ne? Pokud by byl vydřený pístek, tak to bude blbě chytat i za studena

Napsal: stř 16.05.2012 21:55
od beny-maser
jak se to ohřeje tak ten pístek netěsní a nenatlačí hned dostatečné množství nafty až po protočení se to zlepší, špatná regulační hlava houpe nebo škube

Napsal: čtv 17.05.2012 14:54
od Andre2
Stejné problémy má i koncern VW na TDIčkách s rotačním čerpadlem.
Od roku 2000 se montují rychlejší startéry s 11ti zubovým pastorkem (místo 10ti zubového) a tento problém téměř vymizel, ale stav opotřebení vysokotlaké hlavy s pístkem má na teplé starty taky velký vliv a taky je velký rozdíl ve viskozitě studeného a teplého paliva.

Určitě zkusit zvednout startovací otáčky (repase startéru, pořádný AKU atd.)

Napsal: čtv 17.05.2012 16:53
od beny-maser
Andre2 píše:Stejné problémy má i koncern VW na TDIčkách s rotačním čerpadlem.
Od roku 2000 se montují rychlejší startéry s 11ti zubovým pastorkem (místo 10ti zubového) a tento problém téměř vymizel, ale stav opotřebení vysokotlaké hlavy s pístkem má na teplé starty taky velký vliv a taky je velký rozdíl ve viskozitě studeného a teplého paliva.

Určitě zkusit zvednout startovací otáčky (repase startéru, pořádný AKU atd.)

určitě 100% souhlasím, pořádný aku bych potrhl je velký rozdíl mezi novou Vartou a obyč novou baterkou, startovací proudy mohou mít psané stejné,ale Varta točí jednoznačně rychleji :wink:

Napsal: sob 02.06.2012 15:44
od standa67
jak píšou kluci, je to el. hlava čerpadla, tu nikdo nerepasuje ani to nejde a spodek ti přetěsní a řeknou ti ,že je zrepasovaný čerpadlo.
Taky jsem to řešil a vyřešilo to jedno relé a je po problému. Starterem to rozhodně nebude to by jsi i za studena měl problém.